Nattugglor: (Man får bara skriva här mellan 00:00 och 06:00)

Permalänk
Hedersmedlem

Är det bara jag här som tvingas jobba natt hela den här helgen?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Hedersmedlem

Med risk för att era spamfilter skall slå larm, så har jag en liiiiiiten förhoppning om att min svägerska köpt ett Silverstone Fortress FT02B-WRI åt mig i julklapp. *hoppas hoppas* Det skulle bli ett väldigt bra chassi för min nya rigg som jag tänkte bygga ihop under våren nästa år med sandy bridge och ett flådigt, alternativt två flådiga nya fina grafikkort från AMD eller NVIDIA.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Stör mig på att inte kunna somna. xD Ligger just nu i sängen och väntar på att bli trött... Har gjort det i 1½ timmar.

Permalänk
Medlem

Bara jag vaken på hela f**king forumet eller?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Bara jag vaken på hela f**king forumet eller?!

Nejdå, jag bara spelar lite minecraft mellan inläggen

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Hedersmedlem

Ännu en natt på kontoret..

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Inaktiv

Blir nog inte vaken så länge idag, ganska trött -.-

Permalänk

Mitt surroundsystem hängde sig just (!?) så att jag fick starta om det på "huvudswitchen".
Skitskumt, det slutade ta emot digitala signaler och reagerade inte på knapptryckningar.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anton_mjor:

Mitt surroundsystem hängde sig just (!?) så att jag fick starta om det på "huvudswitchen".
Skitskumt, det slutade ta emot digitala signaler och reagerade inte på knapptryckningar.

Haha...udda...

Jag sitter och försöker få igång Oblivion med 5903593 moddar

Permalänk
Medlem

Sitter och kollar på "skavlan" på SVTPlay.
Del 12 av 12 - Skavlan | SVT Play

Dom har bra tjänst, på SVTPlay.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Sitter och chattar lite med polare samtidigt som jag foldar lite.

BTW god jul på er alla!

Permalänk
Inaktiv

Är den här tråden låst eller nåt mellan 06 och 00? ^^

Permalänk
Skrivet av anon42512:

Är den här tråden låst eller nåt mellan 06 och 00? ^^

Nepp, folk är helt enkelt duktiga och postar bara under angiven tid

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon42512:

Är den här tråden låst eller nåt mellan 06 och 00? ^^

Nä, den är väl öppen som vílken tråd som hellst. Det är väl bara det att man "får" skriva i den mellan kl. 00 till 06.00.

Edit:
anton_mjor han förre.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Jag är vaken

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

jag med

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Medlem

Tittar Carlifornication, väntar på podcast awards ska dra igång.

och jag har munchies.

Såg Tron med förresten.

Permalänk

Är tron bra eller är de bara någon skit de slängt ut?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jag säger såhär, det räcker med trailern, soundtracket och några schyssta wallpapers. Lite utdraget liksom.

Permalänk
Medlem

Jag sitter också här och sover:)

Var och spelade lite NHL på XBOX360 mot ett par kompisar vann första matchen med 1-0 och 7-18 i skott. Andra matchen slutade 2-2 efter sudden och fick avgöras på straffar. Missade satte 1 av de 3 första vilket han också gjorde och sedan tog det till 9estraffen innan någon gjorde mål och det blev ju såklart jag!:) Väldigt nöjd då det var första gången jag spelade!

Blir nog lite Stargate Universe på hemmabion nu!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Jag är vaken

Inte jag...

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

Hej alla och god jul!

Permalänk
Medlem

Tjo boys (and girls)!
Fan vad skönt och va ensam hemma!
Hmm.. nåt som inte stämmer här, vars är macis enkronis?

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Undras om företaget försöker spara in pengar.. Det är skitkallt i lokalerna. Mina händer är som istappar. Inte nog med att man måste jobba natt, man ska sitta och frysa också...

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk

fan ska man hitta på?

Visa signatur

PC: i7 980X @ 4ghz | EVGA X58 Classified | 12 GB Corsair Dominator GT 2Ghz CL8 | GTX580 3-WAY SLI | 2,5tb Hdd | Corsair Obsidian 800D| Corsair AX 1200| Dell U3011 30" + 2st Dell 2007| Vantage P55000p+| VattenKylning | The Classified-X V2.5! |
Lek: 2600K ES (X54) och några olika 1155 brädor
Foto:Nikon D3s, 85/1.4, 50/1.4, 35/1.4, 24-70/2.8, SB-900

Permalänk

Dags för Bygg Bilar med Mulle Meck.

Permalänk

Jag har varit chaufför ikväll/natt, kom precis hem och var inget skoj att köra i snön. Det blåste och hade sig, jag såg bara 2 meter framför bilen. Sen så var jag nära på att krocka med 3 rådjur, fick snurr på bilen i ca 50-60 km/h. Men som tur var så åkte jag aldrig av vägen, lyckades att få stopp på bilen innan

Men nu ska jag sova, god natt på er swec

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Fyfan... tänker ALDRIG mer glömma ta mina tabletter. Helvetesnatt..... tur man har sambon här. Men på Måndag kväll ska han upp till sin familj för att fira julen... hatar vara ensam, speciellt när man mår såhär nu suck.

Permalänk
Medlem

Skriver inte i ÖÄ så ofta men den här tråden är kul. Skulle egentligen sova för väldigt länge sen men har sån sjuk beslutsångest inför nya datorn som jag verklige vill beställa senare idag, söndag, att jag fortfarande är uppe och läser all info jag kan om dom systemen det står mellan. Blir helt klart en riktig tråd imorgon för att få ännu mer inputs för annars kommer jag vela i flera veckor till och jag behöver verkligen ny dator ASAP.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk

God kväll allihopa
Vad har ni för er?

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya