Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Recension av MSI GX660-069NE tack!

Permalänk

Recension av MSI GX660-069NE tack!

Jag undrar Vad är MSI GX660-069NE kapabel till? eftersom jag har varit sugen på att köpa den ett bra tag nu. Finns inga recensioner uppe någonstans osv.
Så jag tänkte dom som har köpt denna produkten kanske kan svara på frågan eller göra en liten recension här?
Vad jag menar med kapabel till är vad den klarar av att spela på hög/högsta grafik osv, osv.

Permalänk

Jag har nyligen beställt en men har ingen aning om ifall jag får tag på den. Tänker lägga upp lite bilder i alla fall (många har frågat efter det) och kanske några fps test i lite demos jag har tänkt att ladda ner. Men någon komplett recension kommer jag nog inte ha tid med...

Permalänk

Underbart, vad som helst hade varit tillräckligt!
Visserligen har den inte varit på marknaden så länge, men man tycker ju att nån slag recension borde kommit upp ju.

Hade du kunnat fixa detta så snabbt som möjligt, hade jag varit evigt tacksam
/ Tobbe

Skrivet av Mindtraveller:

Jag har nyligen beställt en men har ingen aning om ifall jag får tag på den. Tänker lägga upp lite bilder i alla fall (många har frågat efter det) och kanske några fps test i lite demos jag har tänkt att ladda ner. Men någon komplett recension kommer jag nog inte ha tid med...

Permalänk

Det är ju så att 069NE verkar ersättas av 266NE i allt större utsträckning och när jag beställde min fanns det bara 3 st i lager, så antingen får jag en dator på onsdag eller ingen dator alls, eller så tar det lång tid

Så det vore bra om någon mer person kunde skriva lite. Massor med folk här som köpt en.

Permalänk

Håller med, folk borde ta till sig orken och sätta igång !

Skrivet av Mindtraveller:

Det är ju så att 069NE verkar ersättas av 266NE i allt större utsträckning och när jag beställde min fanns det bara 3 st i lager, så antingen får jag en dator på onsdag eller ingen dator alls, eller så tar det lång tid

Så det vore bra om någon mer person kunde skriva lite. Massor med folk här som köpt en.

Permalänk