Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Orsa
Registrerad
Maj 2010

Datorstol som sportstol?!

tjena har kollat runt lite efter en datornstol med en sportstol men hittar inget Har för mig att ja har det någonstans men vet inte vart, Någon som vet vilka som säljer sånt om det nu finns nått sånt ?

MVH
Erik

CPU: i5 3570k 3.8 Ghz Noctua U14S. RAM: 16GB. GPU: 390 nitro 8GB. Skärm ASUS VG248QE. LJUD Xonar stx. HDD Samsung 840 Pro 250.
Låda FD R5. PSU Corsair rmx750. OS Win 10 PRO 64.

Mouse Qpad 8k Keyboard qpad mk-85. Headset Qpad 90.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
V-ås - är jag inte söt?
Registrerad
Jul 2001

Recaro borde väl ha sådana, kan jag tänka mig.

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Dunkel grotta
Registrerad
Feb 2004

Recaro säljer sådana, men du får räkna med att de går på ett par tusen mer än en vanlig stol för att det står recaro på den...

Fujitsu siemens Amilo Pi1536 | 1,8 GHz | 2 GB ram | ATI mobility Radeon x1400 | 15,4" @ 1280x800

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrbotten
Registrerad
Apr 2002

Du kan ju köpa en sån här på jysk, 850kr.. är ju liknande en sportstol iaf

-> Citera för svar, tack =) <-
Komputter: MSI GT680R - Intel I7-2630QM 2.0GHz - Geforce GTX460M 1,5GB - 16GB Ram

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Apr 2007

Hur i hela sportar man i en stol? :S

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
local
Registrerad
Feb 2004

Det är relativt enkelt att bygga en själv.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2005
Skrivet av Alakai:

Hur i hela sportar man i en stol? :S

Ja sporta i definitionen sparka boll spela tennis eller sånt är väl föga möjligt men i formen köra bil i tävlingar anses ju som sport.

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
blubb
Registrerad
Mar 2004
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Mar 2004
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm, Ingarö
Registrerad
Maj 2008

Har gjort min själv. Tog underredet från en datorstol som skulle kastas och satte på en sportstol jag hade hemma.