Video: Detta hände 2010

Permalänk
Medlem

17:27

"Kylningen är något vi skulle kalla top-noch"

Gott nytt år!

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Gott nytt år alla SweCare

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Medlem

Gott nytt år på er alla. Gillar eran mys-vrå känsla som ni har där
Bloppers är alltid trevligt å se, men alla svordomar å det mycket välstämda ordet *** fick mig å rugga tillbaka. Tur att jag inte spelade upp detta klipp i v-rumet utan vart i min fina lilla vrå

Varning för obscena ord som kan anses som stötande

Inlägg redigerat. Läs tråden för anledning. //Lezziter

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Avstängd

Så här halvfull klockan halv åtta på morgonkvisten kan man ju inte låta bli att älskar er! <3
Bloopersarna satte ribban för 2011!

Gott nytt på er!

Inlägg redigerat. Läs tråden för anledning. //Lezziter

Visa signatur

Asus PT6 Deluxe v2 | i7 920 @ 3,2GHz | Corsair Dominator DDR3 6GB @ 1600MHz | Intel X25-M 80GB SSD | 2x Gigabyte GTX470 1GB @ 850/2100 - 1.050v | Alienware OptX AW2310 23" 120Hz | nVidia 3D Vision

Permalänk
Medlem

Gött nytt år.

Sov 3 timmar och sitter nu vaken och smurfar runt på nätet, får se om jag kan somna om snart och få någon timme sömn till innan det är tid för dagens aktiviteter. Jävligt tur att jag inte lider av någon typ av jobbig bakfylla, lyckligt lottad jämfört med en del andra som bara sitter och sölar/ligger i sängen en dag som denna. ;P Kul med lite bloopers och fint med lite whiskey, var tvungen att ta en själv när jag såg på videon. (För visst är det whiskey ni har i glasen?). Eller kör ni konjak? Nä, skit samma. Blev whiskey för min del.

Visa signatur

Självklart!

Permalänk
Medlem

Ser snarare ut som Cognacglas, trevligt med en videokrönika och Gott Nytt på er alla swec.

Permalänk
Medlem

Gott nytt år på er alla!

Permalänk
Medlem

Slappna av

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Inaktiv

Mysfarbröderna har gjort det igen hahaha.

Gott nytt år på er!

Permalänk

Gott nytt år

Ni såg väldigt classy ut by the way.

Visa signatur

Gammalt nick: Darkst@r
Intel Core i7 860 @ 3,6 GHz/Noctua NH-D14|Asus GTX 970 Strix|2x2 GB Corsair Dominator DDR3 1600 CL8|Asus P7P55D Deluxe|Intel X-25M G2 80GB|Samsung 850 Pro 256 GB|Samsung Spinpoint F3 1TB|Windows 7 Home Premium 64-bit|Nanoxia Deep Silence 1|Corsair VX550|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaq:

Ser snarare ut som Cognacglas, trevligt med en videokrönika och Gott Nytt på er alla swec.

Jo. Eller svårt. Något mellanting mellan cognac och whisky. Finns ju en del whiskyglas som smalnar av rätt bra i toppen också. Fast är väl Glencairnglas som gäller idag när det gäller whisky.

Visa signatur

Självklart!

Permalänk
Medlem

Vilka ska ta över om ni nu ska "avgå" ?

Blev lite fel där eller, hähä.

Tack för ett trevligt 2010 och ett underhållande videoklipp.

GOTT NYTT ÅR !

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core i9 9900K @ 5.2GhZ| Gigabyte GA-Z370 Gaming 5 | NVidia RTX 4070 TI| 4x8Gb Vengeance PRO RED 3600 MhZ DDR4 | Samsung 970 EVO plus 1tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 27" Acer Predator XB271HU IPS| Logitech G915 Lightspeed & G900 Chaos Spectrum | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem

Damn, jag vill jobba med de här två.

Permalänk
Medlem

Gott nytt år! Roligt att se att ni fortsätter att filma mycket nu, ni ser så avslappnade ut, fast ni erkänner att ni har dålig kamera vana, bra gjort!

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

hehe , var bara en rolig oneliner , inget som hade med skottår att göra

Tänkte väl haha!

Visa signatur

Signaturer är mesigt!

Permalänk

vet inte om det bara var för mig men stämmningen i detta klippet var weird :S

Permalänk
Medlem

underbar film som alltid, hoppas på ännu fler filmer i framtiden.
gott nytt år på er.

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

Big like.

Permalänk
Inaktiv

Gott nytt år!:)

Permalänk
Hedersmedlem

Haha underbar video Lite för mycket snedling mot fusklapparna nedanför kameran, men ni är förlåtna Tycker att ni är ett klockrent radarpar, lite som Åsa-Nisse & Klabbarparn, Helan & Halvan (no pun intended!!) och Fredrik Wikingsson & Filip Hammar. Gott nytt år till er två och er alla andra på SweC!

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Skrivet av jonathan82:

Asså, inget illa menat. Ni gör så gott som ni kan.
Och jag skall själv medge att jag är vad man kan kalla lite av en datornörd med ett alltid så sort brinnande intresse.

Med detta vilja fråga, er rekvisita? Vad tänkte ni? Bokklubben 2008? Berg flyttar in?
Det vill säga en billig kopia av nämnda artiklar.

Jag har alltid tyckt att inslagen känts en aning krystade.
Att ni har en ton som försöker efterlikna nyhetsmorgon på TV4?

Jag har inget ett bra svar hur det skulle kunna se ut.
Men detta känns inte rätt väg.

Hoppas jag inte är för gård nu,

God fortsättning.

Jag gillar stilen dem kör på nu som är lite "Hallå i rutan! *ler schablonaktigt* stilen!!!!!!!!!

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk

god fortsättning!

tycker ni börjar få till riktigt proffsiga videor!
thumbs up.

Permalänk
Medlem

Härlig sammanfattning

Permalänk
Medlem

Är det fler än mig så har små hängningar i videon när man tittar här på sweclockers men om man trycker på videon och kollar den direkt hos youtube så flyter de perfekt?

Visa signatur

Intel NUC i5 - Corsair 8GB - Intel 180GB

Permalänk
Medlem

Riktigt uppskattat!
Skitbra upplägg!

Ser fram imot era videos framöver nu in i 2011.

Gott nytt redaktionen!

Visa signatur

Stationär:[i7 9700K med Corsair H115i Pro] [Asus ROG STRIX Z390-F Gaming] [16gig Corsair Vengeance LPX] [ASUS GeForce RTX 2070 ROG STRIX OC] Laptop: [MSI GE73VR]

Permalänk
Medlem

Dom skulle gjort en film igår när dom var bakis och satt i "mjukis-kläder" och var sin kebab i näven och svor lite =D

Permalänk
Medlem

Helt perfekt upplägg. Ni håller en fin och jämn ton, takten är perfekt och relevansen av informationen är superb. Det var ett rent nöje att lyssna på detta. Ser fram emot kommande "pratstunder".

Visa signatur

[5600x @4.6ghz + Arctic freezer 34] [B550 Gaming x v2] [Ripjaws 2x8gb @3200mhz cl14] [3060 Ti] [Cooler master V850]

https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers#sp...

Permalänk
Medlem

Trevlig video. Roligt med bloopers. Höjer verkligen filmen och att ni håller proffsig nivå med lugna tydliga formuleringar. Väntar på recension från Las Vegas.

Inlägg redigerat. Läs tråden för anledning. //Lezziter

Visa signatur

- Its all about the game

Permalänk
Avstängd

Mycket bra ! gott nytt år !

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Inaktiv

Härligt klipp! Bloopers va väldigt kul, kul att ni bjuder på det:) Men 16:57 reagerade jag som några andra på..

Annars kanoners!