Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ala_95:

Jag vet att USA inte är så bra som man kan tro och jag ogillar USA. Men jag vill dit för möjligheterna. Läsa något som har med ljud att göra, bli typ professor eller så.

Ok då är jag med.:D Man ska ta tillvara på sina möjligheter här i livet.:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Hedersmedlem

Förutom det vanliga med bil,villa,fru,barn, vara moderator på SweC livet ut m.m.
Så tänker även jag lite i samma banor ChristofferC, inte bara framtiden för just mig utan framtiden för människor på jorden (vi påverkas i högsta grad av varandra).
Just ja, jorden skiter i vilket utan den kommer leva vidare även om vi människor går under

Så vad skulle man kunna göra för att förbättra för människorna på jorden? Jo jag har planerat en del, man skulle kunna köpa ett land i Afrika eller i alla fall bli en högt uppsatt partimedlem (om landet inte är en militärdiktatur). Sedan ska man förändra landet så att man hjälper så många människor som möjligt, inte bara ge de mat/vatten och skydd utan skapa jobb åt de i mina företag. Så därför kommer jag tjäna massor av pengar och bli nästintill ekonomiskt oberoende så jag kan köpa massor av soldator så att även alla andra afrikanska länder blir fria. Efter det borde jag vara tillräckligt gammal för att nästan dö.

Självklart ska alla städer jag bygger upp igen från grunden vara de mest högteknologiska och miljövänliga man kan tänka sig.

Bristen på "söt"vatten tror jag inte kommer vara det största problemet i framtiden. De största problemen kommer vara matbrist och brist på energi.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nikce:

Hänga på socialen.

Stackare!:( Nu känner jag inte till din livssituation men många verkar trivas med att "hänga på soc". Har aldrig fattat det...men det lilla jag läst så är en andel av befolkningen minimalister: som nöjer sig med att vakna 12, gå ner på torget, snacka med polarna, ta en sväng förbi gallerian och snacka lite med den lite överviktige vakten (som tröttnat på sitt jobb för länge sedan) och ta upp samtalsämnen som varför folk är så arbetsskygga, går på bidrag och varför de höjer kostnaden för ölen.

Skulle bli galen om jag levde så...:P Har ett ex. (även solen har fläckar sorry guys:P) som är ännu värre än min beskrivning ovan: hon sitter hemma *utan* bidrag, lever på föräldrarna (de betalar hyra, mat, el, resor - en resa till London sist - cigg, telefoni, mobil, internet. Det enda hon inte har är egentligen bärbar dator) så jag antar att om man går på soc tillräckligt länge så "blir man rik" efter ett tag. Skönt för de som kan se det stora i det lilla i situationer som dessa, dock!:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Stackare!:( Nu känner jag inte till din livssituation men många verkar trivas med att "hänga på soc". Har aldrig fattat det...men det lilla jag läst så är en andel av befolkningen minimalister: som nöjer sig med att vakna 12, gå ner på torget, snacka med polarna, ta en sväng förbi gallerian och snacka lite med den lite överviktige vakten (som tröttnat på sitt jobb för länge sedan) och ta upp samtalsämnen som varför folk är så arbetsskygga, går på bidrag och varför de höjer kostnaden för ölen.

Skulle bli galen om jag levde så...:P Har ett ex. (även solen har fläckar sorry guys:P) som är ännu värre än min beskrivning ovan: hon sitter hemma *utan* bidrag, lever på föräldrarna (de betalar hyra, mat, el, resor - en resa till London sist - cigg, telefoni, mobil, internet. Det enda hon inte har är egentligen bärbar dator) så jag antar att om man går på soc tillräckligt länge så "blir man rik" efter ett tag. Skönt för de som kan se det stora i det lilla i situationer som dessa, dock!:)

Hehe, jag jobbar på socialen - därför jag hänger där

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av nikce:

Hehe, jag jobbar på socialen - därför jag hänger där

Ha Ha...festligt som fan!:) Jag har nog aldrig varit så generad i hela mitt liv (eller förträngt tidigare röda genanser:P) som när jag läste ditt svar!:D:$

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!