Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Jäklar vad snyggt, gillade skyrim mest.

Synd att man själv inte ens kan rita en streckgubbe.

Skickades från m.sweclockers.com

Tack, tycker personligen själv att skyrim är bara så grymt fränt och jag söker efter att göra ett helt tema med just Skyrim
som ett Custompaint projekt

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av KentaSås:

Får man fråga vad du gör med alla målningar, säljer du allt eller har du kvar något?

Hej Kentasås
Jag säljer till individuella önskemål mot beställningar. Det mesta som jag gör finns till förfogande till rätt pris som färdiga alster och objekt.
Håller på att göra ett brett arkiv med olika teman, olika objekt för att sedan har ett brett utbud vid utställningar, mässor och offentliga presentationer.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

" Death & Glory "

Senaste nytt, grymt fränt resultat att fullfölja med en abstrakt effekt med AB:en

video:
http://www.youtube.com/watch?v=yCKABUwsy9k

Visa signatur
Permalänk
Medlem

" Ogre " WIP

Min senaste illustration och mitt 1:a val till den stora internationella Ab tävlingen mars-13

http://www.youtube.com/watch?v=Cj5ZOdRGnsc

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det är ju pinsamt att detta galleri endast har ~4,3 i betyg. En solklar femma här.

Permalänk
Medlem

Tack Arri-k...bara att " tugga " på

Visa signatur
Permalänk
Medlem

" Foo Figthers "

Inkommer här med mitt senaste verk.....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

" Northen Visions "

Inkommer även här en som man har glömt innan....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

" Leopard "

Berätta vad ni tycker om den senaste..realism?..Photolike?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av simon811:

Bra jobbat!

Måste bara undra, hur länge har du sysslat med airbrush?

Permalänk
Medlem
Skrivet av J7:

Bra jobbat!

Måste bara undra, hur länge har du sysslat med airbrush?

-tack, jag har kört med tekniken i lite drygt två år nu

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Du är verkligen grym får man lov att säga, hur lång tid tar det ungefär för dig att göra sånt här? Antar att det är olika men ungefär?

Permalänk
Medlem
Skrivet av guerran:

Du är verkligen grym får man lov att säga, hur lång tid tar det ungefär för dig att göra sånt här? Antar att det är olika men ungefär?

-Tack för feedbacken...som den senaste alstret med " leopard " tar ungefär 5-6 effektiv arbetstimmar, trots att just denna kunde ha
lagt på nån timma till med pälsjobbet.
De utföringarna som jag har gjort så är teman med Manga och fantasy tidskrävande, mycket detaljer och så mangan med sin speciella stil.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

" Something aint right "...how too

Skicka med som första livebilder och film, lite hur jag gör och hur jag jobbar med detaljer och texturer
berätta mer än gärna om era synpunkter och åsikter på detta...anyhow hope ya like it

Visa signatur
Permalänk
Medlem

" 1st out Photorealism "

Jag valde att lägga upp ett flertal bilder på denna då det är extremt svårt att se alla detaljer och skuggningar på bild...IRL så är det som ett foto oavsett vilket avstånd...Jag hoppas att ni förstå att detta är den totala klimaxen på denna teknik då man kan bemästra fototeknik, ett riktigt precisions art of work..som till synes så har jag lite kvar att göra på den..media Iwata cm-c kulör sepia...

like and share

Visa signatur
Permalänk

Halloj, kan man beställa canvas målade tavlor av dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av skotten01:

Halloj, kan man beställa canvas målade tavlor av dig?

Du har pm...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Till alla er som har funderingar och förfrågningar så hänvisar jag er helst till den angivna mailadressen, så att jag inte missar någon eller glömmer. Jag gör mitt yttersta för att hålla en låg profil när det gäller forumets regler vid marknadsföring och reklam, det är av mitt stora intresse att ni delar era åsikter och synpunkter på så sätt så kan jag utvecklas ifrån dem och bli en bättre artist.

Samtidigt så tar jag självklart på mig önskemål och individuella beställningar, och hoppas mer eller mindre på lite mera datorrelaterade objekt som är mer anpassat här, det jag lägger upp är bara exempel, demo och vad man kan göra m.m. Så har ni pågående projekt som ni vill " pimpa " upp eller andra objekt eller önskemål så hänvisar jag återigen till dessa kontakt länkar
-ya guys rocks

http://www.facebook.com/pages/Dmfinearts/392399360837835

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ett snabbt filmklipp med några tidigare bilder ifrån processen

http://www.youtube.com/watch?v=7vKWAtz_4vw

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Uppdatering Filmklipp

Inkommer här med några nya filmklipp, på klarade projekt...Hoppas det smakar

"Guardian"

"Mystic Winter"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Du har en del talang du

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Du har en del talang du

Thx Hoppas på några fler projekt inom kort...så som man fick med mitt projekt " StarCraft - Tribute " ...blev riktig nöjd med den

Visa signatur
Permalänk
Medlem

" Machinery love "

Jag väljer med denna bilden att visa upp i ett tidigt skede av ett stort,stort WIP projekt..kommer att uppdaterar allteftersom-det finna med detta motiv är underlaget då det ligger på 3mm plåt i storleken 60*50cm..alltså så kan jag lägga en fet slutfinish med klarlack..hope ya like it

...en liten update

Visa signatur
Permalänk
Skäggig legend

FUCK

ME

<3

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

....så bra?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Du är galet duktig, hur länge har du hållit på?

Visa signatur

Chassi In-Win GRone Big Tower White | Nätagg Antec 750w Bronze+
Cpu Intel Core i5 3570 @ 4.4Ghz | Kylning XSPC RayStorm 750 RS360
Moderkort Asus Maximus V Gene | Ram Corsair Dominator 6GB 2000Mhz
Gpu GTX 670 | SSD 64GB & 120GB | Hdd 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minimed:

Du är galet duktig, hur länge har du hållit på?

Tack så mycket Minimed, jättenice att ni gillar mitt arbete :)....Jag har hållit på aktivt i 2,5år nu.
Finns mycket kvar att hämta, och för att utmärka sig så gäller det att man kan vara flexibel och göra olika utföringar,olika underlag och objekt.
Jag hamnar mycket i min " comfort " zone..och gör mycket som jag själv personligen gillar, enklare och mer drivande när det finns ett högre intresse i dess utförande. Mycket goth, musik, bios..men även djur och porträtt-allt handlar om att kunna vara flexibel och inväntan på nya utmaningar.

....Håll ett öga på dessa pågående WIP projekten " Machinery Love " och " Patriots of the North "...kommer att bli Wicked!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

" Patriots of the North "-MC-hjälm

Här kommer några bilder på ett pågående projekt på en Mc-hjälm " Patriots of the North "
Baserna är lagda och allt skall flyta isamman till en helhet, jag har den andra sidan kvar och framkäkens del av hjälmen- där kommer det bli en logga.
Den andra sidan kommer att bli en fjord med berg och ett drakskepp..Himlavalvet kommer att sammanföra alla sidorna till en helhet med kulörer
av blått, ghostgren och vita slöjor..stay tuned

Visa signatur
Permalänk
Medlem

..update

more to come...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Haha, vill du ha en utmaning?

Gör en tavla med en TARDIS, en Dalek samt The tenth doctor och jag köper den

Dvs:

+

och

Lyckas du få en snygg mix med dem, måste inte vara just den bilden på Tardis samt dalek men den med The Doctor ska vara den
Dock utan allt krimskrams runt honom.