Permalänk
Medlem

Tack "gulbanan" ja den är frän och har ett härlig djup i motivet, bör jobba vidare på den så att den inte bli så stel
i ramen, syns inte så bra på bild men man se även reflektioner i glaset m.m.

Som en ortsbo så skulle det kanske vara fränt för mig att en "sweclockare"har sina möjligheter att kolla in mina presentationer.
Jag kommer att vara på plats lördagen den 28:e på lökanabben\drottningskär tid mellan 11-16...och jag kommer förhoppningsvis
vara uppkopplad och köra live, allt är relaterat till väder och vind...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Den där apan vill jag ha !! , Du har talang Och Väldigt mycket av det också

Permalänk
Medlem

Du är ju sjukt grym med AB'n , skulle gärna velat ha lite lektioner av dig Har ju lekt lite själv med AB'n men inte riktigt lärt mig ännu

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Permalänk
Medlem

5/5 alla dagar, du har talang i massor!

Permalänk

imponerande! kandu inte måla ett chassie, spraya så att det ser öppet ut och att det ser ut som en gammal Pentium2a med ett gammalt VooDoo2 kort i eller liknande?

5 av 5 här har du min röst

Visa signatur

Silverstone TJ08-E, Corsair AX860i, Asus Maximus IV Gene-z, i5 3570K @ 4.7GHz, MSI GTX 680, Corsair Vengeance LP 16GB, Samsung 830 256GB, Intel 510 120GB Asus Xonar STX custom Dirvers,
allt vattenkylt med TYST som prio1
Länk

Permalänk
Medlem
Skrivet av roobi:

Du är ju sjukt grym med AB'n , skulle gärna velat ha lite lektioner av dig Har ju lekt lite själv med AB'n men inte riktigt lärt mig ännu

Skickades från m.sweclockers.com

Det är bara till att ligga i, hitta sin egna teknik och ha lots of tålamod

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fabbeee:

Den där apan vill jag ha !! , Du har talang Och Väldigt mycket av det också

Tack, ja apan blev bra ett bra djup och en skön skuggning..den blev ganska så stor med tanke på att canvasen är i storleken 80*60.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tack alla för feedbacken
Kommer snart att gå på ett special projekt med ett starcraft tema, kommer att bli riktigt häftigt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Otroligt fina målningar.
Brukar du måla något med akvarell eller olja?

Du har talang, fortsätt pensla
5p.

Permalänk
Medlem

Tack "c0l"
Jag vill inte ta något ifrån dem som gillar att måla, rita m.m, men för min egen del så är det att sakna utmaning.
Skall försöka att förklara på ett bättre sätt..nästan vem som helst kan skapa alster med hjälp av en penna eller pensel för där har
man fullständig kontroll på vad det man gör. Med Ab:en så skall du tygla ett av elementen och kontrollera det okontrollbara..bara att
förstå dess färger och användning är en större utmaning..och sen är det ju givetvis det oändliga användningsområdet som man har nytta av med Ab:en och dess fräcka teknik och effekter.
Kan man hitta ett bra sätt att dra nytta av alla tekniker och hitta ett samspel med tex olja på ett projekt med ett underlag av canvas så kan man ju skapa en annan typ av struktur...vet ex, att det är väldigt svårt (omöjligt) att få till ett bra abstrakt utförande med Ab:en

Visa signatur
Permalänk

Jävligt bra jobbat!

Visa signatur

Corsair 650D | ASUS Corsshair V Formula | AMD FX-8150 "Bulldozer" @ 4,0 GHz | Corsair H100 + 4 Corsair SP High Performance 120mm | MSI GTX 580 Lightning extreme Twin Frozr III | 8GB Corsair Dominator 1600MHz | Corsair AX 850W | Corsair Force 3 series 120gb | 2x OCZ - Agility 3 12gb | Benq G2750 | Benq G2420HD | Corsair K90 | Mionix Naos 5000

CITERA FÖR SVAR!!!

Permalänk
Medlem

Riktigt snygga verk du har, gillar In Flames-bilderna otroligt mycket, kanske kontaktar dig i framtiden angående lite önskemål.

Permalänk
Medlem

Låter bra och tack för feedbacken.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kolla Gärna in klippet från WIP Starcraft Tribute på följande:http://www.youtube.com/watch?v=uQiJwGdH8G4

Ett special projekt och en stor ära att motivlacka till en sweclockare och till ett sanslöst sjukt snyggt projekt, håller er
uppdaterade allteftersom processens gång...(är i detta skede inte klarlackad än)

Visa signatur
Permalänk

Sjukt snygg SC2 sida!!! Vore najs att ha på sin egna och göra hela burken o metallica sc2 temat, lite space aktigt..

GJ!

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem

WIP Starcraft tribute. Den ska inte se exakt ut som originalet eller med tanken på hur ögonen ser ut och läpparna? Annars så ser allting som du har skapat bra ut och så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haxk:

WIP Starcraft tribute. Den ska inte se exakt ut som originalet eller med tanken på hur ögonen ser ut och läpparna? Annars så ser allting som du har skapat bra ut och så.

Tack för din åsikt och kritik, ja helt till hundra procent från orginalet blir det tyvärr inte det är det lite som avgör från ett hantverk och en massproducering,
vill man ha det 100% exakt så är ju föreslagligen att använda ett skin eller "stickers"
Jag har jobbat en del just med ögonen och försökt att få dem lite mer aggresiva ifrån orginalet sätt, vi får se hur alla färger och samspelet
blir när väl lacken kommer på. Samma sak med färgsättningen i ansiktet på orginalet så är den mer stark röd\orange..skulle jag lägga samma ton
så skulle den bli minst 10ggr starkare i kontrasten efter lacken, så svårt ja

Visa signatur
Permalänk
Medlem

okej, tack för svaret. Vad jobbar du med annars då inom lackering. Jag tror att du skulle kunna jobba med att lackera datorchassin åt folk och tjäna en bra hacka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haxk:

okej, tack för svaret. Vad jobbar du med annars då inom lackering. Jag tror att du skulle kunna jobba med att lackera datorchassin åt folk och tjäna en bra hacka.

Det kräver allt för mycket arbete på ett så lågt marknadsvärde som det är när det gäller chassin...jag menar det är omöjligt att få ut den
tid, resurser till ett rättvist arvode\beror ju dock helt klart på vad man skulle vilja ha till utförande förstås...sen är det ju alltid bra att man kan göra det
och att man har möjligheter att prior det som en stort användningsområde inom Ab:en

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ok, för det kan ge lite extra inkomster utöver sitt vanliga arbete om man börjar att ta upp beställningar av folk som vill ha ett fint lackerat chassi.Det är ett bra komplement att hålla på med på sin fritid.

Permalänk
Medlem

Ja absolute, självklart så står jag till förfogande om det finns förfrågningar på utföringar..och alltid lite mer utvecklande
och erfarenheter, så ja det är bara positivt :)...konstig ändå att du tar upp ett sådant ämne, skulle tro att du jobbar som spion på
skattemasen:)...nej det mesta är för promo\utveckling och erfarenhet samt ett namn och ett bredare användningsområde till en större (kund)krets.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Så jävla duktig du är

Visa signatur

\AMD Phenom II X6 1055T\ASUS Crosshair IV Formula\ATI Radeon HD 6950 unlocked till 6970\Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz\500GB WD Blå + 1Tb WD Green\Chieftec Nitro Series 650W\Fractal design define XL\

Permalänk
Medlem

Kolla gärna in klippet på Eckö Theme enduro hjälm på:

http://www.youtube.com/watch?v=yuTpRw7B5Os

Visa signatur
Permalänk
Medlem

En update på Starcraft Tribute är klar, kan kolla in klippet här för flera bilder:

http://www.youtube.com/watch?v=1vui3cVOYHA

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Galet snyggt. Vilken talang du besitter! 5/5!

Visa signatur

[Silverstone Raven 02] [Intel SSD 320 80GB+ WD 1Tb Caviar green] [Asus P7P55D EVO] [Intel i7 2600K]
[
Corsair H70] [Zotac GTX 470 SLI] [2x4096MB Corsair Vengance 1600mhz CL9] [Corsair HX 850W 80+]

Permalänk
Medlem

sjukt nice!

Visa signatur

Spelar: Black Desert Online (GM för guilden Necrotic), DotA 2

Permalänk
Medlem

Tack alla-kolla gärna in klippet för en uppdatering på projektet Starcraft Tribute...
snart klar toppskiktet och insidan kvar efter smärre justeringar innan det är dags för slutfinish..stay tuned

http://www.youtube.com/watch?v=o0T-Ya8tc3g&feature=channel&li...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tack alla Sweclockare och moddare, awesome att nå över 40.000 visningar!
Fortsätt gärna och lämna åsikter och följ mina uppkommande projekt framöver

Airbrush artist:
Dennis Makin

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kolla gärna in mitt senaste klipp på ett custompainted ps3:a

http://www.youtube.com/watch?v=dpoZlYwKGOs

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej alla sweclockare, kolla gärna in mina senaste projekt med custompainted Playstation 3...hänvisar er även till att kolla in videoklippen på de bägge projekten antigen genom min hemsida eller youtube...kommentera och lägg era åsikter vad ni tycker

Visa signatur