Permalänk
Medlem

Crosshair IV Formula problem

Hejsan har ett problem jag skulle vilja ha hjälp med, i höstat så byggde jag en dator med ASUS Crosshair IV Formula modekort i, vilket har fungerat kalas bra förutom att jag får blå skärm när jag spelar online spel, inte hela tiden men då och då

Fick reda på för inte så längesedan via en kommentar på komplett tror jag att det va, att det inbyggda nätverkskortet på Crosshair IV Formula inte funkar som det ska, utan att dom löst problemet med att uppdatera bios och närverks kortets drivrutiner.

Bios har jag uppdaterat till det senaste men får fortfarande blå skärm när jag lirar online spel, vet inte vilken av alla uppdateringar på sidan ( om modekortet) som innehåller nya drivrutiner till mode kortet så vore tacksam om någon kunde hjälpa mig med det här problemet,

När jag fick nya bioset så laddar alla spel mycket långsammare också så vet ej vad det kan bero på, men först och främst vill jag ha hjälp med att hitta nya drivisar till modekortet vad dom heter osv,

har win 7 -64bit

Tack på förhand

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Crosshair IV

http://www.sweclockers.com/forum/54-amd/927106-crosshair-iv-f...

Kolla in den här länken, på denna sida så diskuterar dom Asus Crosshair IV formula för fullt.
Fråga även AMD Perra, han verkar ha koll på en hel del.