Permalänk
Medlem

Razer Deathadder PROBLEM!

Tja! Har ett otroligt jobbigt problem med min deathadder.
Problemet är att när jag drar musen sakta diagonalt åt något håll så beter sej pekaren väldigt konstigt. Den går sick sack och är väldigt o kontrollerad. Fick problemet direkt när jag kopplade in den, lyckades få bort problemet i windows på det här sättet "1. If you have an ATI video card, go to Start --> Run --> type in 'services.msc' --> Then find the ATI Hotkey Poller and DISABLE it! This will fix your mouse problem"

Efter jag gjort de funkade de perfekt! trodde jag.... märkte sen att problemet faktiskt var kvar när jag startadei cs 1.6. Så nu funkar den alltså bra i windows men INTE i cs 1.6.

På samma sida som jag hittade det andra som hjälpte mej stod även det här "2. If you don't have an ATI video card then you have to put in the mousecommands in Counter-Strike.
-noforcemparms -noforcemaccel". Detta hjälpte dock inte mej, eller så var det jag som uppfattade det fel, förstod det som att man skulle skriva in dem två kommandona i consolen i cs?

Har uppdaterat drivrutien sam firmwire men problemet kvarstår. Musmattan är en Razer "Goliathus" så ska ju knappast vara den som är fel.

Någon som vet vad felet är?

tack på förhand !

Permalänk
Medlem

Skulle gissa på att det är i launch-options du ska skriva:

-noforcemparms -noforcemaccel

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT