Permalänk
OCZ

OCZ Technology

Hej SweClockers!

I denna tråd svarar vi från OCZ på frågor rörande våra produkter. Är det något du undrar över? Tveka inte att fråga!

RAM-minnen
Solid State-enheter (SSD)
Nätaggregat (samt PC Power & Cooling)

OCZ Technology
OCZ Technology Group, Inc. | Facebook

Mvh
Johan

Permalänk
Medlem

Får hälsa er välkomna då

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Välkomna!

Permalänk
OCZ

Tack Tack!

Permalänk
Medlem

Välkomna!

Permalänk

Välkomna!

Är helnöjd med min OCZ Vertex 30 gb som systemdisk!

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."

Permalänk

Välkomna

Permalänk
Avstängd

Välkomna!

Visa signatur

laptop*asus g73jw med F120 disk*

pc * Motherboard: Gigabyte GA-X79-UD5 * CPU: i7 3930K * GPU: Radeon HD7970* Samsung S27A950D 120hz + 32tv * Corsair Vengeance 16gb * Antec p280 * PSU: Corsair HX 850W * Windows 7 Ultimate* Ssd f120 *

Permalänk
Avstängd

Välkomna

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Välkomna =D

Permalänk
Avstängd

ett varmt väl kommnande =)

välkomna

kul att ha er här

Visa signatur

angel of fucking poop and will smith! :) i love poop! and will smith! and i am gonna buy a computer for only 20 dollar! yeah, se ya´ll next week! Ps: jag älskar Annika

Permalänk
Skrivet av Nathanael:

Välkomna!

Är helnöjd med min OCZ Vertex 30 gb som systemdisk!

Har en likadan, mycket nöjd!

Permalänk
Skrivet av Snorkelfarsan:

Har en likadan, mycket nöjd!

Otroligt skönt att kunna smiska folk i laddtider <3

Visa signatur

"Don't believe everything you think. Believe you don't think everything. Repeat."

Permalänk
Medlem

Välkommen

Visa signatur

P8Z77-V | 2600K | NH-D14 | 4x4GB Corsair 1600MHz LP | GTX 680 DCII OC | 520 180GB | EcoGreen F4 2TB
WD RED 3TB | AD-7280S-0B | HALE90 550W | Define R3 Titanium | Win 7 Pro ENG från Dreamspark

Permalänk
Medlem

välkomna

som första fråga då: jag är lite sugen på att köpa en neural impulse actuator, dock börjar den modellen bli lite smågammal, har ni planer på att vidareutveckla den eller var det bara en "konceptpryl"?

Permalänk
Medlem

Välkomna

Visa signatur

Signaturer är mesigt!

Permalänk

Välkomna till Sweclockers!
Har en 120GB Vertex som jag använder just nu, mycket nöjd!

Visa signatur

Cooler Master Cosmos II | Gigabyte Odin 1200W| Gigabyte x58a-OC | 12GB Corsair Dominator DDR3 @ 1600MHz | MSI GTX970 | Intel Core i7 920 @ 3,4GHz (HT enabled) | Samsung EVO 250GB |

Permalänk
OCZ
Skrivet av ergoen:

välkomna

som första fråga då: jag är lite sugen på att köpa en neural impulse actuator, dock börjar den modellen bli lite smågammal, har ni planer på att vidareutveckla den eller var det bara en "konceptpryl"?

Jo jag testade faktiskt själv en ny version som är på gång, dock är det mjukvaran som är den största skillnaden. Återkommer när jag hittat filmen jag letade efter på Youtube

Mvh
Johan

Permalänk

skulle ni kunna utveckla en väldgit liten och billg ssd. altså typ 8 gb skulle räcka, bara den kostade typ 400 kr. och självklart sata. skulle vara guld när man ska bygga ljudlösa byggen, som man inte vill betala för en stor ssd på.

och välkommen till forumet

Permalänk
Medlem

Om jag får fråga: Vad ska man med en så liten SSD till?

Permalänk
OCZ
Skrivet av alibababert:

skulle ni kunna utveckla en väldgit liten och billg ssd. altså typ 8 gb skulle räcka, bara den kostade typ 400 kr. och självklart sata. skulle vara guld när man ska bygga ljudlösa byggen, som man inte vill betala för en stor ssd på.

och välkommen till forumet

OCZ Mini PCI-Express SSD (SATA) OCZ Technology

Permalänk
Medlem

Yepp, säger som det flesta redan sagt. Varmt välkomna ska ni vara kör med ett par ramminnen från Ocz 1066mhz 2x2gig otroligt nöjd med dom, snygga o stilrena.

Permalänk
Medlem

Just nu kör jag inte ett par OCZ minnen men har "alltid" gjort det innan.

Vill tacka för grym kundtjänst och bra produkter
Fina har dom varit också-

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+

Permalänk
Medlem
Skrivet av OCZ:

Jo jag testade faktiskt själv en ny version som är på gång, dock är det mjukvaran som är den största skillnaden. Återkommer när jag hittat filmen jag letade efter på Youtube

Mvh
Johan

okej, tackar, ser fram emot releasen (fler brainfingers kanske? hmmm)

Permalänk
Medlem

Välkommen till swec Jag köpte min första SSD ifrån OCZ och den har fungerar bra i flera månader

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Wow! nu blev jag mycket intresserad. Det där skulle ju vara perfekt I min laptop som systemdisk då den bara har 1st hårddiskplats. Går det att installera OS på dem samt är det krångligt ifall man skulle göra det (slipstreama drivrutiner till installationskivan.)

Och finns det någon svensk återförsäljare av skönheten?

Ni är varmt välkomna, synd dock att det inte finns några vettiga svenska återförsäljare av era produkter.

Visa signatur

Denon AVR-1801 | Dali Blue 5005 | Turtle Beach Audio Advantage Micro II

Permalänk
Medlem

Hälsar er varmt välkommen till SweClockers, OCZ.

/Saint25

Permalänk
Medlem

Välkommen!

Skrivet av Lisianthus:

synd dock att det inte finns några vettiga svenska återförsäljare av era produkter.

Misco säljer många av deras produkter!

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Hej!

undrar bara hur många dba erat nya Fatal1ty 750 W är på? minsta och högsta dba då

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
OCZ
Skrivet av Lisianthus:

Wow! nu blev jag mycket intresserad. Det där skulle ju vara perfekt I min laptop som systemdisk då den bara har 1st hårddiskplats. Går det att installera OS på dem samt är det krångligt ifall man skulle göra det (slipstreama drivrutiner till installationskivan.)

Och finns det någon svensk återförsäljare av skönheten?

Ni är varmt välkomna, synd dock att det inte finns några vettiga svenska återförsäljare av era produkter.

Vi jobbar just nu på det
Vilka åf skulle du önska att hitta OCZ hos?

Mvh
Johan