Visa dina skärmdumpar!

Permalänk
Skrivet av Pimpim666:

Va? Det ser ju långt ifrån lika lång ut som standard AK5.

Ja? Det är ju en AK5d på bilden, som jag skrev i mitt första inlägg. AK5c som herr Urreburre påpekade är den längre vanliga varianten, som jag rättade i mitt andra inlägg.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Skrivet av Mr. Bravo:

Nämen en wiseguy! AK5c är den längre varianten. Och vad man tycker om dom jämfört med det gamla orginalet är väl en smaksak, men har svårt att se några nackdelar bortsett från den smått högre vikten möjligtvis. Används i övrigt av nästan hela försvarsmakten sen flera år tillbaka, inte bara i Irak.

Skrivet av Mr. Bravo:

Ja? Det är ju en AK5d på bilden, som jag skrev i mitt första inlägg. AK5c som herr Urreburre påpekade är den längre vanliga varianten, som jag rättade i mitt andra inlägg.

Syftar du nu på denna som ak5c så är det helt fel. Utan det är den gammla hederliga som helt sonika har benämningen ak5.

Sen har vi ak5d lite kortare men fel stock och fel flamdämpare som du ser på bilden nedan.

Sen har vi ak5c och nej den är inget som används i hela FVM.
Den ser ut såhär

Och det jag syftade med taskig moddad var helt enkelt att dessa bössor borde man lämnat på 80talet där dem hör hemma men så länge bofors har kvar licensen så få det vara.

Lite oftopic blev det dock nu men jaja.

Permalänk
Medlem

Ang. Cinematic mod 10. Får man med allt om man laddar ner Cinematic Mod 10, eller måste man ladda ner 1-10? Dum fråga kanske. ^_^

Permalänk
Skrivet av Urreburre:

Syftar du nu på denna som ak5c så är det helt fel. Utan det är den gammla hederliga som helt sonika har benämningen ak5.

Sen har vi ak5d lite kortare men fel stock och fel flamdämpare som du ser på bilden nedan.

Sen har vi ak5c och nej den är inget som används i hela FVM.
Den ser ut såhär

Och det jag syftade med taskig moddad var helt enkelt att dessa bössor borde man lämnat på 80talet där dem hör hemma men så länge bofors har kvar licensen så få det vara.

Lite oftopic blev det dock nu men jaja.

Det var fan vad ni yrar. Varför drar du in AK5a nu helt plötsligt? Jag har inte nämnt den överhuvudtaget. AK5d är på min bild, AK5c är en längre variant av samma generation. AK5a är historia och har inget med saken att göra. Nya generationen har i övrigt som sagt använts av majoriteten av försvarsmakten i över 3 år, inklusive värnpliktiga. Det kan du läsa vart som helst. Möjligtvis ligger hemvärnet och andra mindre aktiva/prioriterade förband fortförande efter, men det känns oväsentligt.
Att sen FNC 80 är gammalt skräp känns också ganska oväsentligt då det inte är mycket kvar av orginalet i våra varianter. Jag menar, hur många varianter och generationer finns det inte av tex den uråldriga M16?

För att hålla mig lite ontopic så postar jag en bild på vår AK5c också för jämförelse. Vi funderar på att ta fram en AK5e också, som skulle ha lika lång pipa som AK5a och lite andra tillbehör (Typ ersättare till AK5b), men som tyvärr blev skrotad av fmv, troligtvis i brist på pengar som vanligt. Bara för att liksom

AK5d igen.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Skrivet av Mr. Bravo:

Det var fan vad ni yrar. Varför drar du in AK5a nu helt plötsligt? Jag har inte nämnt den överhuvudtaget. AK5d är på min bild, AK5c är en längre variant av samma generation. AK5a är historia och har inget med saken att göra. Nya generationen har i övrigt som sagt använts av majoriteten av försvarsmakten i över 3 år, inklusive värnpliktiga. Det kan du läsa vart som helst. Möjligtvis ligger hemvärnet och andra mindre aktiva/prioriterade förband fortförande efter, men det känns oväsentligt.
Att sen FNC 80 är gammalt skräp känns också ganska oväsentligt då det inte är mycket kvar av orginalet i våra varianter. Jag menar, hur många varianter och generationer finns det inte av tex den uråldriga M16?

Jag är förvånad att de har hunnit så långt i bytet. Det trodde jag faktiskt inte de brukar ju ta så lång tid på sig med allt annat. Men missförstå mig inte nu jag skriver inte nu för att tjaffsa. utan att ge dig rätt Jag är lika duktig på det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

AK5a är historia och har inget med saken att göra. Nya generationen har i övrigt som sagt använts av majoriteten av försvarsmakten i över 3 år, inklusive värnpliktiga.

Va? Standard AK5 är fortfarande en bra bössa och bättre än många nyare bössor som tex. XM8 som amerikanarna använder.
Vad jag vet så använder rätt många ur hemvärnet fortfarande AK4.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nembo:

Ang. Cinematic mod 10. Får man med allt om man laddar ner Cinematic Mod 10, eller måste man ladda ner 1-10? Dum fråga kanske. ^_^

Du får med allt, och om du verkligen vill få det att fungera som det ska så läs readmen som bör finnas med i paketet!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Skrivet av Pimpim666:

Va? Standard AK5 är fortfarande en bra bössa och bättre än många nyare bössor som tex. XM8 som amerikanarna använder.
Vad jag vet så använder rätt många ur hemvärnet fortfarande AK4.

Vad jag vet används inte XM8 eller dess varianter mera.

Ok, nog med off-topic:

C&C Red Alert 3

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk

Assasins creed 2.

Metor 2033

Mass effect 2

Battlefield Bad Company 2. Favorit Vapnet 870MCS med 12G. SGn och SG UPGR

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TyphoonCC:

Är det inte 12gauge+upgr som du kan snipa med? -.- Eller har dom fixat shotgun sniper där man får HS på folk tvärsöver banan?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Skrivet av Mupp3n:

Är det inte 12gauge+upgr som du kan snipa med? -.- Eller har dom fixat shotgun sniper där man får HS på folk tvärsöver banan?

det är inte fixat ännu, man kan fortfarande dra en HS tvärsöver banan. vet inte fall dom fixat det i patchen som aldrig släpps....

Permalänk

Sån jäkla rolig match på League of Legends Jag e Kreakatar Ni som kan lite LoL items förstår ju hur otroligt utmaxade alla var. Jag hade 7-8 tusen guld oanvänt när vi vann matchen eftersom att jag inte visste vad jag skulle förbättra av mina items, det e därför biulden ser lite konstig ut också. Trodde aldrig att man skulle hålla på så här extremt länge så jag var inte särskillt förbered Nästan 100 i crit chance, ca 350 i attack, över 500 i movement Över 1.9 i attack speed.

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Avstängd

Haha. om man kan nästan få 100% crit chance så kan fan inte spelet vara speciellt roligt.

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Skrivet av svart_smurf:

Haha. om man kan nästan få 100% crit chance så kan fan inte spelet vara speciellt roligt.

Man kan få det Men det beror ju på vilken build man väljer. Ser inget fel med det. Varför e det dåligt? Det e ju ändå bara i extrema fall man får ihop det. Den matchen jag körde där tog ju nästan 1 tim 20 min vilket e MER ÄN DUBBELT så lång tid som en vanlig.
Sen bygger gangplank på crits i princip, utan crits e jag inte ens hälften så farlig. Men klanka du ner på LoL, antar att du spelar HoN eller nåt, inge fel med det, men antar att du inte ens testat LoL mer än ett par matcher eller ens det?

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem

haha, typiskt LoL, HoN eller Dota. Alla skriver något positivt som ''Nice Battle, GG, TY all''. Sen skriver en person ''Noobs''

Permalänk
Skrivet av Fr1dd:

haha, typiskt LoL, HoN eller Dota. Alla skriver något positivt som ''Nice Battle, GG, TY all''. Sen skriver en person ''Noobs''

Haha^^ Vette fan varför han skrev det, Blev väl sur för att dom förlora efter en sån tight match

Visa signatur

Spelar Eve Online, om du vill ha en 21-dagars trial så PMa mig din e-mail ;)

Permalänk
Medlem

Attack på Asmos startområde i Abyss:

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

gjorde mej nya ögon i fallout 3

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Avstängd

Er som lirar ArmA2, hur stänger ni av vsync på det? Hittar ingen inställning till det och stänger man av i ccc hjälper det inte alls.

Visa signatur

MSI GX740 17" 1680x1050
Intel Core i5 430@ 2,52 GHz
Mobility Radeon 5870 1GB DDR5@ 835/1100mhz
4GB RAM@ 1066mhz
500GB HDD(7200 RPM)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av St4lin:

Er som lirar ArmA2, hur stänger ni av vsync på det? Hittar ingen inställning till det och stänger man av i ccc hjälper det inte alls.

Kollat i Advanced settings? Borde finnas en där?
Annars forca i Nvidias Kontrollpanel / CCC.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mupp3n:

Kollat i Advanced settings? Borde finnas en där?
Annars forca i Nvidias Kontrollpanel / CCC.

Läs hela mitt inlägg, jag är ingen noob. Det finns inte öht att ändra inne i spelet (väl känt faktum) och som jag skrev så hjälper det inte att man stänger av det i ccc. Så min fråga är således, använder de som lirar ArmA2 något 3parts program för detta, ändrar i någon cfg fil eller helt enkelt lever med muslagget? Som gammal cs spelare (och FPS lirare över lag) så är ett spel i de flesta fall HELT ospelbara med vsync på.

Visa signatur

MSI GX740 17" 1680x1050
Intel Core i5 430@ 2,52 GHz
Mobility Radeon 5870 1GB DDR5@ 835/1100mhz
4GB RAM@ 1066mhz
500GB HDD(7200 RPM)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av St4lin:

Läs hela mitt inlägg, jag är ingen noob. Det finns inte öht att ändra inne i spelet (väl känt faktum) och som jag skrev så hjälper det inte att man stänger av det i ccc. Så min fråga är således, använder de som lirar ArmA2 något 3parts program för detta, ändrar i någon cfg fil eller helt enkelt lever med muslagget? Som gammal cs spelare (och FPS lirare över lag) så är ett spel i de flesta fall HELT ospelbara med vsync på.

Du kan stänga av Mouse Smoothing..? Och även ändra Deadzone för Musen (om du vill köra som ett FPS eller om du vill köra som Arma )

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk

DiRT 2

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk

Några bilder från en GT-turnering jag och några polare håller på med i Forza 3. 30 varv + 10 kval-varv Jag slutade som trea med min gulsvarta corvette, även om det blev en ganska otäck krash på slutet. Jävla ös!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Härlig stämmning i Bioshock 2

Jobbigt läge ^_^

Big daddy sänkt, det tog ett tag utan fuel

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Trodde inte bakre bilen skulle explodera också, resultatet blev sjukhusvistelse.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Buio:

Trodde inte bakre bilen skulle explodera också, resultatet blev sjukhusvistelse.

Och vad för spel är då detta ?

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Och vad för spel är då detta ?

GTA IV? xD

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator

Permalänk
Avstängd

Jag hatar HDR.

Så ser en heavy ut när en soldier pick-axe'at honom.

Kommentarer till borttaget inlägg raderade.
Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Och vad för spel är då detta ?

Brukar faktiskt kommentera vilket spel det är, men tänkte inte på det denna gång. Men som tidigare sagt, GTA IV.