Permalänk

Min konstiga 250GTS

Permalänk
Avstängd

det heter MITT inte MIN... men Iaf fler bilder tack

Visa signatur

2600x||16GB @3000Mhz 14-14-10-14-32-46||Vega 64||1TB SSD||HX1000 plat||FD R6 TG vit||CH VII||H100i V2||SST-ARM22SC||SG 32" QHD 144 Hz VA|| https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

stenad kille

Visa signatur

Välkommen till Sweclockers, där den ena vet mer än den andra!

Permalänk
Avstängd

Ehh och detta album syftar till vad!?

Permalänk
Skrivet av InluZion:

Ehh och detta album syftar till vad!?

Visa den gula och vita DVI kontakten?

Permalänk
Medlem

Det är inget konstigt med ditt kort. Den gula stödjer HDMI med ljud har jag för mig Du fick iaf med en gul DVI till HDMI adapter när du köpte kortet.

Permalänk

Men jag har ute dessa kort pga att det ska vara ett 250GTS enligt affären som sålde det, men som ni ser så är det för stort för att vara ett 250GTS och har 2 st pci-e kontakter och det ska 250 inte ha. Försöker få fram vad för något kort jag fått, en kan inte använda det för då får jag inte skicka tillbaka det.

Permalänk
Skrivet av Wolfpack10:

Men jag har ute dessa kort pga att det ska vara ett 250GTS enligt affären som sålde det, men som ni ser så är det för stort för att vara ett 250GTS och har 2 st pci-e kontakter och det ska 250 inte ha. Försöker få fram vad för något kort jag fått, en kan inte använda det för då får jag inte skicka tillbaka det.

Då är det bra ifall du skriver det i beskrivningen!

Vad säger Gpu-z då?

Visa signatur

Dator 1: |Intel i7-3939K | Noctua NH-U12P | Asus P9X79 | ATI 6950 | 16Gb DDR3 | 2 TB HDD | Corsair HX 650W |Fractal Design Define R3| Dator 2: Phenom 9550@2,6Ghz | Gigabyte GA-MA790X-UD3P| ATI 3870 | 4GB DDR2 | 500GB HDD | Seasonic 600W | Cooler Master Elite 333 Bärbar: Acer eee 1000HE Kamera: Nikon D90
http://www.sweclockers.com/galleri/5337-hylla-bli-skrivbord

Permalänk
Skrivet av jacke0247:

Då är det bra ifall du skriver det i beskrivningen!

Vad säger Gpu-z då?

Jo det är sant, sorry
Har ju inte kunnat testa det än, får inte skicka tillbaka det då...så jag vet inte alls vad det är förnågot jag fått.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wolfpack10:

Jo det är sant, sorry
Har ju inte kunnat testa det än, får inte skicka tillbaka det då...så jag vet inte alls vad det är förnågot jag fått.

De bryr sig nog mer om bruten förpackning än något som de inte kan se.... , och om du nu köpt de i en affär borde de legat i en låda -_-

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk

Asus GeForce ENGTS250 DK/HTDI/512MD3 512MB - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Grafikkort (PCI Express) Kan ju vara ett sånt eftersom det är en gul och en vit DVI kontakt...har du själv bytt ut kylaren?

Du kan ju även kolla om det står ASUS på kortet. Aj då missade dom 2 6 pins kontakterna och detta har bara en

Permalänk
Skrivet av TyphoonCC:

Asus GeForce ENGTS250 DK/HTDI/512MD3 512MB - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Grafikkort (PCI Express) Kan ju vara ett sånt eftersom det är en gul och en vit DVI kontakt...har du själv bytt ut kylaren?

Du kan ju även kolla om det står ASUS på kortet. Aj då missade dom 2 6 pins kontakterna och detta har bara en

Nej har ju inte det, affären jag köpte det av hade gjort det. Antar att jag köpt ett inbyteskort.

Permalänk
Skrivet av Wolfpack10:

Nej har ju inte det, affären jag köpte det av hade gjort det. Antar att jag köpt ett inbyteskort.

Hittadet vad det var för kort du har fått

Du har fått ett Asus EN9800GTX+ Det är Iprincip samma kort som GTS250

Asus GeForce EN9800GTX+ DK/HTDI 512MB - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Grafikkort (PCI Express)

Permalänk
Skrivet av Palme_570:

De bryr sig nog mer om bruten förpackning än något som de inte kan se.... , och om du nu köpt de i en affär borde de legat i en låda -_-

Nop...köpter utan kablar, låda och drivrutiner på rea.

Permalänk
Skrivet av TyphoonCC:

Hittadet vad det var för kort du har fått

Du har fått ett Asus EN9800GTX+ Det är Iprincip samma kort som GTS250

Asus GeForce EN9800GTX+ DK/HTDI 512MB - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Grafikkort (PCI Express)

Men får dom sälja det som 250GTS då och sätta på 250GTS klistermärken på det då? För på lapparna under kortet där serienr står så står det:
ENGTS250 DK/HTDI/512MD3/A

Permalänk
Medlem

Det är i princip ingen skillnad på 9800GTX+ och GTS250, vet inte exakt vad dom är men det verkar iaf som att GTS250 har ett senare stöd av OpenGL. Har du fått betala någon kr extra så misströsta inte då du fått en bra kylare på köpet!
Recensioner av Coolink GFXChilla

Newegg.com - Computer Parts, PC Components, Laptop Computers, LED LCD TV, Digital Cameras and more!
Du har fått rätt kort fast med en tredjepartskylare

Permalänk

Ser ut som en musashi med vit sleeve och blåa fläktar.... inte så konstigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Ser ut som en musashi med vit sleeve och blåa fläktar.... inte så konstigt

Det är ingen musashi.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Vad gav du för kortet?

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Skrivet av Ant3:

Vad gav du för kortet?

795 kr...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wolfpack10:

795 kr...

synd då du kunde fått ett 4870 för samma pris helt nytt som är märkbart bättre =/

Visa signatur

here we go!