Permalänk
Medlem

AtoX's gaming hörna^^

Tja det här min gaming hörna/sovrum och första galleriet här på sweclockers.

Specs på datorn:
Nexus Version 1 silent case
Asus M4A785TD-M EVO
Amd Phenom II 955 be 3,2ghz stock
XFX 5770
Kingston 4gb 1066mhz minnen
1tb seagate barracuda
Nexus Rx-630w nätaggregat
LG Dvd/Rw
Windows 7 64-bit

Väldigt nöjd med den här datorn klarar dom flesta spelen på högsta grafik, är väldigt tyst också enda som låter är processorkylaren men ska köpa ny.Kostade runt 900€(bor i Finland) så runt en 9000-10000sek

Övrigt:
Razer Diamondback 3g
Razer Arctosa
Creative 5.1 ljudsystem
Benq 22 tummare

AtoX's gaming hörna^^

Permalänk
Medlem

varför ett oöppnat win7 ståendes där brevid skärmen ?

Visa signatur

i5 750@ 4.1ghz - ASUS Triton 88 - EVGA P55 FTW - GTX285 SLI - 8GB G.Skill ECO - Corsair Force GT 120GB - 1TB WD Black - 640GB WD Black - 1.5TB WD Green - 2TB WD Green - 500GB WD Cavair - Corsair TX850W - Xonar Essence STX - Corsair 650D -

Permalänk
Medlem

vart fick du teamat till firefox?snyggt annars:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meatwipe:

varför ett oöppnat win7 ståendes där brevid skärmen ?

Morsan fick med win7 då hon köpte en ny laptop och hon var nöjd med vista så ja fick extra win7

Skrivet av Lezer:

vart fick du teamat till firefox?snyggt annars:D

Tackar tackar Personas for Firefox | Gallery där hittade jag rockstar temat, bara att söka efter rockstar så hittar du

Permalänk

Sonisphere den 7e? Maiden lirar ju ^^

Visa signatur

Asus P5e Pro ~ Intel E6300 @3ghz ~ 2x XFX 5750 ~ 4GB DDR2 ~ Corsair H50 ~ Corsair CX 400W ~ WD 320GB ~ CM Scout ~ Windows 7 Ultimate x64

Permalänk
Medlem

Ser ut som att du samlar på energidrycksburkar. Ser några röda jag inte sett i sverige, vad heter dem och är de lätta att få tag på i finland?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ÖverKlokarN:

Sonisphere den 7e? Maiden lirar ju ^^

Kanske

Skrivet av muppens:

Ser ut som att du samlar på energidrycksburkar. Ser några röda jag inte sett i sverige, vad heter dem och är de lätta att få tag på i finland?

Samlar bara sånt jag inte får tag på här i finland och dom röda burkarna heter Megaforce har bara sett dom här var jag bor.

Permalänk
Medlem

Alt Under Ctrl - Raddox Chip Remix^^

Permalänk
Medlem

Update, med ny chassi