Permalänk
Medlem

Webhallen?

Tjena, tänkte bara höra ifall ni vet om det är bra att köpa datordelar ifrån webhallen? Har köpt spel och så därifrån och tycker det funkat bra, men är det bra att köra dator delar?
Anledningen till att jag är sugen att köpa därifrån är pga. det är Billigt, jämnförde grafikkort och processor och moderkort med inet och såg, webhallens priser är ca 200 kr billigare på varje sak jag jämnförde!

Exempel;
Från Webhallen, 1720 krWEBHALLEN.com - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB (GV-N460OC-1GI) - PCI-E / 2xDVI
Från Inet, 2149 kr Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Inet.se
Någon speciell anledning till prisskillnaden?

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Permalänk
Hedersmedlem

Den länken från webhallen visar att grafikkortet kostar 2149, samma pris som hos inet

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

OJ, tydligen så visades inte moms för mig... Så.. Glöm det jag skrev, misstag av mig =D

Visa signatur

Mobo: ASUS Z97-Pro Gamer CPU: Intel Core i7 4790K RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 4x2GB GPU: ASUS STRIX GTX 970 DirectCU II PSU: Corsair CX 750W 80+ Bronze Chassi: Fractal Design Define R5 SSD: Corsair Force 3 Series F120 120GB

Permalänk
Medlem

Oc = OverClocked

Inets 640 gtx är dyrare för att den är överkockad i fabrik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crytic:

Inets 460 gtx är dyrare för att den är överkockad i fabrik

Nej tillverkarens art. nr. är samma på båda butikerna