Permalänk

SLI Sladd

Någon som har en SLI sladd som ni inte använder? (: Helst en sån som är lite längre eftersom på ena grafikkortet har jag en custom fläkt som är i vägen för direkt anslutning av SLI så måste ha en lång sladd som kan gå runt den (:

Helst en: http://www.24seven.nu/19-96-thickbox/sli-brygga.jpg

Visa signatur

"If at first you don't suceed, cheat!" -Richard Muthwill

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ser jag i syne eller kostar de bryggorna ~1000kr?!

Permalänk
Medlem

ÖVER 1000:- för en SLIbrygga!!!! vad är det för skit?? Såna brukar ingå när man köper moderkort som kostar 1000:- typ.

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

haha! över 1000:- för en brygga? fanns ju på diverse ställen för 40:- tidigare. gå till din lokala datorhandlare och hör om dom har någon liggande på lager, jag fick köpte en hel hög så för 20kr.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

wee! jag är rik!

Visa signatur

https://einridi.bandcamp.com | https://soundcloud.com/einridiofficial
[ASUS 27"][5900X@5GHz w H115i Platinum][MSi X570S MAG Tomahawk][32GB 3600MHz Vengeance LPX][Powercolor RX 7800XT][Corsair RM750x V2][Corsair MP600 500GB][256GB 840 pro][850 EVO 500GB][NI Komplete Audio 6][ADAM T7V][BD DT-1770Pro 250ohm][Bitwig Studio 5.1][Reason 11][Maschine 2.17.5][NI Komplete A49][Arturia MiniLab mk2][NI Maschine JAM & Mikro mk3][Corsair AIR 540][Windows 11 Pro]
"If they're going to pirate somebody, we want it to be us rather than somebody else." -- Microsoft Business Group President Jeff Raikes

Permalänk
Medlem

Var köper man SLI bryggor egentligen?! Jag kollade på Inet och DustinHome men hittade inget.. Bara Crossfirebryggor..

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Här har du väl det mest prisvärda alternativet: PCDelar.se EVGA Flexible 3.5in 2-Way SLI Bridge

Var själv i samma knipa för några veckor sedan men fick låna en kabel av en snäll kompis. Det är åt h-e att man inte får med kablarna till gfx-korten tycker jag. Bara ytterligare en del i nVidias oändliga svineri.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av anarkizt:

Här har du väl det mest prisvärda alternativet: PCDelar.se EVGA Flexible 3.5in 2-Way SLI Bridge

Var själv i samma knipa för några veckor sedan men fick låna en kabel av en snäll kompis. Det är åt h-e att man inte får med kablarna till gfx-korten tycker jag. Bara ytterligare en del i nVidias oändliga svineri.

0 i lagerstatus...

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem

Dom dära SLI bryggorna är gjorda för videokort såsom quadro alltså inte för vanliga grafikkort! kolla upp information nästa gång tack

Edit : det står till och med Videokort i länk namnen

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk

Haha aa jo, hade tänkt mig en under 100 lappen nä jag köpte nytt moderkort precis fick ingen brygga... Skicka en epost till Komplett idag, och en as sjyt kille sa att han skulle kolla om det fanns någon som bara fanns liggande om han kunde skicka! Finns inte många åna människor kvar (:

Visa signatur

"If at first you don't suceed, cheat!" -Richard Muthwill

Permalänk
Medlem

Själv mailade jag bara komplett (där jag köpte moderkortet) när min sli-brygga gick sönder. De skickade 4 st helt nya och olika långa. Räknas väl som ett garantiärende men smidigt var det.
Hur lång är den där Asus bryggan, ska se om jag har en.

Klarar ditt moderkort sli så ska du ha fått med det. annars är det bara maila därifrån du köpt det.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Skrivet av SVP:

Dom dära SLI bryggorna är gjorda för videokort såsom quadro alltså inte för vanliga grafikkort! kolla upp information nästa gång tack

Edit : det står till och med Videokort i länk namnen

tja jag sökte på SLI brygga på prisjakt och det var vad som dök upp.

sen så betyder iaf i min värld videokort och grafikkort samma sak. men det kan man nog diskutera om hur länge som helst.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

tja jag sökte på SLI brygga på prisjakt och det var vad som dök upp.

sen så betyder iaf i min värld videokort och grafikkort samma sak. men det kan man nog diskutera om hur länge som helst.

Förstog att det var något sådant ville bara inte att massa skulle tro att dom kostar 1000kr ^^

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB