Permalänk

En till fläkt

Hallå!

Hade tänkte skaffa en till intake fan över min andra intake fan i fronten av chassit. Har ett CM Storm Scout chassi. Problemet är att jag inte vet hur man ska göra för att flytta upp multikort läsaren 3 steg och ha den under min optiska läsare så att jag sedan har plats för en till fläkt.

En vacker bild över front delen på chassit
[Optiska läsare]
[.....................]
[.....................]
[.....................]
[Multikortläsare]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Oozaki:

Hallå!

Hade tänkte skaffa en till intake fan över min andra intake fan i fronten av chassit. Har ett CM Storm Scout chassi. Problemet är att jag inte vet hur man ska göra för att flytta upp multikort läsaren 3 steg och ha den under min optiska läsare så att jag sedan har plats för en till fläkt.

En vacker bild över front delen på chassit
[Optiska läsare]
[.....................]
[.....................]
[.....................]
[Multikortläsare]

är kortläsaren en 3,5 tums enhet sås finns det vaggor att montera in dom i det som kan bli problem är om du inte har en front plåt till den men du får väl trixa till en egen i värsta fall

edit ; CM Storm Scout - Testcentret.se den verkar följa med din låda den front plåten

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk

kanske blir lite krångligt då den sitter fast. så skulle kunne flytta ner den optiska läsaren till multikortläsaren och sedan ha en fläkt högt upp ? vad sägs?

Permalänk
Medlem

vf inte ha emellan?