Permalänk
Medlem

GTX 480, 3000kr?

Leadtek GeForce GTX 480 1536MB - Inet.se

Har jag missat nåt!? Sjukt lågt pris ju!

Permalänk
Avstängd

Du har inte missat något, dock stämmer inte priset och varan, därav ingen lagerstatus.

Permalänk
Medlem

Men även Indomo och Datorbutiken har kortet, för lägre pris?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av aluminium:

Men även Indomo och Datorbutiken har kortet, för lägre pris?

Nej, inte i lager.

Permalänk
Medlem

Beställningsvara kan man väl beställa i vilket fall?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av aluminium:

Beställningsvara kan man ju beställa i vilket fall?

Mja, men du kommer inte få GTX 480 för det priset.
Leadtek som satte ett lågt pris i början på ett limiterat antal kort sen har dollarn sjunkit och priset har inte justerats hos återförsäljarna. Men gör en beställning och hoppas på det bästa

Har du tur så..

Permalänk
Medlem

Okej Jag har redan ett fermikort, det var mer av ett tips Men visst är man sugen...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av aluminium:

Okej Jag har redan ett fermikort, det var mer av ett tips Men visst är man sugen...

Köp två..

Permalänk
Medlem

Shit va billigt! Om det inte vore för att jag är lite av en asus-fanatiker så hade jag nog beställt den direkt...

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Medlem

ni tror inte det kan ha med att göra att alla vill bli av med GTX 480 från sina lager nu när GTX580 kommer nesta vecka blir det väl?
Typ leadtek har kanske massa kort som dom kriskerar att inte få sålda när nesta generation prestandakort kommer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sh1ft:

ni tror inte det kan ha med att göra att alla vill bli av med GTX 480 från sina lager nu när GTX580 kommer nesta vecka blir det väl?
Typ leadtek har kanske massa kort som dom kriskerar att inte få sålda när nesta generation prestandakort kommer

Tror du har helt rätt i det du skrev.

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

Någon som har testat beställa?

Permalänk
Medlem

Finns varken i butik eller hos leverantör. Beställ och du får om några veckor mail om att kortet inte tillverkas längre och därför ej kan levereras.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hardware guy:

Finns varken i butik eller hos leverantör. Beställ och du får om några veckor mail om att kortet inte tillverkas längre och därför ej kan levereras.

exakt va jag tror, 480 fasas ut och 470 blir kvar

Permalänk
Permalänk
Medlem

Det där är inte ens billigt. Prestanda som ett GTX 570, som är billigare, nyare och strömsnålare.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Det där är inte ens billigt. Prestanda som ett GTX 570, som är billigare, nyare och strömsnålare.

Varför kommentera en 8 månader gammal tråd?

Visa signatur

Gaming Mini-ITX Fractal Design Define Nano S - ASRock B550M-ITX - AMD Ryzen 5 3600XT 3.8Ghz 35MB - Sapphire Radeon RX 5700XT 8GB Pulse OC - 16GB HyperX 3200MHz - Samsung 970 EVO1TB NVMe M.2 - BeQuiet! Pure Rock 2 Black - Corsair SFX SF750W 80+ Platinum
Bärbar 13" MacBook Pro Retina Space Gray - 2.3 Quad i5 - 16 GB 2133Mhz RAM - Intel Plus 655 1,5GB - 512GB SSD - MacOS 11
Playstation 4 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av ax69:

Varför kommentera en 8 månader gammal tråd?

Eftersom du gjorde det själv så borde du ju kunna svaret på frågan.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Eftersom du gjorde det själv så borde du ju kunna svaret på frågan.

Och du, och jag, wanna keep this up`? ....