Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperA:

Hur är det med onlineracingen? I GT5P slumpades ju dom man körde mot men hur är det i GT5? Går det starta en egen server och låta sina PSN kontakter ansluta?

Man har en egen lobby typ som friends kan ansluta sig till, typ.

Permalänk
Medlem

BTW, (lite sent) men har ju faktiskt kommit en uppdatering på 133mb till GT5 nu !

PSN = Madwaxi (kör så länge jag inte jobbar eller är med tössen)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Okej, har inte fått någon kod för Audin och de 5 bilarna man ska få för man köpte Collectors Edition funkar inte?

Någon med Collectors Edition som fått koden att fungera?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChRiiLLe:

Okej, har inte fått någon kod för Audin och de 5 bilarna man ska få för man köpte Collectors Edition funkar inte?

Någon med Collectors Edition som fått koden att fungera?

KOden fungerar säkert inte förrän på torsdag. Eller kanske efter denna uppdatering, ? Har faktiskt inte testat. men just nu håller jag på att lägga spelet på hårddisken för att minska laddningstiderna

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hur är laddningstiderna om man inte har installerat?

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mockasin:

Man har en egen lobby typ som friends kan ansluta sig till, typ.

A det är ju perfekt

Har inte lirat PS3 på hur länge som helst, har väntat på GT5, kommer nog köra ganska mycket online såfort jag kört ihop lite bilar och skit så om någon vill så är det bara att adda mig, tror jag har ID "JesperA" (ja jag har dålig fantasi )

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Här hittar ni en massa sköna gameplay/replay-videos: YouTube - SuperFrasons kanal

Permalänk
Medlem

Ska bli spännande att läsa Gamereactors recension imorgon.
Tror inte att det kommer vara värt väntan men vi får se vad de säger.

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem

Har med fått mitt idag men dom hade tydligen gjort något fel för jag förbokade signature edition och betalade hela direkt men enligt han i affären idag så slutade dom att boka upp signature sen en månad tillbax. Så vandrade hem med ett collectors så länge och under tiden skulle han kolla med deras huvudkontor om dom kunde skaka fram ett signature till mig imorgon!

Visa signatur

[ Corsair Obsidian 750D ] [ CM Hybrid Silent Pro 1050W ] [AMD Ryzen 7 5800x] [Gigabyte Aorus B550 PRO V2] [MSI RTX 3080 SUPRIM X ] [ HyperX Fury Black DDR4 32GB 3600MHz] [Samsung 970 Evo plus M.2 500gb]

Permalänk
Medlem

Fick min kod för "Mercedes-Benz SLS AMG Stealth Model" från Webhallen nu. Längtar tills imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Centura:

Fick min kod för "Mercedes-Benz SLS AMG Stealth Model" från Webhallen nu. Längtar tills imorgon.

Fick min nu precis jag med. Men den funkade inte. Kanske var lite för snabb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Centura:

Fick min kod för "Mercedes-Benz SLS AMG Stealth Model" från Webhallen nu. Längtar tills imorgon.

What he said.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Better be fucking kidding. Snarare femtielva modeller av R34.

Hmm, bara välja och vraka då. GT3 hade ju inga shyssta versioner av den, missade GT4. Antar att det var på PS3, något som också måste införskaffas

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pewtah:

Now Playing :: Now Playing: Gran Turismo 5

:D:D:D:D de visar spelet mer in detail!

RACKARNS vad dålig han var... Äger upp AI:n på beginner och säger att spelet är för lätt

Driftförsöken var patetiska, förstår att han inte spelar sitt bästa men han verkar ju aldrig ha spelat bilspel i hela sitt liv, har lärt min kära mor spela Forza 3 mot mig och hon skulle nog ha en chans mot han :'( Ge mej hans jobb plz.

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av bbx8:

RACKARNS vad dålig han var... Äger upp AI:n på beginner och säger att spelet är för lätt

Driftförsöken var patetiska, förstår att han inte spelar sitt bästa men han verkar ju aldrig ha spelat bilspel i hela sitt liv, har lärt min kära mor spela Forza 3 mot mig och hon skulle nog ha en chans mot han :'( Ge mej hans jobb plz.

Måste hålla med om att han är en av de sämsta personerna jag har sett lira GT, det är även skrattretande när de får in en fråga om det går att ändra "musikinställningarna" och går förbi det enda som skulle kunna se ut som att stämma rätt in i options(!) och sedan antar att man man ställer in det där man ställer in bilen/banan innan man t.ex kör arkad!

Permalänk
Testpilot
Skrivet av MrMadMax:

*Kontrollerna är det första man får ändra, man kan ju tex inte gasa med "X", "R2" så man kan välja hur mycket man ska gasa känns mer vettigt.

Sedan PS2:an är X och de andra knapparna analoga så du kan visst välja hur mycket du ska gasa även fast det kanske inte är lika lätt som med L2/R2. Tryck bara olika hårt

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Sedan PS2:an är X och de andra knapparna analoga så du kan visst välja hur mycket du ska gasa även fast det kanske inte är lika lätt som med L2/R2. Tryck bara olika hårt

Jag är fortfarande säker på att sony trollade hårt med analoga face buttons. Är de verkligen tryckkänsliga?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Jag är fortfarande säker på att sony trollade hårt med analoga face buttons. Är de verkligen tryckkänsliga?

Jag tycker de är ganska tryckkänsliga? har tyckt att de var det tillochmed under GT4 tiderna?

Fast det kanske bara min DualShock2 dosa som var cp.:P

Permalänk
Medlem

Har fortfarande inte fått någon kod från Elgiganten men Chrome Line bilarna gick att låsa upp nu iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av bbx8:

Hmm, bara välja och vraka då. GT3 hade ju inga shyssta versioner av den, missade GT4. Antar att det var på PS3, något som också måste införskaffas

kanske misstar nått här men Gt4 var på Ps2an

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Recensionen från Gamereactor är ute nu. Ganska medioker recension dock

Gran Turismo 5 - Gamereactor Sverige

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

oj..efter att ha läst den recensionen så väntar jag med att köpa det, fallout new vegas har mycke kvar att utforska än

/d

Visa signatur

meep meep

Permalänk
Medlem

Tips till er med ratt och pedaler

Jag tog strykbrädan till hjälp och fäste ratten i. Strykbrädan är ju höj och sänkbar, inte för tjock för fästena samt pedalerna får plats under. Sen är det bara att välja lämplig sittplats.

Visa signatur

MVH
Tom

Permalänk
Medlem

Gran Turismo 5 Review - PlayStation 3 Review at IGN

Dock är denna mer läsvärd, gamereactors är en påse hundskit till skillnad från denna. Blev lite skraj av GR's recension men denna återställde mig igen. :

For all its missteps in the single player mode it's still an unrivalled driving experience - and that's where it really counts.

Visa signatur

ASUS H97-PRO ATX |Intel Core i5 4670K 3.4 GHz | ASUS Radeon R9 270X 2GB DirectCUII TOP | A-DATA 8GB (2x4GB) 1600Mhz | Samsung EVO 840 120GB | WD 1TB Blue 7200rpm 64MB | Fractal Design Integra R2 750W | Corsair Carbide 330R | Samsung S24D590 PLS | Windows 7 Pro 64-bit

Permalänk
Medlem

Gamereactor är lite av en 360 fanboy sida iofs...

Sen har onlinemodet inte ens gått upp fullt än, reviewers fick det sent i helgen, hur har det haft tid att sätta sig in i spelet? Snacka om att rusha skiten... Lite som att basera beytg på ett MMO efter level 20.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem

Problem fanboys?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

gamereactors recension var precis som min uppfattning av spelet innan man ens har det hemma, efter att kollat på youtube mm så stämmer deras recension väldigt bra, samt med kommentarer från folk. så ren hundskit..naeeh det tycker jag inte.

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

GT5 inköpt på Elgiganten för 379 kr! Bara ett tips till er som inte boat det

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

5 vs 183 reviews, gg.

Tillbaka till 4chan med dig

Vänta på seriösa reviews som inte rushas.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

5 vs 183 reviews, gg.

Tillbaka till 4chan med dig

Vänta på seriösa reviews som inte rushas.

Notera att forza 3 inte fått en så dålig review som gt5 fick.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.