Jailbreak iOs 4.1 eller uppdatera till 4.2.1?

Permalänk
Medlem

Jailbreak iOs 4.1 eller uppdatera till 4.2.1?

Ska man Jailbreaka iOs 4.1 eller uppdatera till 4.2.1 och vänta på en proper jb?

det verkar inte vara alltför mycket nyheter till iphone iOs 4.2.1 ?

xoxo Kreppe

Visa signatur

"This is VAR, spelled A-U-T-O"

Permalänk
Medlem

Vilken apparat har du?

Permalänk
Medlem

Iphone 4

Visa signatur

"This is VAR, spelled A-U-T-O"

Permalänk
Medlem

Det är upp till dig, personligen skulle jag vänta på jailbreakad 4.1 tills en "riktig" jailbreak kommer till 4.2 eftersom jag använder flera program från Cydia. Det var inga större nyheter i 4.2 vad jag förstod, men vill du uppdatera så gör det. Tror inte du kan gå tillbaka till 4.1 dock (inte säker).

Permalänk
Medlem

menar du att jag borde vänta med att jailbreaka min 4.1 tills det kommer en "riktig" jb till 4.2 ?

Visa signatur

"This is VAR, spelled A-U-T-O"

Permalänk
Medlem

Förlåt, menade att jag skulle jailbreakat 4.1 och vänta med 4.2.

Permalänk
Medlem

Jailbreakat 4.1, helt klart

Permalänk

Jag har jailbreakat min 3G på 4.2.1, de flesta program från Cydia funkar inte ännu såsom SBSettings och Folderenhancer. Så det kan vara en idé att vänta!

Visa signatur

Q6600 @ 3.2GHz | 2*4 Corsair XMS2 5-5-5-12 @ 1003 | Club3D HD4850 | Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matte Hedström:

Jag har jailbreakat min 3G på 4.2.1, de flesta program från Cydia funkar inte ännu såsom SBSettings och Folderenhancer. Så det kan vara en idé att vänta!

Konstigt, SBSettings funkar på min ipt2g på 4.2.1. Kraschar dock ofta om man ska in och ändra inställningar i more. Folderenhancer har jag inte.

Vänta ändå med 4.2.