Permalänk
Inaktiv

android

Hej, ska göra en önske lista som ligger på 4k, har bestämmt mig för en mobil. En android (Pek skärm). Vilken skulle du valt?. Skriv.... skriver gärna nackdelar och fördelar!, tack på förhand!

Permalänk
Hedersmedlem

Android 4 k = Htc Desire. Något gammal men uppföljarna till den och Legend lär släppas först i Februari nästa år så då missar de önskelistorna inför julen

Visa signatur

CPU: i5 760, SilverStone Argon AR01 MOBO: MSI P55A-G55 GPU: Nvidia 770 RAM: CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE LP 1600MHZ SSD: Intel 120 GB Chassi: R4 PSU: Corsair TX 850W 80+ Mus: Qpad 5k Skärm: BenQ 24'

Permalänk
Inaktiv

Vissa säger att det är dåligt ljud och dålig kamera på HTC. Eller har jag hört fel?

Permalänk
Avstängd

Kameran har alltid vart kass på HTC och kommer troligen vara det en lång tid framöver också.

Dock tror jag inte klientelet som HTC främst riktar sig till bryr sig om kamera speciellt mycket.

Permalänk
Hedersmedlem

HTC har en del brister men jag vet inte någon annan bra lur med android för runt 4k.

Visa signatur

CPU: i5 760, SilverStone Argon AR01 MOBO: MSI P55A-G55 GPU: Nvidia 770 RAM: CORSAIR 8GB DDR3 VENGEANCE LP 1600MHZ SSD: Intel 120 GB Chassi: R4 PSU: Corsair TX 850W 80+ Mus: Qpad 5k Skärm: BenQ 24'