Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Precis vaknat. Det är ju lysande. Strax efter fem på eftermiddagen. Somnade vid två snåret i går natt, eller i morse. Vaknade nu .
Förstår inte vad det är som gör att jag sover så förbannat länge.

Vaknade några gånger under dagen, skit trött.

Men säga vad man vill, man får dagarna att gå iallfall. :/

Åfan, skulle aldrig kunna sova så länge. Rekordet ligger väl på 13 timmar men då har man varit äckligt trött.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Åfan, skulle aldrig kunna sova så länge. Rekordet ligger väl på 13 timmar men då har man varit äckligt trött.

Ja, jag förstår inte vad det är som gör att sover så länge som jag nu gör. Om det kan ha med att göra att man har vänt på dygnet. Men det har man ju gjort flera gånger om utan att man sover så pass mycket som man nu gör. Undrar om det kan vara värt att besöka farbror doktorn för att redlig kroppslig undersökning ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Ja, jag förstår inte vad det är som gör att sover så länge som jag nu gör. Om det kan ha med att göra att man har vänt på dygnet. Men det har man ju gjort flera gånger om utan att man sover så pass mycket som man nu gör. Undrar om det kan vara värt att besöka farbror doktorn för att redlig kroppslig undersökning ?

Jag skulle nog göra det.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Jag skulle nog göra det.

Ska till läkaren imorron ( passligt nog ), så då kan ju ju vara värt att ta upp det då.

Tänkte först om man skulle låta det vara, och i hopp om att det går över eftersom. Menar, man kan ju inte sova hur mycket som hellst. Det lär ju ta stopp någongång.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Jag sover aldrig länge.. runt en 5-8 timmar och extremfallen är väl en 10 timmar fast då har man sovit lite dagarna innan och jobbat rätt hårt plus varit vaken halva morgonen därefter

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Nästa sommar (2012) är det konferens i Nya Zeeland tror jag. Resan dit tar 35-45h och kostar *trumvirvel* *trumvirvel* *trumvirvel* *trumvirvel* runt 60k -.-
Blir nog ingen resa för mig isåfall.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Jag sover aldrig länge.. runt en 5-8 timmar och extremfallen är väl en 10 timmar fast då har man sovit lite dagarna innan och jobbat rätt hårt plus varit vaken halva morgonen därefter

Känner nu, att nackdelen med att man sover så pass länge som jag nu har gjort, det är att man blir så skum i huvudet. Känns precis som att man har sovit på sömntabletter. Men som sagt, jag ska väl ta upp det här med farbror doktorn imorron när jag ser honom.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Känner nu, att nackdelen med att man sover så pass länge som jag nu har gjort, det är att man blir så skum i huvudet. Känns precis som att man har sovit på sömntabletter. Men som sagt, jag ska väl ta upp det här med farbror doktorn imorron när jag ser honom.

Jag har alltid varit morgonpigg och kvällspigg. Dock nu Senaste halvåret har jag fått en dum ovana nämligen stiga upp och vara vaken en timme och sen sova en timme till. Sen efter 4 snåret sover jag en timme och är vaken sen en bra stund in på natten.. Hmm

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

ja jag är sur och ledsen på mig själv då jag är så jävla feg, vill åka typ till thailand men vågar inte åka själv. så nu får jag va hemma ända tills nästa vinter då jag får semester nästa gång.
hatar mig själv rent ut sagt, en jävla mespropp är vad jag är

Permalänk
Skrivet av wix:

ja jag är sur och ledsen på mig själv då jag är så jävla feg, vill åka typ till thailand men vågar inte åka själv. så nu får jag va hemma ända tills nästa vinter då jag får semester nästa gång.
hatar mig själv rent ut sagt, en jävla mespropp är vad jag är

Feg?
Jag gillar snarare inte att åka utomlands.. eller nja Verkar bara som det är semesterparadis och skit ställen vilket jag inte gillar. fast kanske man ändrar uppfattning med åren?
Det är bara att våga lite mer gör något spontant. Börja snacka med bruden på bussen du suckat efter eller något bara. är ju 50/50 att de blir en trevlig konversation. Är själv lite för feg ibland men när man får göra på sitt sätt så är man ju rätt rakt fram

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Blir så arg på mig själv för att den delen av utbildningen jag håller på med just nu är så sjukt tråkig så att pluggandet har gått i botten, ligger efter ordentligt och det känns riktigt tungt.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Kollat på flyg till NZ på en annan bättre sida och då är det runt 13-14k. Dock 40h ditresa och 60h hemresa...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Vat hos en polare förut och skulle fixa termostataten på bilen.
Blev det nåt gjort? Näää, för halva jävla motorn måste plockas ner känns det som. Vem fan konstruerar en servopump så att den sitter RUNT termostathuset!? Det är ju verkligen hur dumt som helst.....

Ingen som bor nära Katrineholm, har gott om tid och en billyft? (A)

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Sitter här på jobb och försöker lära mig mer danska!
Är skåning så fattar allt, men de fattar inte mig.
Sitter på en servicedesk med danska kunder, lite pinsamt när man måste gå över till engelska.
Google translate ftw. (den har inte helt rätt alltid, men som skåning hör man när det blir fel. )

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Helvede...:p

Jag har precis kommit hem efter en rätt tuff dag, stod nästan ute och lekt med kniv och säckar, smått kallt om händer hehe, men nujävlar är det helg.

Permalänk

Så jävla trött på min kassa mage som aldrig vill samarbeta. Skulle få brev om tid att snacka med en kirurg om eventuell operation av diafragmabråck, men det var längesen och inget brev har kommit... Känner nästan aldrig för mat längre. Tvingar i mig så mycket jag kan, men mår ju bara illa. Känner inte för att festa eller nånting. Minsta lilla jävla stress/nervositet så blir skiten ännu värre och det känns som att nåt riktigt rör om i magen. Börjar seriöst känna mig lite rädd. Måste verkligen få i mig mer mat. Tror inte det är hälsosamt att äta så lite som jag får i mig nu... Är redan smal.
Imorgon är det fredag igen. Vill ut och träffa några kompisar. Men vet redan nu att jag inte kommer känna för det för att magen är en jävla fjant.
Fan..

Permalänk
Medlem

Var på ett läkarbesök i eftermiddags. Och jag har tänkt lite på här, att dessa läkare aldrig kan hålla tiden och att dom skriver som en kratta. Jag har aldrig träffat en läkare som hållit tiden någongång. Det har alltid varit en kvart, tjugominuter halvtimme försent innan man får komma in.

Och gud förbjude, om man vill ha något textat eller skrivit från någon av dom. Man ser ju för sjutton inte vad dom skriver.

Undrar om det här är något som går i generna i läkaryrket ?

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Var på ett läkarbesök i eftermiddags. Och jag har tänkt lite på här, att dessa läkare aldrig kan hålla tiden och att dom skriver som en kratta. Jag har aldrig träffat en läkare som hållit tiden någongång. Det har alltid varit en kvart, tjugominuter halvtimme försent innan man får komma in.

Och gud förbjude, om man vill ha något textat eller skrivit från någon av dom. Man ser ju för sjutton inte vad dom skriver.

Undrar om det här är något som går i generna i läkaryrket ?

Tyvärr så delar jag samma uppfattning...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

GALE T Glad för att jag har fått besked idag om att jag får jobb hos telenor och börjar utbildningen den 7e mars!:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imbapontus91:

GALE T Glad för att jag har fått besked idag om att jag får jobb hos telenor och börjar utbildningen den 7e mars!:D

Grattis Imbapontus!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Finns det inget Minecraft FPS-spel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av aluminium:

Finns det inget Minecraft FPS-spel?

Är inte minecraft FPS på ett sätt?

Permalänk

Irriterad, är Zalman 10x extreme en så jäkla dålig kylare?

Satt och lekte lite med min E6600, 3ghz på 1,35v, [333,5 x 9] På ett XFX 680i LT, 78c max på 1,35v? är inte det lite mycket? Under intel burn test..

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Har fått en sk. djupgående finne som inte går att "ploppa" på halsen. Och den spänner och det värker. Fortsätter den att växa som den har gjort dom senaste dagarna, och den brister så kommer man väl få ett blodtrycksfall och man tuppar av på kuppen.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Jag ska idag på koloskopi, tjocktarmsundersökning p.g.a min inflammerande tarmsjukdom (Ulcerös colit).
För att göra undersökningen krävs helt ren mage/tarm och jag har fastat sedan igår efter löjligt liten lunch, plus att jag har tagit 2 doser tarmrensande medel (Citrafleet).
Trött, hungrig i kvadrat, måsta passa hela tiden så jag inte instinktivt äter något och rejält uppkörd imagen är milt sagt jobbigt.
Ska bli skönt när allting är klart.

Rubriken passar mig ypperligt just nu kan jag säga, humöret är INTE på topp.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

Har fått en sk. djupgående finne som inte går att "ploppa" på halsen. Och den spänner och det värker. Fortsätter den att växa som den har gjort dom senaste dagarna, och den brister så kommer man väl få ett blodtrycksfall och man tuppar av på kuppen.

Skrivet av August:

Jag ska idag på koloskopi, tjocktarmsundersökning p.g.a min inflammerande tarmsjukdom (Ulcerös colit).
För att göra undersökningen krävs helt ren mage/tarm och jag har fastat sedan igår efter löjligt liten lunch, plus att jag har tagit 2 doser tarmrensande medel (Citrafleet).
Trött, hungrig i kvadrat, måsta passa hela tiden så jag inte instinktivt äter något och rejält uppkörd imagen är milt sagt jobbigt.
Ska bli skönt när allting är klart.

Rubriken passar mig ypperligt just nu kan jag säga, humöret är INTE på topp.

Låter som att båda ni två har det förjävligt. Själv så vaknade man med riktigt ont i magen och tyckte att man hade sovit hur länge som helst. Nja, 9 timmar kanske...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Låter som att båda ni två har det förjävligt. Själv så vaknade man med riktigt ont i magen och tyckte att man hade sovit hur länge som helst. Nja, 9 timmar kanske...

Ja just nu är det inte skoj. Att bara öppna kylskåpet och se maten ligga där är närmast en plåga, så galet hungrig som är just nu var det länge sedan jag var. Men som tur är går det ju över, om 4 timmar så sitter jag förhoppningsvis vid donken eller liknande och tokäter.
Och, planen är kebabpizza ikväll, kan säga det ska bli gott!

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem
Skrivet av August:

Ja just nu är det inte skoj. Att bara öppna kylskåpet och se maten ligga där är närmast en plåga, så galet hungrig som är just nu var det länge sedan jag var. Men som tur är går det ju över, om 4 timmar så sitter jag förhoppningsvis vid donken eller liknande och tokäter.
Och, planen är kebabpizza ikväll, kan säga det ska bli gott!

Trevligt!
Mitt magont har inte gått över, bara blivit värre. Trots att jag ätit en sjuhelvetes frukost som jag trodde skulle hjälpa. Aja, kanske ska ta en samarin och krypa ihop i soffan, det funkade senast jag hade ont i magen...

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Jag krockade för första gången uti trafiken idag. Min Volvo 242:a vs en liten typ Citroën av nyare årsmodell. Med andra ord: Plåt vs plast. Kanade nerför en isig backe och rakt ner i rondellen som ligger nedanför. Fick inte stopp på bilen och precis inne i rondellen klipper den lilla bilen mig i sidan. Gubben som körde den lilla bilen äger ett taxibolag så han kunde det här med skadeanmälan utantill. Det hände ingenting med min bil, men hans bil blev mer illa tilltygad. Hela fronten på hans bil gick i tusen bitar som vi fick plocka upp från vägen efteråt.

Inga personskador dock. Det var la tur det. Kan inte säga att jag är ledsen direkt, mera sur på mig själv egentligen. Jag hade ju kunnat blåst på och missat bilen. Men nu är det gjort och krockoskulden är borta. Jag kan ju summera hela händelsen som... Spännande.

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤