Permalänk
Medlem

DFI

Hejsan, det jag undrar över är om ni har möjlighet eller planer att kunna leverera DFI Lanparty moderkort till kunderna?

tack på förhand

/E

Permalänk
Medlem

Tja Inet! Jag undrar ifall ni tänker införa en "Förbli inloggad" bock på eran hemsida eller något?

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Inet
Skrivet av zacke08:

Hej Inet.

Jag beställde en Sandy Bridge-dator med montering förra veckan. Jag undrar bara om ni, när ni monterar, ansluter enheterna till dem fungerande 6.0 gb/s portarna? Tänkte bara fråga, så jag vet ifall jag måste ändra på det själv när jag får datorn.

Vi ansluter i möjligaste mån på SATA SATA 6,0 Gbit/s-portarna. Om det är fler enheter kontaktar vi alltid kunden.

Skrivet av wdont:

Hej inet.

Har inte varit så insatt i detta kring sandybridge modekortshysterin så tänkte fråga hur ni gör med moderkortet för dem som köpt? Får man byta till den nya revisionen när den kommer eller skall man använda det så länge det håller och sedan lämna in på garantin? Gäller Asrock

Information kommer ut på vår hemsida inom kort! Tanken är att vi ska erbjuda utbyte så fort vi får in nya kort på lager.

Skrivet av Battlehood:

När förväntas de nya Sandy Brigde moderkorten komma in till Inet? Om det nu skulle handla om flera veckor eller upp till 1-2 månader så undrar jag om man fortfarande kan få tag på ett Sandy Bridge moderkort hos er? Dem moderkort med fel på Sata 2 portarna givetvis.

En del modeller kommer att trilla in under mars, men det är först i slutet av april tillgången beräknas vara tillbaka på normala nivåer.

Skrivet av Goodia:

Tack Inet, beställde runt halv 2 på tisdagen och hade fått paketet kl ett igår (onsdag) Tack för mango-stången också

Hoppas mangostången smakade.

Fixat, tack!

Skrivet av anon128682:

Hai thar.
Appropå det här med fri frakt för Sweclockers medlemmar, att ni inte kan vara säkra på att det endast är SweC medlemmar som använder det erbjudandet.

Går det inte att synca sitt SweC account med Inet.se account, om ni skulle komma överens med Sweclockers med något liknade vore juh super.

Kanske även vid registreringen hos SweC direkt välja att synca med Inet.se eller göra en ny användare med de uppgifter man skriver in vid registreringen.

Do you catch my drift?

Kjam

Vi har valt att prioritera annat såsom en helt ny kundvagn och andra funktioner, men visst kommer vi även att kolla på det här så fort tid finns över!

Skrivet av mille666:

juste, glömde det, har kontaktat dom där men fick aldrig något svar. gjorde det vid den 20 januari ungefär.

Låter som om dina mail försvinner på vägen. Slå oss gärna en signal på 031-652700 så ska vi försöka hjälpa dig!

Skrivet av Hamzta:

Jag är medlem här, har dock inte fått fri frakt hos något köp, även då jag lagt till "Fraktfritt, Sweclockers vid köp över 500 kr"
Och har samma epost där.

Knepigt, det fungerar när jag testar. Fungerar det fortfarande inte?

Skrivet av xawiahn:

finns det en möjlighet att ni kan lägga in så att man kan filtrera ram minnen på volt?

Det är tyvärr inget som går att få in på ett enkelt sätt i dagsläget, men vi ska ha det i åtanke tills nästa uppdatering!

Skrivet av Acetyl:

Någon aning om när ni får in nya 1tb Samsung Spinpoint F3?

Edit: Såg precis att de kommer in den 1/3... Segt att behöver vänta 11 dagar innan ni får in nya och ytterliggare nån innan det är levererade ;<

Edit2: Snackade med kundtjänst och han jag snackade med sa att de skulle kommit in igår och sa att de antagligen kommer in snarast, och inte 1/3.

Edit3: Antar att personen i kundtjänsten hade fel...

Tyvärr tappade fraktbolaget otroligt nog bort diskarna. Men nu finns det på lager!

Skrivet av Heligsomfan:

Hej!
Jag beställde ett dator för 12 dagar sedan. Den har inte monterats och skickats ännu.
Ligger ni fortfarande efter eller är det bara normalt med leverans tider uppemot 2-3 veckor.
/Spelsugen

Vi ska ligga i fas, dvs. 10 arbetsdagar från och med att alla ingående delar finns i lager. Slå oss gärna en signal för aktuell statusrapport.

Skrivet av laasek:

Jag vill stämma in i hyllningskören och säga bra jobbat inet!
Beställde lite fläktar och annat smått och gott idag, 10 minuter senare får jag ett sms "Din order är nu packad".

Sjukt snabbt och sjukt bra jobbat som vanligt!

EDIT: Ytterligare 30 minuter senare får jag Kollinummer från posten! Synd att det är fredag.

Tack!

Skrivet av phz:

Tjejens laptopskärm hade börjat fallera (vertikala streck med alltid-på-pixlar). Åkte in till butiken (Ringön), gick upp för trappan till supporten, blir bemött efter någon sekund av en person som startar datorn för att kontrollera, ser felet, stänger av direkt igen och tar emot datorn för att skicka den till Acers reparation. Allt smidigt och rekorderligt skött. Sådant får en att inte ångra att kanske lägga några extra hundralappar på att köpa hos er med fysisk butik jfr m rent internetbaserade återförsäljare (även om det i detta laptopfall inte skiljde något prismässigt heller).

Ska man säga något utvecklande om ärendet så är det enda jag kan tänka på att tjejen hade glömt en DVD-skiva i läsaren vilket jag kom på att kontrollera när vi stod där. Det skulle kunna vara något för supporten att lägga till på checklistan när ni tar emot en dator så att det kan lösas direkt istf att skivan ska ligga hos er och skräpa/råka skickas med till reparatören. Lämnar man in DVD/VHS/etc-spelare hos "vanliga" elektronikkedjor så kollar de alltid det då det är relativt vanligt för kunder att glömma, trots allt.

Absolut, klart vi ska kolla om det finns skiva i datorn. Kul att du är nöjd med servicen!

Skrivet av ilstallione:

#10769732

1. Det går att beställa om ni kontaktar kundtjänst, det är viktigt att kunden är införstådd att det är förhöjd felfrekvens på korten som finns i lager nu.
2. Vi lämnar garanti som vanligt och om SATA2-portarna är defekta på ditt moderkort byts kortet enligt garanti utan kostnad för kund. Just nu avvaktar vi för att se vad för utbytesprogram de olika tillverkarna kommer att erbjuda.

Är vad jag hittar. Frågan är hur de ska kontrollera kortet om man ska skicka det på RMA eller om det blir "smidiga byten utan frågor"?

Information kommer ut på vår hemsida inom kort! Tanken är att vi ska erbjuda utbyte så fort vi får in nya kort på lager.

Skrivet av Fritjof92:

Tja! Tänkte "klaga" lite på en produktspecifikation, dock en som ligger lite gömd.

Sabertooth P67 (1901897) hos er står det att kortet bara har 2st 6gbs SATA vilket inte stämmer, det är 4

Ni kanske förlorar lite försäljning på denna produkt då folk vill ha många 6gbs SATA med tanke på den felande kretsen

Fixat nu, tack!

Skrivet av zoorex:

Ni borde nog nämna på sidan att crossfire inte passar på alla moderkort som sägs stöda det!

http://www.sweclockers.com/forum/61-stationara-datorer-suppor...

Riktigt klumpig placering av kontakterna! Vi har nu gjort en notis på produktssidan.

Skrivet av voro12:

Denna produkt är beställningsvara, dvs. beställs in så fort någon beställer. Normal leveranstid från beställning är tyvärr ganska lång, preliminärt runt 2-3 veckor.

Skrivet av _michelin_:

Har ni några planer på att börja sälja spel?

Vi har valt att främst fokusera på datorer och datorkomponenter, så inga spel som det ser ut nu!

Skrivet av Staropramen:

Hej på er!

Beställde idag en 2TB Samsung Ecogreen F4EG och fick upp den här som ett mindre lyckat förslag på tillbehör.
https://www.inet.se/artikel/8903211/ide-kabel-45cm-flatkabel

I övrigt måste jag säga att ni är en kanonbutik att handla av. Efter ca 20 beställningar från er har jag inte en enda negativ sak att komma med. Snabba leveranser, rätt varor, bra packat osv. Snyggt jobbat!

Ops, den ska inte ligga där, borta nu, tack!

Skrivet av Cirap:

vet inte om detta är klagomål eller beröm

men kl 07:02 fick jag ett SMS att min order börjat plockats. det väckte mig

men much cred för att ni sätter igång så tidigt med att plocka ordrar och att det går ut ett sms direkt

Det gäller att börja tidigt om man ska hinna med alla ordrar.

Skrivet av Ant3:

De är ju CoolIT som har utvecklat Vattensystemen åt Corsair. Så hur kan de då va sån kvalitets skillnad?

Jag hade annars gärna sett att ni tog hem CoolIT ECO C240 A.L.C.

Jupps, håller med, det är lite knepigt, men siffrorna talar sitt tydliga språk.

Skrivet av Lillem4n:

Hej Inet,

Gillar er butik och har varit nöjd med samtliga beställningar jag gjort hos er.

Tycker dock ert utbud på 140mm fläktar och tillbehör såsom fläktfilter m.m. är ganska tunt. Skulle även vilja se kraftfullare fläktkontroller i ert sortiment. Sen hade ni tidigare en "Scythe Kama bay" plus för HDD platserna som ni tagit bort. Skulle vara gött att ha den i ert sortiment med.

Själv har jag beställt grejer både ifrån USA och Tyskland för att få tag i det jag behöver. T.ex. den nylanserade fläktkontrollern Lamptron Fc-8 som stödjer 30w per kanal.

Ni skulle också kunna utöka er lysrörs sortiment. 30cm rör är det inte många som får plats med på ett bra sätt. Skulle vara trevligt med 10-15 cm rör också.

Hoppas ni tar någon av mina förfrågningar i beaktning,
Fredrik

När det gäller Scythe Bay har denna tyvärr utgått.

Övriga önskemål är vidarebefordrade till inköpsavdelningen som tar en titt om det går att få in.

Skrivet av stais:

Ber om ursäkt ifall någon har frågat om detta tidigare, men har ni några planer på att ta in MSI GTX 560 Ti Twin Frozr II?

Tyvärr inget vi kommer att ta in som det ser ut nu.

Skrivet av Svenake:

Tja

Undrade bara om ni skulle eller ska ta in Lian Li Flexible LED Light Strip, kolla länk ifall ni undrar vad jag menar. Hoppas att ni tar in det hade varit himla nice för belysnings mod

(http://www.youtube.com/watch?v=VVGXooPCnqk)

Hör av dig till oss på info@inet.se för ev. specialbeställning. Tyvärr är leveranstiden för Lian Li tre till fyra månader från beställning.

Skrivet av triob:

Hejsan, det jag undrar över är om ni har möjlighet eller planer att kunna leverera DFI Lanparty moderkort till kunderna?

tack på förhand

/E

Vi har valt att fokusera på Gigabyte, MSI och Asus, så tyvärr inget DFI.

Skrivet av Leqher:

Tja Inet! Jag undrar ifall ni tänker införa en "Förbli inloggad" bock på eran hemsida eller något?

Bra idé, ditt önskemål är vidarebefordrat till programmerarna!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej, jag har överlagt att köpa Homeplug till mitt hem, men då det ska köras från 1 hus till ett annat ville jag försäkra mig på något vis att det funkar, så har ni något öppet köp eller liknande så man kan prova?

Ja om nån undrar går vi på samma elnät .

Visa signatur

| AMD Phenom II x4 910e @ 3.45 Ghz | Scythe Grand Kama Cross cooler | ASUS Crosshair formula IV | Corsair VX 550W | Cooler Master HAF 922 | Samsung Spinpoint F3 1TB | Corsair XMS3 4gb 1600mhz | Samsung 22X DL SH-S223C | AMD Radeon 6870 XFX |

Permalänk
Inet
Skrivet av knezovic:

Hej, jag har överlagt att köpa Homeplug till mitt hem, men då det ska köras från 1 hus till ett annat ville jag försäkra mig på något vis att det funkar, så har ni något öppet köp eller liknande så man kan prova?

Ja om nån undrar går vi på samma elnät .

Se svar i PM.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej Inet.

Angående SATA kablar så står det på två av tre 0,5m kablar vad de är för typ (SATA2 & SATA3).
Är då http://www.inet.se/artikel/8903232/serial-ata-harddiskkabel-5... SATA-150?

Tänkte på den bästa till en SSD och antar att det borde vara SATA2 kabeln.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Tjena inet, Kommer ni att plocka in några 3TB hitachi diskar igen? vet att det fanns förr, och nu när jag skulle beställa så fanns det inga hos er

Permalänk
Inet
Skrivet av Mocka:

Hej Inet.

Angående SATA kablar så står det på två av tre 0,5m kablar vad de är för typ (SATA2 & SATA3).
Är då http://www.inet.se/artikel/8903232/serial-ata-harddiskkabel-5... SATA-150?

Tänkte på den bästa till en SSD och antar att det borde vara SATA2 kabeln.

Det spelar ingen roll vilken SATA-kabel du köper, det fungerar lika bra med alla tre. Vissa tillverkare anger dock hastigheten i produktnamnet vilket kan vara lite missvisande.

Skrivet av pritect:

Tjena inet, Kommer ni att plocka in några 3TB hitachi diskar igen? vet att det fanns förr, och nu när jag skulle beställa så fanns det inga hos er

Ligger uppe på hemsidan igen!
http://www.inet.se/artikel/4303931/3tb-hitachi-7k3000-64mb

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hmm.. Man tycker ju nästan att Inet bör prioritera folk som fått hem datorer som är fraktskadade.
Väntat på svar sedan gårdagen om hurvida man ska gå till väga för att felanmäla. Hoppas jag får svar snart.

Chassit har gått sönder där nere, detta medför att nedersta "fläktskåpet" inte ens går att stänga. Kylaren är på sniskan. Hårddiskvaggan har fått en jävel så den är böjd.

Men nu måste jag bara fråga.. Ska där inte vara TVÅ frontfläktar på R3:an? För i min är nämligen bara den nedersta i... Det ska ju vara två, iallafall enligt bilden på hemsidan:
https://www.inet.se/files/img/max/6900680_3.png

Känns lite som att montören inte varit helt på det torra då..

Hoppas jag får svar snart och hoppas detta går undan. Alla pratar ju så bra om Inet, skulle ju vilja göra detsamma..

EDIT:
Nu ser jag detta:
Medföljande fläktar: 1st 120mm fram och 1st 120mm bak (1350rpm)

Sorry... Trodde man fick två i fronten, blev lurad av bilden då.

EDIT2:

Kan ju passa på och säga att det är konstigt att jag inte fick godis som köper en dator för ~12500:- medans Kalle som köper en hårddisk för ~500:- får. Im just sayin'!

Visa signatur

Intel Core i7 950, 3.06GHz | Asus P6T Deluxe V2 | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz | Samsung 850-Series EVO 500GB | Gigabyte GeForce GTX 1050 2GB | ASUS BW-16D1HT | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair HX 650W 80+ | Fractal Design Define R3, Svart

Permalänk
Medlem

Tjenare inet.
Jag har länge velat se lite vettiga "gummifläktmonteringsstroppar" i utbudet, t ex noctuas. Sen vet jag inte, det kanske är så att fläkttillverkarna inte vill släppa stropparna separat, eller?
Jag kan garantera att jag inte är den enda som skulle uppskatta detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4goo2:

Hmm.. Man tycker ju nästan att Inet bör prioritera folk som fått hem datorer som är fraktskadade.
Väntat på svar sedan gårdagen om hurvida man ska gå till väga för att felanmäla. Hoppas jag får svar snart.

Chassit har gått sönder där nere, detta medför att nedersta "fläktskåpet" inte ens går att stänga. Kylaren är på sniskan. Hårddiskvaggan har fått en jävel så den är böjd.

Men nu måste jag bara fråga.. Ska där inte vara TVÅ frontfläktar på R3:an? För i min är nämligen bara den nedersta i... Det ska ju vara två, iallafall enligt bilden på hemsidan:
https://www.inet.se/files/img/max/6900680_3.png

Känns lite som att montören inte varit helt på det torra då..

Hoppas jag får svar snart och hoppas detta går undan. Alla pratar ju så bra om Inet, skulle ju vilja göra detsamma..

EDIT:
Nu ser jag detta:
Medföljande fläktar: 1st 120mm fram och 1st 120mm bak (1350rpm)

Sorry... Trodde man fick två i fronten, blev lurad av bilden då.

EDIT2:

Kan ju passa på och säga att det är konstigt att jag inte fick godis som köper en dator för ~12500:- medans Kalle som köper en hårddisk för ~500:- får. Im just sayin'!

Har du använt fraktfri erbjudandet? Har själv råkat ut förr detta, men du borde se detta mer som en bonus än att de självklart ska följa med varje gång.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Liten notis på beskrivningen av Core i5 2500k:

Citat:

Intel Core i5 2500K 3,3GHz
Upplåst överklocksvänlig variant av splitter nya Core i5 2500K!

Bristvara, vi får löpande leveranser och leverar i turordning, mot slutet av v.5 borde vi vara ikapp!

Åtgången har nog inte varit så offantlig på sistone och det verkar ju som att lagret är rätt välfyllt

Permalänk
Medlem

Hejsan.

Jag har bara en allmän fråga om orderstatus. Just nu säger Posten.se detta om min försändelse:
"Fel på frakthandlingen. Försändelsen kan bli försenad."

Jag är nyfiken på om felet ligger hos hanteringen på Posten eller hos er. Så jag vet vem jag ska rikta mina negativa tankar åt

Permalänk
Medlem

Hallå ja.
Ville bara påpeka att det blivit en miss i ert senaste mail erbjudande ! ! !

Längst ner i annonsen så säljer ni ut en Corsair SSD Force Series 120GB 2.5" men på bilden visar ni en 200GB

Mvh skog1s

Kan passa på att tacka för pigvinstången jag fick med min i7 2600K som jag hämtade ut idag

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

va? har inet börjat med mailerbjudanden?
Har frågat om detta i tråden innan men då sa de att det kanske kommer.
Ser inget på deras sida om det heller.

Permalänk
Medlem

Hej Inet! Kommer ni ta in Silverstone Fortress FT02B-W som beställningsvara igen? Jag var jäättenära att beställa sen kom beskedet om styrkretsarna och sen återkallades ju moderkorten... Nu är dom ju på väg tillbaka igen och jag vill ju reservera ett exemplar ASAP

Permalänk
Medlem

Tjenare hittade ett fel när jag slösurfade innan idag:)
Borde det inte stå Intel Socket 1156 i det inringade området?

Sen filtreringsfunktionen för cpukylarna är riktigt kass.

Då man inte kan välja bort några alternativ
t.ex väljer jag att bara visa kylare för socket 1156 så får jag bara fram 1st pga av att jag valt "nej" på alla andra

hoppas någon fattar vad jag menar

Mvh

Visa signatur

"Mod är vad den fege tar till när han inte törs"- Sven-Erik Ivar Marklund

Permalänk
Medlem
Skrivet av MB76:

va? har inet börjat med mailerbjudanden?
Har frågat om detta i tråden innan men då sa de att det kanske kommer.
Ser inget på deras sida om det heller.

Inget speciellt väll, typ som komplett osv skickar ut.
Fått 3 st sedan jul så är inte så ofta direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Inget speciellt väll, typ som komplett osv skickar ut.
Fått 3 st sedan jul så är inte så ofta direkt.

ok, väldigt märkligt.
Trodde inte inet hade en sådan funktion, är ibockat att jag vill ha nyhetsbrev på min profil på inet men har inte fått något nyhetsbrev/erbjudandemail någonsin. Ser heller ingen annanstans man kan bocka i detta på deras sida.

Var anmälde du dig för detta mail?

Permalänk

Riktigt nöjd!

Beställde en Noctua nh-u12P SE2 från inet, på 2 dagar kunde jag hämta ut den.

Och då har mitt paket gått via postterminalen i Ånge, alltså 2 dagar från göteborg till sundsvall via Postens SLÖASTE terminal i sverige.

Detta leder till att jag sitter och ler när jag packar upp min kylare medans jag tuggar på en pingvinstång.
Toppen Inet!
Jag är i alla fall en kund som kommer använda Inet i många år framöver!

Visa signatur

Intel core i5 760 @ 3.63Ghz| Msi 560Ti HWK/9800GT| 10GB ram 1TB seagate|Noctua NH-U12P SE2| Fractal R3 White ||| Äpplet fick flytta sig för en mer arbetsinriktad maskin, Dell XPS15 (gen2) | IntelSB Core i7 2640m @ 3.2Ghz (Dualcore.m HT) | GF GT540m | 8GB ram | 500GB WD CavBlack | 1080P AdobeRBG | JBL-ljud |||
"VAR E CHIPPET!!?"

Permalänk
Medlem

Varför har ni endast Intel och Nvidia komponenter i era Taurus datorer? Vore det inte trevligt om ni även hade AMD alternativ?
T.ex. http://www.inet.se/kundvagn/visa/226098/2011-02-24 Taurus AMD: 7000kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Har du använt fraktfri erbjudandet? Har själv råkat ut förr detta, men du borde se detta mer som en bonus än att de självklart ska följa med varje gång.

Jo det gjorde jag. Men det har brossan gjort massvis med godis, alltid godis. Men som du säger så är det ju fett gött med fri frakt.

Nu har felanmält och fått såna där sedlar och sånt på mail. Vi får se vad inet säger, tog bilder på lådan, så får vi hoppas att det fixar sig snart

Visa signatur

Intel Core i7 950, 3.06GHz | Asus P6T Deluxe V2 | Corsair 6GB (3x2GB) 1600MHz | Samsung 850-Series EVO 500GB | Gigabyte GeForce GTX 1050 2GB | ASUS BW-16D1HT | Cooler Master Hyper 212 Plus | Corsair HX 650W 80+ | Fractal Design Define R3, Svart

Permalänk
Medlem

Orkar ni med en "kommer ni ta in" fråga till har jag en.

Asus NAS-M25 är det på gång?

http://www.youtube.com/watch?v=q-Fdd6ln0tU

Permalänk
Medlem

Hur stor är sannolikheten att ni får in Asus E35M1-I Deluxe i helgen som det står på eran hemsida? Alla andra butiker har fått ändra sina datum in i mars.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4goo2:

Kan ju passa på och säga att det är konstigt att jag inte fick godis som köper en dator för ~12500:- medans Kalle som köper en hårddisk för ~500:- får. Im just sayin'!

Tips:

Permalänk
Medlem

Om man ska reklamera en produkt via öppet köp som man inte köpt via internet, hur går man tillväga? Ringa eran support och få ett RMA nummer?
Är det 14 eller 16 dagar?

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

Kommer ni ta in interna videoredigerings kort? Ni har kategorin men inga kort finns där.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Hej Inet! Ett litet fel, fliken Diskettstationer (som för övrigt inte behöver finnas kvar, vem köper det idag?) länkar till grafikkort

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edmond:

Tjenare inet.
Jag har länge velat se lite vettiga "gummifläktmonteringsstroppar" i utbudet, t ex noctuas. Sen vet jag inte, det kanske är så att fläkttillverkarna inte vill släppa stropparna separat, eller?
Jag kan garantera att jag inte är den enda som skulle uppskatta detta

Är det inte såna här du menar? http://www.inet.se/artikel/6308011/vibrationsdampare-flakt-4p...

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

hade ett problem när jag skulle beställa, varje gång jag skulle godkända köpet så loggade jag automatiskt ut , å för varje gång när jag logga in och skulle godkända köpet så blev jag automatiskt utloggad igen, har testat både Iexplorer å firefox

Visa signatur

Dator : Amd athlon 3500+,1.25gb minne,geforce3,400gb. msi ms-7025