Permalänk
Medlem

Nyköp av Android lur!

Jag tänkte då köpa en HTC wildfire, har kollat runt lite på priser och olika sidor.
Nån som kanske har en bra sida där det är billigt och safe att köpa från?

HTC wildfire

/fredde

Permalänk
Medlem

HTC Wildfire ska du AKTA dig för, riktigt USEL telefon, köp något vettigt istället.

Visa signatur

GAMING
271QRX OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
SHIELD TV PRO|OLED77S90C|HW-Q995C

Permalänk
Medlem

Ska du köpa en bra mobil så kan jag rekommendera Desire HD , Fyfan vilken mobil säger jag bara , min kusin har den , den ääär brutaal på alla sätt , men jag själv är ett iphone fan , så jag kör iphone , tips är att avvakta tills iphone 5 blir släppt (rykte).

Permalänk
Medlem

Desire HD!
iPhone 4G kommer framåt sommarn.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Pfeffe:

Jag tänkte då köpa en HTC wildfire, har kollat runt lite på priser och olika sidor.
Nån som kanske har en bra sida där det är billigt och safe att köpa från?

HTC wildfire

/fredde

Skall du köpa en billig android så är HTC wildfire helt ok men denna är bättre på pappret och billigare

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=770449

Har fått bra kritik osv. http://www.swedroid.se/forum/forumdisplay.php?f=77 där kan du säkert läsa dig till lite mer info och ställa fler frågor

och här kan du läsa på mer om wildfire http://www.swedroid.se/forum/forumdisplay.php?f=60

Kul att folk rekomenderar telefoner för 4000+ när trådskaparen frågar om en "budget" lur

Permalänk

HTC Gratia fick min syrra hem igår. Mycket trevlig lur!

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Medlem

Tack för alla svar ska kolla upp min budget lite. Kanske bättre att slå till på en lur som håller HTC Desire HD ser helt ok ut

Permalänk

Han pfeff och jag läste om ZTE innan men tyckte Wildfire var lite bättre ..
Går man efter egenskaper på en Desire HD och en Wildfire är HD 2x bättre men 2x dyrare.
ZTE är ju billigare men lite sämre än Wildfire..svårt val när man inte har mycket att slösa ^^

Visa signatur

Den som talar väl kan ljuga väl.

Permalänk
Medlem

Jag kollade först på Wildfire, men bestämde mig för att gå upp på Desire och nu har jag haft den i 4 månader kanske och är väldigt nöjd med den.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

annars har du denna , ska själv köpa en sådan.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=812341

.

Visa signatur

Cpu: AMD Ryzen 5 2600 Mk: ASUS PRIME B450M-A Gpu: MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G Ram: G.Skill Trident Z RGB Series 16GB 3200MHzChassi: NZXT H7 Elite Nätagg: FD Power Supply Integra M 650WHd: Kingston SSDNOW A1000 240GB M.2, Samsung 850 EVO SSD 250GB, Samsung SSD 860 PRO SSD 512GB x 2 Skärm: Acer KG241

Permalänk
Skrivet av JeremyNot:

Han pfeff och jag läste om ZTE innan men tyckte Wildfire var lite bättre ..
Går man efter egenskaper på en Desire HD och en Wildfire är HD 2x bättre men 2x dyrare.
ZTE är ju billigare men lite sämre än Wildfire..svårt val när man inte har mycket att slösa ^^

Kan bara säga att alla mina kompisar som har Wildfire är inte nöjda alls, skulle köpa en Blade istället.

Visa signatur

| i7 930 @ 3.7 ghz| FD R2 | GTX 970 | Cooler Master 850M | 3TB | Gigabyte X58A-UD3R| Corsair vengeance 1600mhz|

We stand alone, together.

Permalänk
Skrivet av JeremyNot:

Han pfeff och jag läste om ZTE innan men tyckte Wildfire var lite bättre ..
Går man efter egenskaper på en Desire HD och en Wildfire är HD 2x bättre men 2x dyrare.
ZTE är ju billigare men lite sämre än Wildfire..svårt val när man inte har mycket att slösa ^^

På vilket sätt är ZTE Blade sämmre än Wildfire förrutom batteritiden?

Skulle snarare säga att den är bättre, större skärm, högre upplösning, snabbare processor och mer ram minne till ett billigare pris

Permalänk
Medlem

ZTE Blade har en kompis och den är verkligen seg, låser sig ibland. Hade en htc för nått år sen och den kändes riktigt bra"minns inte namnet på den" Men Wildfiren har ju riktigt bra batteritid vilket jag är mest ute efter=) Ev surfa lite om man är i affären för recept eller liknande.

Tack alla för tipsen nån mobiltelefoni sida ni kan dela med er av där det är safe att handla från
MVH Fredde

Permalänk
Skrivet av Pfeffe:

Tack alla för tipsen nån mobiltelefoni sida ni kan dela med er av där det är safe att handla från
MVH Fredde

Kolla luren på prisjakt så ser du vilka butiker som har goda omdömmen. Det finns en handfull butiker som är ok.

Visa signatur

AMD 7600X@? | RTX 3080 |

Permalänk

Köp inte en Desire HD vad du än gör för du kommer att ångra dig, batteritiden är hemsk på den. HTC ska släppa 5 nya mobiler och en tablet väldigt snart. Det jag rekommenderar är att du väntar på en Desire S. Den har förmodligen bättre batteritid och i stort sett exakt samma specs som en Desire HD men lite sämre kamera... Annars så kan du satsa på en Incredible S som kommer vara bättre än Desire HD.
Mer info: htc.com

EDIT:
Det kommer ju även komma en ny Wildfire...