SweC turnering April-2011!

Permalänk
Entusiast

SweC turnering April-2011!

Det verkade finnas folk som var sugna på att spela turnering igen, får se om det kan bli något utav det. Om åtminstone 16 personer signar så kör jag igång den, inte innan det.:)

signup(deadline 7e april) :
http://challonge.com/tournament/signup/8q45rdaco5

tider: kl 20:00 måndag-torsdag
format: double elim
#matcher: best of 3, kvarts+semi bo5, final bo7
maps: kommer bestämma detta när bracketsen är avklarade, inga downvotes förräns kvartsfinal.

EDIT:

Citat:

http://challonge.com/swecapril

bracketsen uppe, speltider är kl 20:00 vardagar med början på måndag. ifall någon vart online 2 kvällar i rad men inte sett sin motståndare så skriv här i tråden så får ni walkover.

det blir lite mycket matcher pga double elimination, men det är ingen brådska direkt på när exakt turneringen ska va klar, helst så tidigt som möjligt dock.

glöm inte att om ni förlorar så har ni fortfarande en chans i losers bracket, så glöm inte bort turneringen bara för att ni förlorat!

GL HF

Losers bracket maps(alla ronder):
game 1: metalopolis
game 2: loser pick
game 3: loser pick

1st/ round maps:
game 1: tal darim altar
game 2: xel'naga caverns
game 3: shattered temple

2nd/ round maps:
game 1: metalopolis
game 2: scrap station
game 3: typhon peaks

3rd/ round maps:
game 1: tal darim altar
game 2: backwater gulch
game 3: xel'naga caverns

Semi Final: - 1 downvote per spelare.
game 1: xel'naga caverns
game 2: tal'darim altar
game 3: shattered temple
game 4: slag pits
game 5: shakuras plateau
game ?: scrap station
game ?: backwater gulch

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Permalänk

Dum fråga? Men vad är det för spel ?

Visa signatur

Rigg: |ASRock extreme 4|1TB Samsung Spinpoint F3|120gb corisair SSD|i5 2500k|8gb corsair 1600MHz|Noctua NH-U12P SE2|Sparkle GTX 570x2|Corsair AX 850W 80+|Antec twelve hundred v3| Samsung SH-S223C 22X|Windows 7 home premium 64bit|
Konsol: Xbox 360 | Mobil: Samsung gs2 |

Permalänk
Medlem

Im game! Hoppas man kommer kunna planera matcher med sin motståndare bara. Kommer ha svårt att spela på onsdagar kl 20 annars!

Permalänk
Medlem
Skrivet av marreinho:

Dum fråga? Men vad är det för spel ?

Kolla vart tråden ligger nånstanns...

Permalänk
Skrivet av wille61:

Kolla vart tråden ligger nånstanns...

Haha epic fail xD

Visa signatur

#1 Antec 300 | P5E X48 Deluxe | Q9550 @ 3,8GHz, Scythe Orochi | 4GB XMS2 @ 1066MHz | 2x HD4870 1GB - CF X - Accelero S1 R2 x2 | Corsair TX650W |
#2 Antec 300 | Gigabyte GA-P35-DS4 | E6850 3Ghz @ 3,6Ghz, Scythe Ninja | HyperX 2GB @ 1066Mhz | NX8800GT 512MB OC | Corsair CX 400W |

Permalänk
Skrivet av wille61:

Kolla vart tråden ligger nånstanns...

tänkte jag inte på Såg bara den i ''Nytt i forumet''

Visa signatur

Rigg: |ASRock extreme 4|1TB Samsung Spinpoint F3|120gb corisair SSD|i5 2500k|8gb corsair 1600MHz|Noctua NH-U12P SE2|Sparkle GTX 570x2|Corsair AX 850W 80+|Antec twelve hundred v3| Samsung SH-S223C 22X|Windows 7 home premium 64bit|
Konsol: Xbox 360 | Mobil: Samsung gs2 |

Permalänk

Jag är på:)

Visa signatur

i5 2500k, 1x nvidia 560, 1 tb, 4gb ram, benq 24 tum

Permalänk
Medlem

Jag är helt klart på!

WeRKaN.914

~~glhf

Visa signatur

CPU: Q8400 @ 3,3Ghz | Kylare: ASUS Silent Knight II| MB: ASUS P5P43TD PRO | RAM: Corsair XMS3 2x4GB DDR3 PC3-10600 @ 1600MHz| GPU: MSI GeForce GTX 460 1GB OC+ | PSU: Corsair TX 650W

Permalänk
Entusiast
Skrivet av werkan:

Jag är helt klart på!

WeRKaN.914

~~glhf

registrera dig genom länken i OP.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Vad ärrä för spel ^^?

Visa signatur

~ Asus P8P67 Deluxe B3 - Intel i5 2500k 4,4Ghz - Gainward GeForce GTX 460 SLI - Corsair XMS3 4x4gb 1600Mhz - Corsair 1000w HX - Intel SSD 510 120gb - Rasurbo BC-10 Härligt moddat ;) ~
~ Sony Vaio VPCEB1M1E - Inte Core i3 2,13Ghz - ATI Mobility Radeon HD5650 1024mb - 2x2gb 1066Mhz - 500gb 5400rpm ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

registrera dig genom länken i OP.

Gjort! Tydligen reggad jag mig inte första gången.. men nu är jag med!

Visa signatur

CPU: Q8400 @ 3,3Ghz | Kylare: ASUS Silent Knight II| MB: ASUS P5P43TD PRO | RAM: Corsair XMS3 2x4GB DDR3 PC3-10600 @ 1600MHz| GPU: MSI GeForce GTX 460 1GB OC+ | PSU: Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

One time, fine
Second time, ???

Den som förstår vad jag pratar om vinner ett choklad-mynt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ashzala:

One time, fine
Second time, ???

Den som förstår vad jag pratar om vinner ett choklad-mynt

Du menar nog att folk borde förstå vilket spel det är det handlar om.

Mmmmm, chokladmynt...

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

Jag skrev upp mig.

Jag ligger i brons så det blir en enkel match för er andra!

Visa signatur

***Datorn du försöker lägga upp i signaturen är för dålig för att få synas***

Permalänk
Medlem

Roligt, jag är på
När får vi veta vilket datum osv?

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Entusiast

sista datumet för signups är nu på torsdag. sen kör jag igång på måndag nästa vecka om det blir av.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Jag hoppas jag kan vara med, avvaktar tills vidare för min dator är sönder och den nya kanske inte har kommit i tid. Håller tummarna och hoppas på det bästa.

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

sista datumet för signups är nu på torsdag. sen kör jag igång på måndag nästa vecka om det blir av.

Förstapris? Andrapris? Tredjepris? Fjärdepris?

Förslag:
1. Resa till Korea med tio polare
2. Resa till Korea med fem polare
3. Resa till Korea
4. Stor starcraftstaty och gamingdatoer
Etc

Firkraag betalar? Nice

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1n1h0p:

Förstapris? Andrapris? Tredjepris? Fjärdepris?

Förslag:
1. Resa till Korea med tio polare
2. Resa till Korea med fem polare
3. Resa till Korea
4. Stor starcraftstaty och gamingdatoer
Etc

Firkraag betalar? Nice

Ser bra ut!

Visa signatur

| 4090 | 7900x | Samsung Odyssey Neo G8 |

Permalänk
Entusiast

okej, det låter rimligt för en liten turnering med no-names inom proffs scenen. varför inte?

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

okej, det låter rimligt för en liten turnering med no-names inom proffs scenen. varför inte?

Inlägg anmält, kallar du en sweclockersturnering för liten turnering? Ban incoming säger jag bara

Permalänk
Medlem

"no-names"? nej fy fan, du får väl ändå ha lite självförtroende!

Taggad som fan för lite mer games

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Medlem

Skrev in mig i tuneringen som Treah (heter det på bnet) så skriver det här så ni vet att det är mig ni ska pma om det är något!

Permalänk
Medlem

Anmälde mig, min nya dator borde vara framme antingen imorgon eller på måndag. I annat fall blir det walk-over.

Permalänk
Entusiast

http://challonge.com/swecapril

bracketsen uppe, speltider är kl 20:00 vardagar med början på måndag. ifall någon vart online 2 kvällar i rad men inte sett sin motståndare så skriv här i tråden så får ni walkover.

det blir lite mycket matcher pga double elimination, men det är ingen brådska direkt på när exakt turneringen ska va klar, helst så tidigt som möjligt dock.

glöm inte att om ni förlorar så har ni fortfarande en chans i losers bracket, så glöm inte bort turneringen bara för att ni förlorat!

GL HF

Losers bracket maps(alla ronder):
game 1: metalopolis
game 2: loser pick
game 3: loser pick

1st/ round maps:
game 1: tal darim altar
game 2: xel'naga caverns
game 3: shattered temple

2nd/ round maps:
game 1: metalopolis
game 2: scrap station
game 3: typhon peaks

3rd/ round maps:
game 1: tal darim altar
game 2: backwater gulch
game 3: xel'naga caverns

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Discokungen

Terminus RE då? ;p

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Flamso:

Terminus RE då? ;p

kanske kan ha lite GSL maps i finalerna. men börjar nog med de som finns i map poolen.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Firkraag:

kanske kan ha lite GSL maps i finalerna. men börjar nog med de som finns i map poolen.

Haha! Nu ska ju inte jag vara med i turneringen men ändå. ^^ Bara du skippar testbug.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk

Den som nått finalen utan att ha varit i losers bracket borde börja med 1-0