Proxy med javascript?

Permalänk

Proxy med javascript?

Hej har gogglat, men inte hittat någon bra. Så söker en proxy sida med javascript enablad, annars funkar inte sidan jag ska gå in på Ska vara en säker sida med javascript helt enkelt! Tacksam för svar! Om det är fel forumdel/ man inte får prata proxy här, får ni gärna flytta/ ta bort tråden!

Permalänk
Medlem

Kan du förtydliga dig lite?

Permalänk
Medlem

låter som han behöver en webb-baserad proxy för att kunna surfa på jobbet/i skolan.
en del stora företag blockar ju nära på aftonbladet till och med för att det "inte är arbetsrelaterat"

när jag jobbade för en viss gigantisk tysk indistrifirma som hade stasi-tendenser ang. privat surfande hade jag en apache server hemma med cgiproxy. funkade finfint
den stödjer javascript osv.

kan ju vara en kul och lärorik upplevelse för att lära sig massa nya saker också!
http://www.jmarshall.com/tools/cgiproxy/

annars kanske någon annan medlem har något tips om en tjänst på nätet som har samma funktionalitet, men vad är utmaningen i det

Permalänk
Skrivet av Themis:

Kan du förtydliga dig lite?

Jag vet inte hur jag kan förtydliga det mer...? Vill ha som Proxy.org fast som accepterar javascript?

Skrivet av Mekarawr:

låter som han behöver en webb-baserad proxy för att kunna surfa på jobbet/i skolan.
en del stora företag blockar ju nära på aftonbladet till och med för att det "inte är arbetsrelaterat"

när jag jobbade för en viss gigantisk tysk indistrifirma som hade stasi-tendenser ang. privat surfande hade jag en apache server hemma med cgiproxy. funkade finfint
den stödjer javascript osv.

kan ju vara en kul och lärorik upplevelse för att lära sig massa nya saker också!
http://www.jmarshall.com/tools/cgiproxy/

annars kanske någon annan medlem har något tips om en tjänst på nätet som har samma funktionalitet, men vad är utmaningen i det

Nja, för mycket för mig. Ska bara användas en gång Du vet inte sida?

Permalänk
Medlem

tjae det är väl bara googla efter "free ssl proxy" så kommer det upp hur många sidor som helst..

OBS! tänk på att du inte har nån som helst garanti för att dom inte sparar ditt login/lösen om du ska in på fejjan eller mailen