Permalänk

galaxy s II - 32gig

vart kan man köpa den 32g variant av samsumgs nya galaxy sII?
ser ut som en grymt mobil!!

Permalänk
Medlem

Tja du kan beställa EU-versionen från Expansys, de har en 32Gb. Dock så är pris och leveransdatum helt okända i nuläget.
Det kommer att komma versioner med 32Gb och NFC i slutet av sommaren, men vill du ha en nu får du nöja dig med 16Gb. Dock så finns det ju plats för ett 32Gb minneskort så du kan få upp till 48Gb lagringsutrymme även om du skaffar en nu i början av maj.

Själv köper jag 16Gb nu, och väntar med att köpa ett minneskort tills jag tycker jag behöver mer plats. Det ryktas nämligen att det kommer 64Gb kort i sommar, och den här telefonen kommer att stödja dem. Om inte så kommer hur som helst priset på 32Gb att ha gått ner.
Om du köper ett class10 -kort så är det nästan lika snabbt som det interna minnet, sägs det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oldskool:

Det kommer att komma versioner med 32Gb och NFC i slutet av sommaren, men vill du ha en nu får du nöja dig med 16Gb.

Tjena!

Finns inte NFC på den versionen som släpps nu i maj?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 3.6GHz || Asus ROG Strix B450-F Gaming || Asus GeForce GTX 1660 Super || Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3200MHz || Corsair RM650X V2 650W || Kingston A2000 1TB NVMe M.2 || Fractal Design Define C

Permalänk
Medlem

Var kan man köpa en galaxy s 2 idag?

Visa signatur

5900X & 6700 XT

Xperia 1 mk. V

Permalänk
Skrivet av edda123:

Var kan man köpa en galaxy s 2 idag?

finns inte idag i sverige (som jag vet oaf).
netonnet visa 11-05-13

Permalänk
Medlem

Svar: Det tycks som att versionen som släpps nu i maj kommer utan NFC, och att modeller med NFC börjar säljas i slutet i sommaren. Ingen dealbreaker för mig.

Många webbutiker har börjat lägga upp förhandsbokningar för SGS2, och det verkar som att den första batchen sänds ut den 10:e maj.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=838917