Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Acer A100 försenas till andra halvan av 2011

Permalänk
Melding Plague

Acer A100 försenas till andra halvan av 2011

Taiwanesiska Acer skjuter på lanseringsdatumet för surfplattan Acer Iconia Tab A100, och modellen lämnar sortimentet hos flera svenska återförsäljare.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Tråkigt får man väl tycka. Men jag vet inte om jag egentligen tycker att surfplattor är så intressanta.
Det känns som en hybrid mellan mobiltelefon och en netbook och blir inte nånting alls.

En netbook med vridbar pekskärm vore mycket mer intressant.

Visa signatur

Netbook: ASUS Eee 1001PX w/ Intel Atom N450 | 1TB Western Digital i extern docka | 22" BenQ V2220 LED-LCD

Har blivit spelsugen så en speldator är på gång. Håll utkik! Det kan dyka upp något i galleriet...

Permalänk
Medlem

Bästa av två världar kanske iaf på transformern om du frågar mig lätt att ta med och har tangentbord för snabbt skrivande om så skulle
behövas bara o se det så. kommer säkert bli något då av det

kan säkerligen se det lika på andra modeller med som acer

Visa signatur

Mobo: Asus sabertooth Z77 CPU:3770K RAM:Kingston HyperX Genesis 16gb 1600mhz GFX: gigabyte GTX 580 3gb HDD:1xWD green2TB 1xWD black 1TB SSD 1x INTELv2 1x Random Kingston

Permalänk
Medlem
Skrivet av beatles-3122:

Tråkigt får man väl tycka. Men jag vet inte om jag egentligen tycker att surfplattor är så intressanta.
Det känns som en hybrid mellan mobiltelefon och en netbook och blir inte nånting alls.

En netbook med vridbar pekskärm vore mycket mer intressant.

Håller helt med.
en tablet med lite fart i och W7 hade varit trevlig dock, och då snackar vi inte atom, utan i3 kanske.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av beatles-3122:

Det känns som en hybrid mellan mobiltelefon och en netbook och blir inte nånting alls.

Har alltid själv tyckt så med.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av beatles-3122:

Tråkigt får man väl tycka. Men jag vet inte om jag egentligen tycker att surfplattor är så intressanta.
Det känns som en hybrid mellan mobiltelefon och en netbook och blir inte nånting alls.

En netbook med vridbar pekskärm vore mycket mer intressant.

Själv tycker jag surfplatta i 7" är det ultimata. Lite beroende på vad du gör förståss men att välja mellan en netbook och en platta är inte svårt. Lång batteritid, smidig, kan i princip göra allt som en netbook kan förutom att spela spel (vilket plattan också kan fast det är ju ofta enklare) köpte en ZTE light nu på telia rean och måste säga jag är så jävla nöjd.

Tycker det är synd att A100 försenas då det var den plattan jag gärna hade ersatt men light med 7" FTW

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!
__________________
Projekt CM 334 ->1337 @ H2O :: Bread-Box HTPC :: Bread-Brain NAS