Unreal Tournament 99 & 04

Permalänk
Medlem
Skrivet av C4B12:

Oh ja! Förslag på maps? Kör mest Bishop, Deck 16, Agony, Turbine och Morpheus jag

Liandri och phobos är ganska små och roliga så man slipper leta efter varandra om få spelar

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

om du gör en GUTY server kommer jag och min broder in!

Permalänk

Några framsteg med servern?

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk

Undrar samma sak.. men fortsätter lira lite på Monsterhunt servrarna istället.. hoppar gärna in en helg eller sådär annars.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Jamen det skulle vara skitroligt ju...fortfarande rätt aktivt spel med aktiva tävlingar så som Nations cup, open cups etc.

Any day anytime

Visa signatur

Danne

Permalänk
Medlem

Är servern uppe? Det skulle vara kul att spela. Bots blir tråkiga efter ett tag.

Visa signatur

I sell cocaine and cocaine accessories.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Wully:

om du gör en GUTY server kommer jag och min broder in!

GOTY antar jag du menar? Eller har jag missat något

Skrivet av Lopphunden:

Några framsteg med servern?

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Undrar samma sak.. men fortsätter lira lite på Monsterhunt servrarna istället.. hoppar gärna in en helg eller sådär annars.

Skrivet av Lenient:

Är servern uppe? Det skulle vara kul att spela. Bots blir tråkiga efter ett tag.

Förlåt har varit ganska off på den delen. Men nu är servern uppe, dock sitter jag på WLAN så vet inte hur stabilt de kommer vara, men de märks ju om vi kör en test. Ta bara open location och använd denna IP: 90.231.244.145.

Körde max 10 players och så att de fylls upp med bottar.

Instagib LMS
Maps:
Bishop
Agony
Phobos
Turbine
Liandri
Morpheus
Tempest.

Så bara hoppa in och prova om de funkar nu! Sorry för delayen.

/Johan Nyman

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare

Jag kör med denna patchen så vet inte men ni kanske också behöver ha den.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk

Jag har nog i alla år kört på 436 fast fick 'de' missmatch när jag skulle in på din server. Gick långsamt att ladda hem och att jag på något vänster måste ladd aner standad maps..

Även med 451b så får jag samma fel så tror inte det är versions vaserat.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Proffsmoddare

Nä de krånglade ju. Men hostar servern med Patch 436 nu och då verkade de ju fungera bättre.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem
Skrivet av C4B12:

GOTY antar jag du menar? Eller har jag missat något

Förlåt har varit ganska off på den delen. Men nu är servern uppe, dock sitter jag på WLAN så vet inte hur stabilt de kommer vara, men de märks ju om vi kör en test. Ta bara open location och använd denna IP: 90.231.244.145.

Körde max 10 players och så att de fylls upp med bottar.

Instagib LMS
Maps:
Bishop
Agony
Phobos
Turbine
Liandri
Morpheus
Tempest.

Så bara hoppa in och prova om de funkar nu! Sorry för delayen.

/Johan Nyman

Jo menade GOTY

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Wully:

Jo menade GOTY

Okej Ja den är uppe nu iallafall, inte hunnit testa nå mycket hur den flyter på dock.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Proffsmoddare

Kommer vara borta nu runt tre dagar så då kommer servern stå på nonstop. Bara in och spela, inte nå många som varit in så skulle behövt hoppat in en hög så man kan testa hur de fungerar. Vet inte om de flyter på bra eller så.

Open location --> 90.231.244.145

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Skrivet av C4B12:

Kommer vara borta nu runt tre dagar så då kommer servern stå på nonstop. Bara in och spela, inte nå många som varit in så skulle behövt hoppat in en hög så man kan testa hur de fungerar. Vet inte om de flyter på bra eller så.

Open location --> 90.231.244.145

Perfa! Blir lir imorgon då, lite mycket plugg för tillfället!

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk
Medlem

Har lite problem med grafiken och ljudet, kör som administratör och ändrade kompabilitet till win xp sp2 men det är nånting som inte stämmer. Har inga problem med Unreal vilket verkar konstigt då dom använder samma motor till största delen, vilka inställningar använder ni?

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Skrivet av Tomas_88:

Har lite problem med grafiken och ljudet, kör som administratör och ändrade kompabilitet till win xp sp2 men det är nånting som inte stämmer. Har inga problem med Unreal vilket verkar konstigt då dom använder samma motor till största delen, vilka inställningar använder ni?

Kör allt på Max. Dock inga tillägg eller så mer än de man tvingas ladda ner när man spelar på olika servrar.
Flyter på bra som fan. ibland händer det att spelet stängs ner. men brukar oftast beror på plugins folk kör med eller banor som det är fel på.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Server verkar vara nere nu. körde lite igår mot botar. är dom på godlike eller?

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Skrivet av Tomas_88:

Server verkar vara nere nu. körde lite igår mot botar. är dom på godlike eller?

Vettefasen, men väldigt bra var de..

Visa signatur

2500K + Noctua NH-U12P | ASRock P67 Extreme6 | Corsair XMS 2*2GB | Radeon 3870 512mb | Samsung 160GB + 1TB | Fractal R3 | Corsair AX750 | Samsung T220

Jag kan ha helt åt skogen fel, du är varnad!

Permalänk

Tycker hastigheten är fel. . botar för bra och airkontroll är för låg.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Tomas_88:

Server verkar vara nere nu. körde lite igår mot botar. är dom på godlike eller?

Dom är på Inhuman.

Skrivet av -=FULLMOON=-:

Tycker hastigheten är fel. . botar för bra och airkontroll är för låg.

Kan väl sänka botarna och höja aircontroll lite då.

Servern är förövrigt igång igen

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk

Aldrig någon inne?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Blir nog till att lira lite UT insta ikväll då hittade det precis, var ju ett tag sedan hehe

Visa signatur

Intel Q6600 @ 3.4Ghz Asus P5K 4gb ram corsair XMS Sapphire Radeon HD6970 2GB Samsung 750gb, wd 750 black ed
GB, Samsung 250GB

Permalänk

tja är servern igång än idag ?? funkar den å spela på ??