Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Siba-familjen på väg att ta över Netonnet

Permalänk

håller med många av er
jag hopas verkligen inte att netonnet ändras ngt pga detta
jag tror dock det blir så :'( eftersom att dom rear ut nästan allt i lagret nu till billiga prier

det finns ju dock inet kvar som vi kan handla på

Visa signatur

Laptop #1 ASUS X75VC Laptop #2 Packard Bell EasyNote LJ61
photobucket (mina bilder, har en bild jag lagt upp 404 så kan den finnas här) hemsida

Permalänk
Medlem

Nu när netonnet har slutat med datorkomponenter så finns det ingen anledning att åka ut i obyggden mera för att handla.
Nu när siba kommer att lägga sig i mera så ser jag frammemot INETS intåg i sthlm, det kommer att bli bra eftersom det saknas värdiga konkurenter här omkring.
Dustin har ju ingen butiksförsäljning och Webbhallen S**ger.
Utom Alina i Uppsala då, som är bra och försöker att hänga med på priserna rätt hyffsat.
Jag saknar gammla Skribofont som låg två våningar ner i en källare vid vanadisbadet

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem

FAN att siba ska ta över,,, ser ut som någon tidigare skrev att som ska sluta med datorkomponenter.
Såg att dom knappt hade nått moderkort:(

För övrigt så är netonnet en mycket bättre butik än siba!

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Så länge det gäller mindre hushållsapparater som tex micro, brödrost mfl så är det ingen större fara att handla det på Siba eller någon annan av drakarna. Däremot diskmaskiner, spisar, kylskåp etc skulle jag istället köpa från tex Home eller Elon. Det är tur att man har hyresrätt så man slipper betala om något går sönder

Permalänk
Medlem

Bump, men var bara tvungen.

Vad har Siba gjort med netonnet egentligen? Har Netonnet's lagershop 1 km bort från mig i Slagsta.
Behövde absolut aldrig handla online för att hitta billigare datorkomponenter, men nu har dem ersatt hela avdelningen för
datorkomponenter med väskor för laptops. Det enda som finns kvar är några WD Caviar Blue som inte sålts på 2 år.

Aja, glad över att Inet tog sin in i Stockholm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ryssfemma:

Bump, men var bara tvungen.

Vad har Siba gjort med netonnet egentligen? Har Netonnet's lagershop 1 km bort från mig i Slagsta.
Behövde absolut aldrig handla online för att hitta billigare datorkomponenter, men nu har dem ersatt hela avdelningen för
datorkomponenter med väskor för laptops. Det enda som finns kvar är några WD Caviar Blue som inte sålts på 2 år.

Aja, glad över att Inet tog sin in i Stockholm.

Det är inte bara vad SIBA har gjort med Netonnet, det är hur hela den marknaden måste göra besparingar för att överleva.