datorn hackar sig när jag söker på google

Permalänk
Medlem

datorn hackar sig när jag söker på google

ja varje gång jag ska söka på google så hackar sig datorn inan jag ens har skrivit klart det jag ska söka på. dett har hållt på några veckor nu och jag har ränsat från virus/trojaner med flera olika program även installera om internet explorer. och nej jag är inte särskillt data kunnig... så någon som kan säga vad jag ska göra härnäst?

Permalänk
Medlem

Det är väll en ny funktion google har lagt till om jag inte är helt ute och cyklar, så har min burit sig åt i 1-2 månader nu.

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Rekordmedlem

Google söker direkt du skriver, så det jobbas för fullt för varje bokstav du knappar in, då kan det bli så om datorn/uppkopplingen är slö.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Använd Google Chrome så slipper du förmodligen det problemet.(Det är en snabb webbläsare helt enkelt)

Permalänk
Rekordmedlem

sökhacket har inte med webläsaren att göra, det är bandbredd och google som påverkar, dessutom är chrome inte nått särskilt snabb idag, den var de förra året men inte idag.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Jag undrar vilken uppkoppling mr Trådskapare sitter på???

Permalänk
Medlem

För att stänga av Google Instant, gör du detta:

Skrivet av Google:

Q:
Can I turn off Google Instant?

A:
If you don't want to see results as you type, you can turn off Google Instant by visiting your Preferences page.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thiesen:

Jag undrar vilken uppkoppling mr Trådskapare sitter på???

den ligger på 8mb/s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cable:

För att stänga av Google Instant, gör du detta:

tack, det hjälpte