Permalänk

uppdatering gafikkort

hade tänkt mig att köpa nytt grafikort p.g.a att mitt gamla gick sönder av nån andledning...

uppdatering gafikkort

Permalänk
Medlem

Dåliga bilder, ingen specc på datorn, störande bildtexter. Om du nu ändå sattit dit en diod kan du väl visa hur det vart när den är igång, inte bara visa en suddig bild på dioden avstängd för det har nog alla sett nån gång 1/5

Permalänk
Medlem

Galleriet går under...

Permalänk
Medlem

0 db cooling lär ju indikera på ingen fläkt!

Permalänk
Medlem

Vad i hela världen hade du för grafikkort om detta var en uppgradering? likadan kylare som satt på 7600GS!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cc.K:

Galleriet går under...

Håller helt och hållet med..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

"jag blev lite besviken att det inte va nån fläkt " Jaha, ja så kan man ju också se på det hela, dock tror jag de flesta andra här skulle föredra ett grafikkort utan fläkt (om så dock vore möjligt med även de kraftfullaste grafikkorten) då en tyst dator inte sällan är något man föredrar!

Permalänk

Hm.. Man vill inte ha nån fläkt. x) Bara så du vet! xD Vad gav du för kortet?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

borde väl kanske förstå att det inte var en fläkt på? och förresten så är det ju bara bra utan fläkt *facepalm*

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Grafikkortsuppdatering? Vad har du gjort egentligen? Halva galleriet består ju av ett headset

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

varför försöker vissa personer ens

Permalänk
Medlem

Skulle säga ingen bra placering av grafikkortet alldeles i botten då den är mer beroende av ett bra luftflöde.

Visa signatur

Chassi: Jonsbo umx4 CPU: Amd Rysen 5 2600 GPU: Asus ROG Strix 1070 Mobo: asus rog strix b350-f PSU: Be quiet pure power L8 530w 80+ RAM: Corsair Vengeance RGB PRO 16GB Ljud Asus Xonar xense

Permalänk
Medlem

säger bara ...

nej jag säger ingenting..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tofuxx:

säger bara ...

nej jag säger ingenting..

+1

Visa signatur

[Intel Core i5 2500k] [Asus P8Z68-V Pro] [2x ATI 6950 1gb] [Fractal Design XL] [Corsair HX 750W] [Corsair 16Gb 1600MHz] [OCZ SSD Vertex3 120GB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tofuxx:

säger bara ...

nej jag säger ingenting..

+2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tofuxx:

säger bara ...

nej jag säger ingenting..

+3?

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

FLAMEtråd.se xD

Nej men alltid kul med modifikationer om än så att stoppa i dioder i en fläkt. Tycker det är kul med folk som bättra/förändra saker.
Men det hade blivigt bättre om du lagt upp en bild när den är igång och klar, en avslagen fläkt är rätt ointressant. Sen hade du även kunnat skriva lite mer om lurarna, tex dem lät bra, om dem satt skönt etc.
Gör om gör rätt nästa gång som jag så fint säger till min personal på jobbet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Skrivet av Tandborste:

FLAMEtråd.se xD

Nej men alltid kul med modifikationer om än så att stoppa i dioder i en fläkt. Tycker det är kul med folk som bättra/förändra saker.
Men det hade blivigt bättre om du lagt upp en bild när den är igång och klar, en avslagen fläkt är rätt ointressant. Sen hade du även kunnat skriva lite mer om lurarna, tex dem lät bra, om dem satt skönt etc.
Gör om gör rätt nästa gång som jag så fint säger till min personal på jobbet.

Skickades från m.sweclockers.com

JAG HAR JU LAGT UPP DIOD HELVETET... varför ska alla klaga =( inge roligt längre för fan

Permalänk
Medlem

Jag har inte klagat, jag har gett konstruktiv kritik och även beröm. Som sagt, skulle vara kul att se hur fläkten ser ut när den är igång för det är väl ändå det som är det intressanta?

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Skrivet av Tandborste:

Jag har inte klagat, jag har gett konstruktiv kritik och även beröm. Som sagt, skulle vara kul att se hur fläkten ser ut när den är igång för det är väl ändå det som är det intressanta?

ursäkta om jag blev lite förbannad men är lite trött på alla som gnäller på allt jag lägger upp.. men jag har lagt upp min cpu kylare som jag köpte plus 2 röda diod fläktar (120mm) när dom lyser.. så du får titta där ^^

Permalänk
Medlem

Hahahahahah -5, kan man rösta det? =D