Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Gaaaaaaaaaaaaah ge mig nu! Ofta jag har bokat upp mig på att vara barnvakt ikväll också åt syrran kid! Aja får väll sätta han vid flickvännens dator. Kanske inte är ett så lämpligt spel för en 5 åring, men vafan det skall läras i tid!

Visa signatur

[Intel Core i5 2500k] [Asus P8Z68-V Pro] [2x ATI 6950 1gb] [Fractal Design XL] [Corsair HX 750W] [Corsair 16Gb 1600MHz] [OCZ SSD Vertex3 120GB]

Permalänk
Medlem

On PC, it will automatically appear in the Origin application's Free Games page.

finns det där redan nu?

Visa signatur

MSI P67A-C45, 2600k @ 4.7ghz + Corsair H50, Corsair 8GB XMS3 ddr3 1600mhz, Chieftec 1000W, MSI 480 @ 845/2000, WD black 1TB + 3st WD green 2TB, Fractal Design R3 XL. Benq G2420HD
-----------------------------------------------------------------------------------
Lenny

Permalänk

Battlelog:

Your account is not allowed to login ?

What?

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk

Alla utom E.A-betan får vänta till 14.00 med att logga in. Det vore ju smart av dom att släppa klienten innan på nåt sätt så inte 4 miljoner personer ska tanka den samtidigt från Origin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HarkL:

On PC, it will automatically appear in the Origin application's Free Games page.

finns det där redan nu?

Nope, helt tomt

Jag förstår inte varför jag inte fått någon key, ja tycker att jag har reggat MoH Tier 1 på samma mejl som jag reggade origin..

Ingen som vill hjälpa och kan berätta om man kan regga sitt spel via cd-key för att kunna få en key till betan, pma gärna

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Stylaren:

Gaaaaaaaaaaaaah ge mig nu! Ofta jag har bokat upp mig på att vara barnvakt ikväll också åt syrran kid! Aja får väll sätta han vid flickvännens dator. Kanske inte är ett så lämpligt spel för en 5 åring, men vafan det skall läras i tid!

lägg in ett rally spel så blir han mycket glad!

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

inte så konstigt om spelet inte kommit upp än för oss..KLOCKAN 14 får folk allt vänta till..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

vilken tur att man slutar 12

Visa signatur

Fractal Design Define S | ASUS ROG STRIX Z270H GAMING | i7 7700k @ 4.8GHz | Noctua NH-D15 | Corsair 16GB DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance | ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming | OCZ SSD Vertex3 120GB | Intel 330 120GB | Seagate Desktop 3TB | EVGA Supernova G2 750W | Acer Predator XB271HUBMIPRZ | Optoma Uhd60 + Kingpin 90" | Denon Avr-X3600H | Dali Zensor 5 x2 | Dali Oberon on-wall x2 | Dali Zensor Vokal | Aragon Alto4wall x4| XTZ 99 W12.16 |

Permalänk
Medlem

Om jag har fixat hem spelet via torrent, är det bara att tuta och köra efter 14:00 då?

Visa signatur

[Intel Core i5 2500k] [Asus P8Z68-V Pro] [2x ATI 6950 1gb] [Fractal Design XL] [Corsair HX 750W] [Corsair 16Gb 1600MHz] [OCZ SSD Vertex3 120GB]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robeliboban:

Har handlat några spel på CJS. Har funkat bra för mig. Har även några polare som handlat där. Det ända negativa jag kan komma på just nu är att de ibland har statusen "i lager" på saker som de faktiskt inte har i lager(de räknar varor som är skickade ifrån leverantör till dem som i lager), och när en kompis köpte crysis2 där nyligen så fick han bara CD-keyn mailad till honom i textformat, han fick inte en fysisk bil på den som kan behövas om man ska verifiera sitt konto.

Edit: En till sak är att de saknar paypal, de har några random betalsätt och google checkout. http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/ om man vill ha BF3 lite billigare

Permalänk
Medlem
Skrivet av KRQKAN:

lägg in ett rally spel så blir han mycket glad!

Får sätta han vid GT5 med g25:an! Men jag kan lova att han kommer tycka att bf3 är lika coolt som jag!

Visa signatur

[Intel Core i5 2500k] [Asus P8Z68-V Pro] [2x ATI 6950 1gb] [Fractal Design XL] [Corsair HX 750W] [Corsair 16Gb 1600MHz] [OCZ SSD Vertex3 120GB]

Permalänk
Medlem

http://bf3stream.com/ om ni vill fördriva tiden med att titta lite så länge..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArakanI2:

Har handlat några spel på CJS. Har funkat bra för mig. Har även några polare som handlat där. Det ända negativa jag kan komma på just nu är att de ibland har statusen "i lager" på saker som de faktiskt inte har i lager(de räknar varor som är skickade ifrån leverantör till dem som i lager), och när en kompis köpte crysis2 där nyligen så fick han bara CD-keyn mailad till honom i textformat, han fick inte en fysisk bil på den som kan behövas om man ska verifiera sitt konto.

Edit: En till sak är att de saknar paypal, de har några random betalsätt och google checkout. http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/ om man vill ha BF3 lite billigare

Annars är: http://www.offgamers.com/Battlefield/battlefield-3-global/bat...
Grymt bra sida som jag brukar köpa enbart key från. Har ett par kompisar som också köper därifrån.

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

haha ! hittade en tråd på forumet som gör att om du har chrome så går den förbi passwordet på alla caspian border servrar, det är nån plugin. fungerar skitbra , dock så stängde jag ner fönstret o hittar inte tråden igen atm .

Säg gärna till om du hittar det appet...

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Fiskenlars:

Ändrar du ditt Origin namn så ändras ju ditt In-game namn också.

Pratade precis med dem på live-chatten, och dem sa att det tyvärr inte går...

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av ygd3n:

Nope, helt tomt

Jag förstår inte varför jag inte fått någon key, ja tycker att jag har reggat MoH Tier 1 på samma mejl som jag reggade origin..

Ingen som vill hjälpa och kan berätta om man kan regga sitt spel via cd-key för att kunna få en key till betan, pma gärna

Du får koden skickad till ditt hotmail konto.

Permalänk
Medlem

Adda Kangaaxx om ni vill lira lite squad

Hann köra en runda Caspian Border som Support och måste nog säga, THIS IS BATTLEFIELD!!!!

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av 3xTra:

har du 48h innan alla andra ?

Edit: Your account is not allowed to login

oj ja det har jag. glömde förtydliga det. Det gick inte att logga in alls tidigare imorse.

Visa signatur

Intel 9600k - 1080Ti - 32gb ram
AMD Threadripper 1920x - Asus GTX 1070 - 48gb ram
Intel 5820k - MSI GTX 1070 - 16gb ram

Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Nope, helt tomt

Jag förstår inte varför jag inte fått någon key, ja tycker att jag har reggat MoH Tier 1 på samma mejl som jag reggade origin..

Ingen som vill hjälpa och kan berätta om man kan regga sitt spel via cd-key för att kunna få en key till betan, pma gärna

varför ska du ha nyckel nu för..orkar du inte vänta till 14 elr`?..då öppnar den allmäna betan..dvs ingen nyckel behövs då..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ygd3n:

Nope, helt tomt

Jag förstår inte varför jag inte fått någon key, ja tycker att jag har reggat MoH Tier 1 på samma mejl som jag reggade origin..

Ingen som vill hjälpa och kan berätta om man kan regga sitt spel via cd-key för att kunna få en key till betan, pma gärna

den öppnar idag för alla kl 1400, vänta tills dess istlt

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

nehe om man skulle ta o stänga av datorn o pula in ljudkortet som ligger o sen krångla med drivrutiner..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk

Själv skulle jag vilja tanka ner och installera nu innan alla fjårtisar kommer hem från skolan!

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av S0Me0n3:

oj ja det har jag. glömde förtydliga det. Det gick inte att logga in alls tidigare imorse.

Dagligt maintenance vid 9 tiden.

Fan vad bra av EA och Origin, har spara spelinstallation i kryssat, dock finns det ingen installations fil i mappen...
Eller är BF3 betan bara en hel mapp?
(Ska nämligen dela ut den till mina småbröder)

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1King:

Säg gärna till om du hittar det appet...

http://www.coderah.com/?p=394

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Skrivet av Newklear:

Pratade precis med dem på live-chatten, och dem sa att det tyvärr inte går...

Är 100% säker på att det går att ändra Origins namnet. En kompis till mig gjorde då det.
Har till och med läst chatten han hade med supporten han skrev med på chatten. Så jo, det går.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av sokar:

vilken tur att man slutar 12

Tur att man börjar 14 ^_^

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

Finns på PS3 nu iaf. På uk\uas store. Ska testas nu... Men kommer vänta iiiiiihärdigt på PC beta!

EDIT: PS3 verren var bara på 1173 mb.

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andyah:

http://bf3stream.com/ om ni vill fördriva tiden med att titta lite så länge..

Funkar inte för mig:) blir bara mer sugen på att spela ju. Fick stänga ner det.

Finns det någon säker sida att tanka ner betan? Så man är redo när det öppnar?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av sokar:

vilken tur att man slutar 12

Känner lite avundsjuka här Jag slutar inte jobbet förräns 16-17 Har lust att prata med chefen och säga att jag fick en oväntad "händelse" för att få komma hem innan betan släpps

Permalänk
Hedersmedlem

Tänk nu på att Operation Metro bara är en liten försmak av det riktiga BF3. Vi som fick chansen att spela lite Caspian Border har fått smaka på det riktiga kriget!