Permalänk
Medlem
Skrivet av MB76:

ah, "glömde" läsa det du citerade. med månadsrabatt menar han de 15-30% som är på ett par varor, och rabatter går inte att kombinera så då får man lägga minst 2 beställningar så man kan få 5% på de övriga sakerna.

Använder man sig av samma kod eller släpper de en ny rabattkod just för de utvalda varorna? (Missat samtliga tidigare tillfällen)

Permalänk
Medlem

är en annan kod till de 4-5 varor som är månadens utvalda varor.

Permalänk
Medlem

Sådär, nu gjorde jag ett konto på CDON. När kommer dessa "månadens utvalda varor" upp? Missade förra månadens produkter med ett 580 till bra pris tyvärr men hoppas på nya grafikkortsfynd nästa gång. Blir det runt löning som någon skrev på en tidigare sida?

Permalänk

Har för mig att man fick komma med önskemål inför "15 % rean" här så jag vill bara meddela att jag är intresserad utav 15 % på ett GTX 570 mot månadens slut, gärna MSIs variant med Frozr III-kylaren.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av DonCalzone:

Har för mig att man fick komma med önskemål inför "15 % rean" här så jag vill bara meddela att jag är intresserad utav 15 % på ett GTX 570 mot månadens slut, gärna MSIs variant med Frozr III-kylaren.

Håller med! Skulle köpa ett på direkten, allstå MSI versionen.

Permalänk
Skrivet av DonCalzone:

Har för mig att man fick komma med önskemål inför "15 % rean" här så jag vill bara meddela att jag är intresserad utav 15 % på ett GTX 570 mot månadens slut, gärna MSIs variant med Frozr III-kylaren.

Och jag är intresserad av 6970 alternativt GTX 580. I andra hand kommer bra spelskärm, nät agg., chassi, GEN 3 moderkort för SLI, bra gaming tangentbord samt gamingmus

Visa signatur

Fractal ARC -> Intel i7 2600K -> MSI P55-GD65 -> Noctua D14 -> MSi GeForce GTX 580 Twinfrozr II SLI -> Corsair CMPSU-1200AX 1200W -> Corsair Force 3 Series 120GB -> 8GB Corsair Vengeance Low Profile DDR3 -> Samsung S23A700D

Permalänk
Medlem

Finns det något cirkadatum för när det nya XFX HD6950 kommer in?
http://cdon.se/hemelektronik/xfx_hd6950_xxx_edition_1gb_gddr5...

Visa signatur

Gentoo Desktop: Ryzen 3600X | 32 GB
Server: Intel G7400T
Commodore 64C + 1541u2

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har en fråga angående returrätt på CPU luftkylare. Jag planerar att köpa en just sådan från er, och även om jag är nästan helt säker på att den passar så undrar jag OM den inte skulle passa: Har jag ångersrätt på kylaren då så länge den inte använts men öppnats?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Hej!

Jag har en fråga angående returrätt på CPU luftkylare. Jag planerar att köpa en just sådan från er, och även om jag är nästan helt säker på att den passar så undrar jag OM den inte skulle passa: Har jag ångersrätt på kylaren då så länge den inte använts men öppnats?

Ja du har ångerrätt i 14 dagar.
Du bekostar returfrakten om du skickar tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Håller inte alls med. Tycker det är ett väsentligen förändrat skick. Skulle du själv acceptera att det var "några små repor på kontaktytan" ifall du köpte ett nytt grafikkort? Jag skulle inte.

Så du köper endast datordelar som ej har provkörts på fabrik???
Var hittar du sådant?

För det är näst intill omöjligt att testköra dom för tillverkaren utan att repa kontaktytorna vilket några har sagt redan.
Och det gäller inte bara grafikkort utan all utrustning som behöver pluggas in någonstans som tex minnen,pci,agp,usb,ps2,etc,etc,etc,etc och det gäller även för cpu + sockeln då det fodras ett visst tryck för att det ska fungera och japp det ger då märken.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk

Hej!

jag ser ingen information på hemsidan ang DOA, hur går man tillväga? Vilken handläggningstid kan man förvänta sig på det? Hur snabbt kommer skickar ni ersättningsvara?

Det skulle vara fint att kunna få skickat en ny vara direkt, konstatera att det verkligen varr en DOA och skicka tillbaka den trasiga. Om det visar sig att det inte är en DOA så får kunden stå för frakt + en extra avgift...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DonCalzone:

Har för mig att man fick komma med önskemål inför "15 % rean" här så jag vill bara meddela att jag är intresserad utav 15 % på ett GTX 570 mot månadens slut, gärna MSIs variant med Frozr III-kylaren.

+1+1+1+1 på den
GTX 570 MSI hade varit nice.
Go kylare och kort

Permalänk
Medlem
Skrivet av upl8447:

om du vill ha tips på mus som är billig och bra just nu http://cdon.se/hemelektronik/mouse_ace_edge3200_laser_gaming_... beställt en själv +att det ingår en musmatta för 120kr så 180 kr för en high-end mus är ju inte kattpiss

Ursäkta off topic: Men va...?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av windforce:

Och jag är intresserad av 6970 alternativt GTX 580. I andra hand kommer bra spelskärm, nät agg., chassi, GEN 3 moderkort för SLI, bra gaming tangentbord samt gamingmus

om du vill ha tips på mus med grymt erbjudande nu http://cdon.se/hemelektronik/mouse_a...ilver-12220970 beställt en själv +att det ingår en musmatta för 120kr så 180 kr för en high-end mus är ju inte kattpiss

Skrivet av Atlas Tasume:

Ursäkta off topic: Men va...?

citerade fel tog bort inlägget och citerade ovan

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

förutom de ja tipsa om före som månadens 15% varor kan ja ge förslag på......i7 2600K , Nvidia GTX570 Grafikkort och många som vill ha msi twinfrost kort som de ser ut som och så står ja fast på Nätdelar som Corsair HX750-850 eller AX750-850 och Moderkortet Asus P8Z68-V Pro/GEN3.......Så min ideala bild är 1 Grafikkort , 1 processor, 1 nätdel och 1 moderkort och är dom dyra delarna i bygget som man vill satsa extra mkt på.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Kommer ni att få in http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte_hd6870_oc_1gb_gddr5_(91...

isåfall när?

btw, är det nån som vet hur man förkortar länken, till ex "LÄNK" lite jobbigt att kopiera hela texten.

tack o hej

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navelludd:

Hej!

jag ser ingen information på hemsidan ang DOA, hur går man tillväga? Vilken handläggningstid kan man förvänta sig på det? Hur snabbt kommer skickar ni ersättningsvara?

Det skulle vara fint att kunna få skickat en ny vara direkt, konstatera att det verkligen varr en DOA och skicka tillbaka den trasiga. Om det visar sig att det inte är en DOA så får kunden stå för frakt + en extra avgift...

Hade en DOA på en WD20EAR, skickade in den i mitten av förra månaden. Tyvärr verkar det som om de hanterar DOA precis som annat garantiärende, iaf när det gäller Western Digital-diskar. Har haft DOA på Seagate-diskar tidigare, köpta av annan leverantör på nätet, där har jag fått tillbaka ny disk direkt från leverantören samma vecka.
Förmodligen hade det gått snabbare att ta ärendet direkt med Western Digital

Permalänk

När ungefär brukar denna fina 15% dyka upp? Och vart ser jag vilka varor den gäller på?

Jag lägger min röst för 15% rabatt på en i7 2600k.

Visa signatur

Dator: Corsair 800D med ek-pump/res, 2x360-radiatorer, Asus x570 crosshair hero wifi, Ryzen 2 2600 (3950x med EK-block soon), Radeon VII EK-block, 32GB corsair vengence.
Kamerautrustning: Sony A7RIII, Sony 16-35/2.8 GM, Zeiss 55/1.8 ,Zeiss 85/1.8, Sony 100-400 GM, Canon 5DMK3, 16-35/2.8, 50/1.8

Permalänk
Medlem
Skrivet av FaniSkogen:

När ungefär brukar denna fina 15% dyka upp? Och vart ser jag vilka varor den gäller på?

Jag lägger min röst för 15% rabatt på en i7 2600k.

Den 25e är jag ganska säker på.

Själv ser jag helst 15% rabatt på ett gtx 580/570 eller HD 6970.

Permalänk
Medlem

Om ni tänkt ha rabatt på lite prylar inför BF3 bör ni nog starta den innan slutet av denna vecka så kunderna hinner få sina ordrar levererade. Mest en tanke för er att slippa allt gnäll/klagomål som annars garanterat lär dyka upp när Kalle 12 år inte hunnit få sitt paket innan helgen.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

^
Smart tänkt, håller med.

Permalänk
Medlem

Absolut. Nu gäller det att de återförsäljare som vill vara med och få nöjda kunder i BF3-racet verkligen är på tårna, svarar på frågor, kommer med bra erbjudanden och levererar. Många nöjda kunder den här månaden genererar merförsäljning i framtiden. Ni har allt att vinna.

Visa signatur

Gentoo Desktop: Ryzen 3600X | 32 GB
Server: Intel G7400T
Commodore 64C + 1541u2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KniFF:

Om ni tänkt ha rabatt på lite prylar inför BF3 bör ni nog starta den innan slutet av denna vecka så kunderna hinner få sina ordrar levererade. Mest en tanke för er att slippa allt gnäll/klagomål som annars garanterat lär dyka upp när Kalle 12 år inte hunnit få sitt paket innan helgen.

Då kommer alla vuxna klaga för dom tog det innan löning
Svårt att göra alla nöjda tyvär.

Permalänk
Medlem

Skulle gärna sett någon bra nätdel på 15% samt grafikkort

Permalänk
Medlem

Vill nog också se 15% på 2600k, eller 2500k, någon utav dem

Vill uppdatera datorn

Visa signatur

Spelburk: Lian Li O11D XL | R9 Ryzen 5950X |
Phanteks Revolt X 1000W | EVGA RTX 3090 FTW3 Ultra | G.Skill 3600MHz 64GB RAM | Samsung 49" C49RG90
HTPC 1: Streacom F1C | AMD A-5600K | Crucial M4 64 GB | 8 GB RAM @ 1866 MHz
HTPC 2: Raspberry Pi -> Raspbmc

Permalänk
Medlem
Skrivet av definition:

Då kommer alla vuxna klaga för dom tog det innan löning
Svårt att göra alla nöjda tyvär.

Finns alltid faktura

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

När får ni in instegs modellen 13" macbook pro? eller ev 13" macbook air.
http://cdon.se/hemelektronik/apple_macbook_pro_13%E2%80%9D_dual-core_i5_2.3ghz%252f4gb%252f320gb%252fhd_graphics%252fsd-14191079
Syrran har ett presentkort och är sugen på en macbook.

Permalänk
Medlem

En till tanke som slog mig (än en gång inför Battlefield 3) är att inga butiker har bundles med två grafikkort. Senast i helgen gick DICE ut på deras presskonferens de höll under Geforce-LAN 6 att man behöver en multi-gpulösning för att spela med acceptabel framrerate med inställningar på ULTRA.

Packa ihop någon modell i tvåpack och sätt ett schysst pris, ni behöver inte köpa in några specifika produkter som aldrig blir sålda utan endast sätta ihop två och två

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av definition:

+1+1+1+1 på den
GTX 570 MSI hade varit nice.
Go kylare och kort

Nej nej nej, vi vill ha Asus DirectCU II kort (GTX570). Samma kylningsförmåga men MYCKET snyggare

Ah, jag vet. Varför inte båda korten?

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 | Asus ROG Strix B660-I Gaming WiFi | Intel Core i7 12700K | nVidia RTX 2070 Super FE | Corsair 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | Noctua NH-L12 Ghost S1 edition | Kablar från pslate customs | 2 stk Dell Ultrasharp 3014 | Logitech MX Keys | Logitech MX Anywhere

Permalänk
Medlem
Skrivet av sunefred:

Nej nej nej, vi vill ha Asus DirectCU II kort (GTX570). Samma kylningsförmåga men MYCKET snyggare

Ah, jag vet. Varför inte båda korten?

Vilka vi? Jag själv vill ha möjlighet till SLI med bra kylning i alla fall. Vad jag kan se verkar majoriteten i tråden vilja ha MSIs variant i alla fall, ASUS är redan billigare förövrigt. Vill inte dra upp en diskussion här i CDONs tråd men någon måste ju göra resistans (pun) om du hävdar att andra vill ha något de kanske inte vill.

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]