Permalänk
Medlem
Skrivet av kalkih:

Nähä, det var ju jäkligt konstigt att komplett gav mig ett kollinummer då...

Kan ta en printscreen ifall det ska vara på det viset.

http://data.fuskbugg.se/skalman02/1ec111ec_Sk%E4rmklipp.JPG

det är BrevID, något som posten började med för en tid sedan för att registrera varor från onlinebutiker. går inte alltid att spåra på samma sätt som Paket KolliID

Permalänk
Medlem

Jaha fick hem bf3 äntligen, och det var ingen blåvit med webhallen logo på brevet. men märkte när jag tittade på fodralet så var ena kanten av, så det var svårt att stänga fodralet och att papprena i fodralet var klämda. det var ingen plastbit av kanten i brevet. så antagligen fick jag en returnerad vara eller så tog dom sönder den, sen skickade med endå. men iaf fick hem spelet äntligen. så vi syns grabbar

Ps. försökt och ringa webhallen angående om detta, men kommer ej fram, efter man har tryck 2 för spel och så vidare. kommer bara ett pip.

Visa signatur

CPU Intel Core i5 2500K 3,3GHz | Corsair Cooling Hydro H100 | ASRock Fatal1ty P67 Professional REV B3 | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GPU MSI GeForce GTX 580 1536MB TWIN FROZR II | PSU NZXT HALE90 750W 80+ Gold | HD 1TB Hitachi Deskstar 7K1000.C | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Avstängd

Har inte fått hem bf 3 ännu av komplett...Blir så arg! O.o

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem

Beställde i förrgår på kvällen och fick det idag! Bra jobbat Webhallen!

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blazter:

Beställde i förrgår på kvällen och fick det idag! Bra jobbat Webhallen!

Vilken tid på onsdagen beställde du? Jag beställde mitt klockan 23.00 nånting, får väl hoppas att jag får mitt med då!

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk

Paketet kom nu, från Webhallen.

"Bifogade försändelse har tyvärr skadats under postbehandlingen. Vi beklagar det inträffade och det skick försändelsen har när den når er."

Fodralet är helt mosat!! det enda som är helt är skivorna.

Det får bli digitala köp i fortsättningen..

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Skrivet av edasvangen:

Paketet kom nu, från Webhallen.

"Bifogade försändelse har tyvärr skadats under postbehandlingen. Vi beklagar det inträffade och det skick försändelsen har när den når er."

Fodralet är helt mosat!! det enda som är helt är skivorna.

Det får bli digitala köp i fortsättningen..

Skulle inte du kunna vara så snäll och ladda upp en bild på fodralet som är mosat??

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Skrivet av edasvangen:

Paketet kom nu, från Webhallen.

"Bifogade försändelse har tyvärr skadats under postbehandlingen. Vi beklagar det inträffade och det skick försändelsen har när den når er."

Fodralet är helt mosat!! det enda som är helt är skivorna.

Det får bli digitala köp i fortsättningen..

Skulle aldrig tillåta ett sådant utskick, hade bums skickat tillbaka det, även fast man är sugen på att spela.

Visa signatur

Intel® Core™ i5-2500K CPU @ 4,5 GHz : GIGABYTE Geforce 680 : Asus P8P67 Pro B3 : 8GB Vengeance @ 1600 MHz : NZXT H2 Vit Classic Chassi : Intel 320 SSD 120GB (Spel) + OCZ Vertex 4 120GB (System) : NZXT Hale90 850w : Antec kühler 620 x 2 Scythe Gentle Typhoon 1850 RPM.

Permalänk
Medlem

Köpte Limited edition som dowload från CDON, hur smidigt som helst

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Skrivet av shadowjolt:

Skulle inte du kunna vara så snäll och ladda upp en bild på fodralet som är mosat??

Nah, ska spela nu!

Sprickor överallt, lösa plastbitar, hänger lite plast här och där, hela paketet är "böjt" som en banan.. Och en stor repa på ena skivan så den går förmodligen inte att använda..

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Skrivet av Sampabowie:

Skulle aldrig tillåta ett sådant utskick, hade bums skickat tillbaka det, även fast man är sugen på att spela.

För sent, redan aktiverat koden i Origin, men upptäckte sedan att ena skivan hade ett stort hack i sig, förmodligen omöjligt att få ersatt nu eller?

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Skrivet av edasvangen:

Nah, ska spela nu!

Sprickor överallt, lösa plastbitar, hänger lite plast här och där, hela paketet är "böjt" som en banan.. Och en stor repa på ena skivan så den går förmodligen inte att använda..

Wow.. och jag har inte enns fått hem mitt från webhallen än. Jag köpte dock på Origin igår, men endå. Stog att det var skickat den 23e.

Fyyyyy...

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk
Medlem

Det är ju inte webhallens fel att posten tar tid på sig.. Jag tror inte webhallen skickar några den 27:e och några den 28:e. Själv fick jag mitt igår från dom i brevlådan.

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD Ryzen 5 7600X +
Noctua NH-D15S | Corsair 32GB | Corsair RM750X V2 | ASUS RTX 4070 Ti | ASUS Rog Strix B550-E Gaming | Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Big Lars:

Vilken tid på onsdagen beställde du? Jag beställde mitt klockan 23.00 nånting, får väl hoppas att jag får mitt med då!

19-tiden

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

Då fanns det reklam men inget spel, så hoppas att de var citymail som varit här och posten kommer snart.

Annars blir det köpa digitalt lite senare och skicka tillbaka spelet till webhallen.

Såg nu detta på postens sida. "Störningsinformation: Vi har förseningar i vår paketdistribution som kan påverka mottagare med postnummer som börjar på 10-19, 20-29, 30-31 och 40-51. Vi beklagar eventuella besvär."

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Har äntligen fått mitt ex från Webhallen, kan bara bekräfta att det är posten som strular:

Från Webhallen:
"Vi försöker alltid att skicka spel någon dag extra innan release till er som bor i Norra Sverige, vanligtvis 1 dag innan det skickas ut till resterande kunder."

Postgången till norra Sverige går via det svarta hålet Ånge, där all post fastnar en dag. Jag tycker att Webhallen har gjort vad dom kan. Tror man ska rikta mycket av sin ilska pga sen leverans och trasiga försändelser mot Posten.

Tummen upp för Webhallen!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 5 2600 Mobo: Asus Prime X470 PRO Ram: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz PSU: Cooler Master 700 W GPU: XFX Radeon RX 5700 XT 8 GB SSD: Samsung EVO 850 500 GB SATA 2.5" HDD: Massa diskar Chassi: Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Boka och betalade för mitt exemplar av BF3 redan under Juli månaden. Fick inte spelet idag. Så nu måste jag vänta fram till på måndag....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Då fanns det reklam men inget spel, så hoppas att de var citymail som varit här och posten kommer snart.

Annars blir det köpa digitalt lite senare och skicka tillbaka spelet till webhallen.

Såg nu detta på postens sida. "Störningsinformation: Vi har förseningar i vår paketdistribution som kan påverka mottagare med postnummer som börjar på 10-19, 20-29, 30-31 och 40-51. Vi beklagar eventuella besvär."

Har pratat med posten tidigare idag och de sa att det inte gäller brev.

Visa signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

INGEN BF3 i brevlådan idag heller.. fy fan va sur ja blir.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeetBoy27:

Har inte fått hem bf 3 ännu av komplett...Blir så arg! O.o

Har inte fått mitt exemplar från Game.se heller, blir så jävla förbannad på pisshemsidan, ska aldrig mer beställa därifrån och avråder er också att göra det!

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av edasvangen:

Paketet kom nu, från Webhallen.

"Bifogade försändelse har tyvärr skadats under postbehandlingen. Vi beklagar det inträffade och det skick försändelsen har när den når er."

Fodralet är helt mosat!! det enda som är helt är skivorna.

Det får bli digitala köp i fortsättningen..

Dock inte Webhallens fel.

Permalänk
Medlem

Fick inget exemplar av Webhallen i brevlådan idag heller. Så jävla förbannad just nu, och självklart är telefonsupporten stängd.

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Har inte fått mitt exemplar från Game.se heller, blir så jävla förbannad på pisshemsidan, ska aldrig mer beställa därifrån och avråder er också att göra det!

Tyckte Game var riktigt snabba. Beställde det i måndags, skickades på tisdagen och hade det i handen på Onsdagen. Och en polare beställde på tisdagen, skickades ons, fick det på tors.

Visa signatur

PC ASUS ROG STRIX Z390-F | i9 9900K | Gigabyte 1080 8Gb | Corsair 8GB x 2 | Corsair 650w | Fractal Design Define R3 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

Ni som beställt via komplett. Kan ni ens spåra ert paket? Det kan inte jag.. Jag valde "skicka som brev" Fan skamligt detta.. Man ska ju få hem spelet på releasedagen.. Ja menar va fan är poängen att förboka ett spel när alla andra får det snabbare ändå.. jävla skit...

Permalänk
Skrivet av Jyyhan:

Dock inte Webhallens fel.

Sant, men någon måste ju stå för misstaget, och posten kommer ju knappast ge mig någon ersättning?

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Då fanns det reklam men inget spel, så hoppas att de var citymail som varit här och posten kommer snart.

Annars blir det köpa digitalt lite senare och skicka tillbaka spelet till webhallen.

Såg nu detta på postens sida. "Störningsinformation: Vi har förseningar i vår paketdistribution som kan påverka mottagare med postnummer som börjar på 10-19, 20-29, 30-31 och 40-51. Vi beklagar eventuella besvär."

Hmm, alla nummer som börjar på 1, 2 & 4... Det är Sveriges tre folktätaste städer med förorter. Lägger man till resten av de där postnummerna borde det landa på att Posten har leveransproblem till kanske 60-70% av alla Sveriges mottagare... Tänk om det var BF3 som orsakade det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Danska HiFi-entusiaster lyssner på orgelmusik:
-"Det saknas vikt och dynamik!"
-"Ja, det behövs mer ljudtryck - 1.000 dB!."

Permalänk
Medlem
Skrivet av edasvangen:

Sant, men någon måste ju stå för misstaget, och posten kommer ju knappast ge mig någon ersättning?

Det kommer det garanterat inte göra, dock är det deras fel med tanke på att det hände efter posten fick hand om det, vilket de brukar skita i.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cirap:

det är BrevID, något som posten började med för en tid sedan för att registrera varor från onlinebutiker. går inte alltid att spåra på samma sätt som Paket KolliID

Jaha, där ser man. Konstigt att de skrev Kollidnummer då och att det inte gick att spåra över huvud taget.

Men tack ska du ha!

OT: Mitt BF3 från Komplett kom idag!

Permalänk

Beställde BF3 via g2play runt 4 idag och det står

Order status: Waiting for admin approval

Någon som vet hur länge det brukar ta för att kunna börja tanka spelet ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LeetBoy27:

Har inte fått hem bf 3 ännu av komplett...Blir så arg! O.o

Idag kom det inte heller, vad i h******!!!!

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||