Permalänk
Medlem

Du är säkert för kass på spelet, dem har gjort så här med alla unlocksen så det tar längre tid än 1-2 veckor *host* MW3 komemr vara så pinsamt.. MW3 kommer att suga likadant som MW2.

Då är för dålig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

säger bara att communityn inte är särskilt bra för att vara ärlig jag hatar den dem är elaka mot allt och alla om man inte säger bra saker om spelet

tycker själv spelet är en billig cod kopia och jag tycker själv inte om det är i level 20 nu har tröttnat dem sa att det skulle vara år av unlocks om zhrooms redan har kommit till 45 då kan det inte ta år att komma till 100

Lycka till att komma till 145*, 25 000 000 , bara runt 600 timmars playtime om du har jääääävligt hög score per minute. GLHF.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Gnäll gnäll gnäll. Kan inte vara kul att vara spelutvecklare.

Då finns det ju utrymme för att förbättre spelet.

Har inte spelat så mycket, men Repair tool var ju ett skämt... Det går på en bråkdel av en sekund att få upp fordonet till hundra procent igen. I BFBC2 tog det i alla fall några sekunder...

/ Stefan.

Visa signatur

MB: ASUS ROG Strix Z490-F GAMING | CPU: Intel Core i7-10700K | CPU-Cooler: Noctua NH-D15 | Memory: Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 32GB | GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 2070 SUPER OC 8GB GDDR6 | SDD: Samsung 980 1 TB GB M.2 PCIe Gen3 x4 NVMe | HDD: 2 x WD Blue WD10EZEX 64MB 1TB | Audio: Sound Blaster X-Fi Titanium | Case: Corsair 7000D AIRFLOW | PSU: EVGA SuperNOVA 850 G2 | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27BQ | OS: Windows 11 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Gnäll gnäll gnäll. Kan inte vara kul att vara spelutvecklare.

WORD! Börjar tro att det är något typsikt svenskt att spy å mycket galla som möjligt. TS låter som en dålig förlorare. SHAPE UP ffs.

Permalänk
Medlem

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av zhrooms:

Tank är 10 gånger bättre än något annat fordon, det är superior in every way så att säga.

Val 1: Infanteri 7-3 i Stats
Val 2: Helikopter 3-4 i Stats
Val 3: Pansarvagn 17-0 i Stats (MVP Ribbon)

Vad väljer du?

Btw, "Server Patch R7 is being deployed, major fixes with it " nu inatt 2011-11-03

Är du ett troll eller? Testa du att köra iväg ensam i en tank på en någorlunda server, du överlever inte särskilt länge. Du verkar ha missförstått spelet, det handlar om teamwork

Citat:

Repair tool är för snabb, disabled brinnande tank 50% hp + engineer som reppar vs en tank med 100% hp utan engineer som reppar.. då vinner tank + engineer

NÄHÄ? Verkligen? Än en gång, teamwork...

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av 1mpulseS0D:

Förklara obalansen i spelet! Jag tycker att det är ganska balanserat!

Håller med, riktigt balanserat nu. Som sniper vinner man sällan närstrider numera, och det är väl så det ska vara, medan man oftast vinner medel/längre avstånd.

Såg en zhroooms i en server under betan. Han gömde sig i en buske i basen och sniprade hela rundan från basen med 12x scope. Han fick väl 9-2 lr något sådant.

Permalänk
Medlem

Det handlar ju om hur skillat man är med de olika vapnen/fordonen samt hur bra dina lagkamrater är. Om ingen i laget kör Antitank så är det klart du kan äga sönder med en tank.... samma sak om ingen kan flyga och du har en i nått lag som är asbra på det...

Låter mest som att du suger på spelet och är lack för att andra är duktigare.... Ojämn skillnivå på spelare skapar obalans... inte banorna.. det är inte CS där det måste vara exakt balanserade banor. Lär dig spelet istället.

Permalänk
Medlem

Hörrö schvampen eller vad du nu kallade dig, byt spel, du verkar vara precis en sån där dryg och jobbig jävel som bara gnäller i chatten. Låt oss andra spela och ha roligt så kan du göra något annat, för allas bästa, mmkay?

Permalänk
Medlem

Jag finner vissa likheter mellan den här förstaposten och förstaposten i den här tråden http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=993673

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk
Skrivet av TheJerk:

Jag finner vissa likheter mellan den här förstaposten och förstaposten i den här tråden http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=993673

Hahaha!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheJerk:

Jag finner vissa likheter mellan den här förstaposten och förstaposten i den här tråden http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=993673

Haha, snyggt.

Permalänk
Medlem

Jag kan kontra med att BF3 är det spel jag har haft roligast i på länge, finns inte bara en sak att göra villket jag tycker är extremt roligt.

Stör mig inte speciellt på något i spelet, är det någon som kör mortar så är det bara att köra mortar själv och plocka ut honnom.
Att RPGs har splash är väll en sak, men när folk inser att javelins är bättre imot fordon så kommer dom använda det mer.
Jag använder enbart javelins och AA som engineer och då har jag låst upp allt till engineer utom co-op vapnet.

IamRunsy heter jag på origin.

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndreasDS:

Du ska se han ingame, på vilken map som helst egentligen. Chatten går het när han är inne. Som han skriver och skriver. Klagar på allt och alla. Använder capslock och svordommar. Riktigt usel attityd till allt och alla.

Skrivet av Devil May Cry:

Just det jag gjort, Jag och han låg delade första plats när jag spelade med han. Bra som få.

Kanske just för att han vet att han spelar bra därför han är så "kaxig". Istället för att förstå att han lagt ner enorm tid på ett datorspel och det ger ingen respekt whatsoever.

Jag hatar när folk som är sämre än mig totalt äger mig för spelet tillåter det, tex blir spawn rapad 6 gånger i rad/dödad av mortar x antal gånger i raken osv, då är det inte långt ifrån att jag slår sönder något.

Skrivet av sam_s_:

MEN FÖR F*N..

Ni som tycker spelet är skit, GE FAN I ATT SPELA DET?

"Buhu jag har lagt si och så mycket pengar på det BUUUHU"

Fyfan, pajasar...

Skrivet av SoulShatter:

Så. Du gnäller för att fienden i ett väldigt teambased spel hjälper varandra? Vill du spela helt själv och ligga etta på scoreboard -> cod
Det är inte särskilt konstigt att han vinner den fighten om du inte bryr dig om att ha med dig en egen engineer för att supporta upp.
Finns enkel lösning på ditt problem:
1. Ta med dig en egen engineer, som kan hjälpa med repairs, döda infanteri med turreten (till exempel fiendens engineer).
2. Vinkla ett skott så de plockar hans engineer.
3. Sluta spela.

Tanken är att man ska samarbeta. Finns en anledning till att de finns två platser i en tank (eller tom tre med unlocks). Kör man runt själv med tanken så får du acceptera att du dör av andra tanks med support/ett par RPG skott i röven.

Det handlar inte om det.. själva principen att en pansarvagn som står i lågor lyckas överleva mot 7st tank skott på rad.. det går liksom inte ihop

Och teamplay är överskattat, jag kör Solo i Tanks/Helis för det mesta och tar allt utan problem

Skrivet av S2:

Har inte spelat så mycket, men Repair tool var ju ett skämt... Det går på en bråkdel av en sekund att få upp fordonet till hundra procent igen. I BFBC2 tog det i alla fall några sekunder...

Precis, går fort fort helt enkelt.

Skrivet av nivv:

Är du ett troll eller? Testa du att köra iväg ensam i en tank på en någorlunda server, du överlever inte särskilt länge. Du verkar ha missförstått spelet, det handlar om teamwork

Som jag skrev ovanför jag brukar köra Solo för det mesta, tex jag 17-0:ade Operation Firestorm som båda lagen med MVP Ribbon helt själv i tanken, det är inte svårt, jag repairar själv utan problem. För jag är inte värdelös.

Skrivet av TheJerk:

Jag finner vissa likheter mellan den här förstaposten och förstaposten i den här tråden http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=993673

Win, hade helt glömt bort den tråden, kul att läsa igen

Visa signatur

Projektlogg: Vector Qlimax

X APEX, 8700K @ 5200MHz, Trident Z 16GB @ 4133MHz CL16, RTX 2080 Ti, 970 M.2 SSD, RM1000x, EK A240

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheJerk:

Jag finner vissa likheter mellan den här förstaposten och förstaposten i den här tråden http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=993673

Det där förklarar allt om den här individen. Ett gott råd folk, mata honom inte mer än nödvändigt.

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Snubben har en sjuk K/D ratio, så förstår inte vad han gnäller på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Gnäll gnäll gnäll. Kan inte vara kul att vara spelutvecklare.

+1

tycker dom kan skapa ett eget spel precis som dem tycker de skall vara så skall vi se hur bra de går för dem!!

bf3 är grymt !!

Visa signatur

CITERA ANNARS HITTAR JAG EJ TILLBAKA

Cpu: i5 2500k @ 3.8Ghz | Mobo: ASrock Z68 extreme3 gen3 | Ram: Coresair8gb 1600mhz Vengeance | Graffe: Gainward GTX 570 Phantom | Nätdel: Corsair HX650W | Kylning: Noctua D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av KTL:

Det där förklarar allt om den här individen. Ett gott råd folk, mata honom inte mer än nödvändigt.

+1

Visa signatur

i710700K|32GB|3070 Gaming OC |Essence STX-II|Denon AH-D2000|Asus VG279QM|

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGamerGhost:

Fattar inte hur man orkar klaga så mycket gör ett eget j##la spel istället!!!!
P.s. Skaffa ett liv
/Rage

Argumentet att "gör ett eget jävla spel istället", duger inte.
Självklart ska man få ha åsikter och förväntningar på en produkt man köpt.

Skrivet av Devil May Cry:

Hur har du lyckats nå lvl 45 redan?
Kan det vara så att du spelar för mycket helt enkelt och tar spel för seriöst?

Tror de flesta tar saker man betalat faktiska pengar för seriöst nog.
Om inte annat tar för många Battlefield 3 för seriöst på så sätt att man biter folk i knäskålarna som inte tycker det är årets bästa och mest fläckfria spel, vilket är mycket deppigare än någon som hoppades på mer.

Skrivet av kabex:

Hur många banor som finns spelar väl ingen roll, lär väl ändå bli som BF2, typ 2-3 kartor som folk faktiskt spelar. (Operation Firestorm, Caspian Border)

Anledningen till varför bara 2-3 banor spelades i BF2 var för att de var de enda bra banorna. Det talar ju knappast till spelets fördel. Sedan stryper man medvetet tillgången på banor för att senare kunna sälja dom som DLC.

Skrivet av Hymer:

Gnäll gnäll gnäll. Kan inte vara kul att vara spelutvecklare.

Som spelutvecklare inom EA-koncernen så är man nog ganska välisolerad från kundernas faktiska önskemål och tankar.

Skrivet av iNfragiq:

Du har alltså tagit dig till 45 i ett spel som uppenbarligen är värdelöst, samt tagit dig tiden att gå igenom flertal punkter och lägga upp en tråd. Något säger mig att du faktiskt tycker om det här spelet väldigt mycket.

Hatkärlek. Alternativt så har han helt enkelt försökt sitt bästa att få ut det mesta av pengarna. Sedan faller sig bristerna mer påtagliga desto längre tid man spelar ett spel, vilket tordes vara den mest uppenbara anledningen.

Skrivet av A.H.Z:

Men tjena, sluta spela om det är så farligt som du säger. Jag tvivlar dock VÄLDIGT kraftigt på att spelen du nämner är så dåliga som du påstår med tanke på att Miljontals andra människor spelar och faktiskt uppskattar dem. Det kanske är så att du har lite höga krav och borde fundera på att jobba inom spelutveckling och bygga fram ditt eget super spel. Du verkar ju ha en bra grund i alla fall.....

Miljoner människor uppskattar nödvändigtvis inte spelet bara för de köpt det. Om inte annat är den åsiktsbefriade massan bara ett hot för industrin och en anledning till varför allting blir skit idag.

Här kommer "gör ditt eget spel!"-argumentet upp igen. Sluta med det. Det är korkat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheJerk:

Jag finner vissa likheter mellan den här förstaposten och förstaposten i den här tråden http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=993673

Skrivet av zhrooms:

http://ayttm.sourceforge.net/smileys/default/msn_heart.png

Win, hade helt glömt bort den tråden, kul att läsa igen

Men det har inte vi som har läst dina inlägg Du som "aldrig hade träffat en bättre sniper än dig själv" och som trodde att K/D visade skills i spelet....

Du har problem med dina /rage och du borde fundera över om det verkligen är värt att få så hög puls och slösa så mycket energi på något så trivialt som datorspel. Jag spelar också flera timmar i veckan (så mycket högskolan kan tillåta) och kan också vara bitter över spelets buggar/dåliga programmeringar men i slutändan så är det BARA ett SPEL. Finns mycket, mycket, mer här i livet att få attacker över, saker som faktiskt är viktiga, t.ex skattehöjningar/skattesänkningar, rasism, fattigdom etc.

Lätta på trycket lite, sluta vara så arg, och ditt liv kommer bli bättre på alla punkter

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Jag tror att DICE styrt upp de flesta problemen inom en månad. Är nog väldigt jobbat att hitta balansen mellan när man skall släppa ett spel och skjuta på realeasen. Känns som att BF3 ändock lyckades rätt bra med det. Spelet är spelbart, underhållande och med ett hanterbart antal buggar för merparten av spelarna.

Spelet är oblanserat: JA visst är det UNDERBART! Tanks är skitfarliga (rätta mig om jag har fel, men är dem inte det i verkligheten också?) Vissa klasser kanske kan få MVP i varje spel, men det är inte det viktiga. Det viktiga är att varje klass/typ har något faktiskt värde i spelet, och det tycker jag att DICE lyckats med, OM MAN SPELAR I SQAD!

Ingen Squad = mindre spelglädje.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

Jag har en sak att säga...

Haters gonna hate! och så är det bara!

Bf3 är ett mycket bra spel med sina barnsjukdomar som vilket stort spel som helst.. Jag har förtroende, och spelet är väldigt beroende framkallande..

så jag kan ärligt inte säga att jag vet vad du pratar om, förutom i nattmössan..

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
GFs rig 144Hz samsung 1080p, Palit 3060Ti, 10400F,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB NV1, 480GB A400, 2TB+750GB HDD, Seasonic 650 gold, Kolink Void Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC 3060Ti, 3700X, Hyper 212, 16GB, 250GB SSD, 2TB HDD, 650w gold, P300A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Borka:

Argumentet att "gör ett eget jävla spel istället", duger inte.
Självklart ska man få ha åsikter och förväntningar på en produkt man köpt.

Så klart det duger som argument, det är ju allmän kunskap att ensamma spelutvecklare som just börjat koda är bättre på att prestera än ett helt företag av folk som har arbetat med dessa saker i åratal...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hoster:

Så klart det duger som argument, det är ju allmän kunskap att ensamma spelutvecklare som just börjat koda är bättre på att prestera än ett helt företag av folk som har arbetat med dessa saker i åratal...

Alla "gör det bättre själv" argument är värdelösa.

Visa signatur

Stationär: MSI Z87-G43 Intel Z87 | Intel Core I5-4670K |Asus GTX 770 DirectCU II OC | Asus Xonar DG | NZXT H440W | Samsung 840 Evo 120GB | Corsair H60

Bärbar: Asus S301LA, Ubuntu 14.04

Permalänk
Medlem

det kommer alltid finnas folk som inte tycker lika om spel..det den ena skaran gillar, gillar inte den andra..så bra..nu vet vi det. slut på diskutionen om det

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Folk måste verkligen inse att spelet kommer bli mycket bättre med tiden, Dice blev stressade och släppte det för tidigt.

Men Dice är duktiga och kommer göra spelet så det når upp till dess förväntningar som det inte nått till än. (Konstig mening)

Visa signatur

MOBO: ASUS B550-i                                    CPU: Ryzen 5900X
RAM: GTZN-3600MHZ-CL14                       GPU: EVGA 3080 XC3
BOX: Ncase m1 v6.1                                    PSU: Corsair SF750
AIO: Kraken z53                                           SSD: Samsung 980 PRO             

Permalänk
Medlem

Haters gonna hate... Folk som ts eller han med massa ansikten som påminner om en indisk gud (bilden, inte han nämner inga namn ) har de bestämt sig så visst, men att göra en tråd om det...

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

Jag håller med i mångt och mycket det Ts skriver

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

TS verkar vara en CoD:are och ingenting är balancerat i verkligheten, men de blir rättvist när man spelar samma banan 2gånger och byter sida....

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk

Ok... jag matar trollet lite då...

EXTREMT Obalanserat
- Det är lagspel. Klasserna ska inte vara lika bra mot varandra 1v1.
EXTREMT Dåliga Banor
- Dåliga som i tråkiga eller ogenomtänkta? Kan hålla med om att det är för många bottlenecks om man spelar rush.
Få banor
- Hur många förväntade du dig? Precis som till BC2 så kommer det fler.
Värdelösa Game Modes
- Rush och cq slår alla andra spels multiplayerlägen.
För mycket Onödiga Unlocks
- Visst kan allt vara aktiverat från början och skippa achievments och så, men många gillar att få en "belöning" om man har varit t.ex grym på att paja fordon en runda.

Det finns ingen balans i huve taget i detta spel, mortars är OP, flygplan är onödiga, helikoptrar är värdelösa måltavlor
- Mortars markeras tydligt på kartan. Spring dit och döda supportkillen som använder dem.
Banorna är extremt obalanserade, och helt efterblivet designade
- Vissa delar av vissa banor, ja. Men för det mesta är banorna jämna om lagen är lika bra. Det händer dock inte tillräckligt ofta.
9 Banor är för lite då majoriteten är helt värdelösa
- Är 100 banor bättre? Så att endast ett fåtal personer orkar lära sig alla och därmed bli överlägsna de andra spelarna. Jag tycker 9 är bra i nuläget. Om några månader vill jag se fler, precis som de gjorde i BC2.
Team Deathmatch är ett extremt stort skämt, jag har aldrig spelat något så efterblivet i något spel tror jag.. MW3 kommer vara oändligt mycket bättre
- VEM spelar ens team deathmatch i Battlefield? Detta förklarar många av dina efterblivna kommentarer... fanboi
Alla fordon har onödigt mycket unlocks, 6st Unlocks till varje fordon är likadana, som man tvingas låsa upp och varje gång du ska spela måste du BYTA customization för olika speltyper såsom rush/conquest/små banor, vilket bara är onödigt dumt.
- Är möjligheten till att anpassa hur man vill spela dumt? Jan dock hålla med om att det är onödigt jobbigt att byta anpassning. Det skulle de kunna fixa genom olika profiler osv. Unlocks kommer inte ge dig ett stort övertag, så du behöver inte gråta över att du inte lyckas låsa upp alla på en gång.
Det går alldeles för fort att ta rank 45, det är ett skämt jämfört med Bad Company 2 och Battlefield 2
- Tror knappast du tagit dig förbi rank 5 med hur mycket du gnäller på unlocks
Fel val av fordon till spelet
- Vad vore rätt fordon? Något annat än stridsfordon, bepansrade persontransporter, attackhelikoptrar och stridsflygplan?
Coop Unlocks är för lätt att låsa upp och extremt korta banor, svårighetsgrad gör ingen skillnad knappt på score om ens någon
- Ingen kommentar här. Har inte spelat coop.
För många vapen unlocks, vem vill bläddra bland 10 olika sikten till varje vapen?
- Jag vill. Du kan seriöst inte klaga på att man får anpassa vapnet så som man själv vill ha det. Välj det du gillar och så behöver du aldrig mer bläddra bland dem igen.
Ingen Autojoin
- Du menar kö till servrarna? Ja det är korkat att inte ha det med under releasen, men det kommer inom kort. Det finns redan på testservrar nu.
Splash damage finns knappt i spelet, en pistol gör mer splash damage än en raket
- Realistiskt? Nej. Spelade du BC2 så borde du veta hur mycket folk gnällde på CG och till och med den hade "lite" splash damage. Finns däremot en hel del fall då rpg-skott rakt i magen inte ens dödar. Känns lite småbuggigt.
Repair tool är för snabb, disabled brinnande tank 50% hp + engineer som reppar vs en tank med 100% hp utan engineer som reppar.. då vinner tank + engineer
- Håller faktiskt med till 100% här.
Så mycket dåliga och onödiga unlocks i allmänhet
- Har du inte redan nämnt det?
Det enda Flashlight gör är att blända ens teammates
- Och fiender. Stäng av den när du är i närheten av lagkamrater då. Annars har den samma effekt som att skjuta en tracker dart i någons ansikte i BC2.

Hoppet är dock inte helt borta, patches för balance tweaks och Back to Karkand lär hjälpa lite, dock kommer Mortars fortfarande vara OP på Strike at Karkand så kommer den vara lika dålig som Operation Metro Conquest 64 Players. Lyckas DICE förstöra Strike at Karkand då är det en applåd till dom.
- Karkand kommer nog inte leva upp till dina förväntningar. Det är ganska uppenbart.

För den som tror sig veta mer än mig så är jag snart Rank 45 låst upp alla Unlocks till Fordon med 600 SPM, 6 K/D och spelat Battlefield sen 1942 Demot..
- Du är 69 år gammal?

P.S. ett tips om du vill Vinna spelet.. spawna Engineer och ta en Pansarvagn så har du GARANTERAT en Most Valued Player Ribbon och du får 14 K/D
- Inte om motståndarlaget har en bra engineer och någon plockar dig från avstånd när du hoppar ut för att reparera.

/Rage
- /UMADBRO?