Vart förhandsbeställer ni MW3?

Permalänk
Medlem

Beställde från megastore och jag fick mail idag att det är skickat

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Direct2drive funkar inte, någon annan likanande sida det funkar på?

Permalänk
Avstängd

Vafan gå in på prisjakt bara, så jävla mycket enklare ;P

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=823114

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Medlem

jag har beställt både blops och bf3 från spelbutiken. fick båda på release dagen.

Visa signatur

spec: 5800x3d asus 4070 ti

Permalänk

själv beställere jag alla mina spel på typ : G2play.net Funkar alltid ! aldrig haft strul med sidan !

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

Electroworld

Visa signatur

Core i5, gtx660

Permalänk
Medlem

Megastore levererade

Ursäkta kass kvalla.

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Moderator

Har inte förbokat utan ska åka och kolla om Elgiganten och Mediamarkt kör något priskrig igen, Black Ops köpte jag för 279 :- på release-dagen tack vare deras "duell"

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Bokade mitt på Webhallen men har dock inte fått det än. Någon annan som bokat därifrån och heller inte fått sitt? Måste ju säga att jag tycker det är ganska dåligt att man inte får spelet dagen det släpps.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | MSI Z77A-G41 ATX | Corsair CX 600W 80+ Bronze | Intel Core i5 3570K 3,4Ghz (Ivy Bridge) | MSI GeForce GTX 980 Gaming 4GB | HyperX Savage 16GB CL11 2400Mhz XMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Har inte förbokat utan ska åka och kolla om Elgiganten och Mediamarkt kör något priskrig igen, Black Ops köpte jag för 279 :- på release-dagen tack vare deras "duell"

Hittade du något sånt idag? Mediamarkt ligger en bit utanför stan så vore bra med en priskoll innan man vandrar dit

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Karate Taco:

Hittade du något sånt idag? Mediamarkt ligger en bit utanför stan så vore bra med en priskoll innan man vandrar dit

Ska åka dit nu så får se

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Jag skall till Webhallen och hämta ut mitt Och jag får med mw1

Visa signatur

En dator

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Karate Taco:

Hittade du något sånt idag? Mediamarkt ligger en bit utanför stan så vore bra med en priskoll innan man vandrar dit

Tyvärr hade de inget krig den här gången, 399 :- hos båda.
Antar att de kanske snackat ihop sig om att hålla samma pris istället för priskrig den här gången.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.