Vad retar ni er mest på i BF3?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flopper:

noob anpassat spel.
konsollbaserat.
äger alla dessa noobs men då folk knappt behöver sikta utan kan spreja och träffa så är något fel i designen.
Om inte spelet tillåter att du ska kunna anpassa siktet som tex i Bf2 så har dice tagit ett par steg bakåt samt denna beta är helt enkelt hemsk med buggar.
med dice bakgrund att fixa buggar lär vi få vänta 5 år tills bf4 innan det är spelbart och då börjar skiten om.
Klientbaserad hitreg och annat bull visar varför dice inte kan spela sitt eget spel speciellt bra.

Förstår helt enkelt inte vad du menar med att noobs kan spreja. Det kan man väl i alla spel och träffa där kulorna går?
Svårt att ta dig på allvar med en sådan attityd. Ett tips från coachen; ta dig vidare i livet och fokusera på något du trivs bättre med. Alternativt sänk din ambitionsnivå och förhållningssätt en smula.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Trullatroll:

Om motståndaren är på väg att cappa din bas så spawna inte där. Sitting duck!

Skitjobbigt när majoriteten inte har vett nog att byta till en spawnpunkt som inte är omringad av fienden och flanka, utan bara hoppar in i köttkvarnen igen.. klart att granater/rpg blir effektiva då.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Woods:

Du har min röst

Skrivet av LinusNeuman:

Det jag stör mig alldeles mest på är SQUAD SYSTEMET!

Det är verkligen kasst att om man vill joina en squad med en kompis så är alla fulla och de som inte är fulla går inte att joina för att dom är privata.
Vafan tänkte DICE på när dom gjorde Squad Systemet? Man kan inte göra sina egna squads, finns inget sett att invita kompisar till squads. Det suger verkligen *** att man inte kan det. Får mig nästan att vilja spela BF2 igen.
Okej om det buggar lite,spelet crashar osv. Men buggar kommer antagligen fixas. Vafan är chansen att dom byter ut squad systemet? Jag hade fan kunnat gå upp till dom i stockholm och sagt till dom att SÅHÄR KAN DET FAN INTE SE UT. Kolla den här bilden gjord av ett fan: http://i.imgur.com/bzYni.jpg

Den ser ju perfekt ut! Så där ska det se ut!

Så där ska det se ut! Kom igen DICE för fan!!!!.....

Permalänk
Medlem

skulle först o främst säga hela battlelogsystemet. förstår det inte alls. jag vill spela, inte gå ut på nätet till nån satans facebook/leaderboard combo. tycker det ska va en "vid-sidan-om" grej för leaderboards o profil m.m.

sen ingame är det nog squadsen som är största problemet.
sitta i samma squad o spela en längre tid med mer än 1 eller 2 vänner är helt omöjligt. folk kastas konstant. inte okej.

sen såklart alla dessa kracher/DC o annat smått o gott.

förhoppningsvis är det mesta bara barnsjukdomar som ska patchar ur inom en snart framtid, så förutom battleloggen är det är underbart spel

Visa signatur

jag hade en gång ett aktivt liv, Then i took an arrow to the knee...

Permalänk
Medlem

Varför alla krascher?! Jag och en kompis körde helikopter på en bana, jag flög så han kunde samla poäng som gunner, han hade 15/1 i stats och bf3 kraschar när han hoppar ur helin... WTF?!

Visa signatur

i5 3570k 3.4GHz | GTX 780 3GB | Corsair 8GB RAM | Intel 520 120GB SSD | Samsung 840 Pro 512GB SSD | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm | Corsair CX 600W | MSI Z77-GD55 1155 | Fractal Design R4

Permalänk
Medlem

En rolig sak är det inte verkar vara någon skillnad på de olika flygplanen!! WTF?

Permalänk
Medlem

Spelet blir tråkigare och tråkigare för varje dag som går. Det var skitkul de två första dagarna, men efter att ljud, bild och känsla hade lagt sig, har jag inte orkat spela mer än en karta i följd på över en vecka nu. Det har mest att göra med att jag ogillar kartorna i spelet, och den allmänt fördummade spelmekaniken. DICE lovade mig en uppföljare till BF2, men ack så lurad jag blev. Istället blev det Bad Company 2 med förbättrad grafik.

Måtte Back to Karkand bli bra nu (har inte mycket hopp efter det jag har sett av Gulf of Oman dock).

Visa signatur

Citera för svar!

i5 2500k @ 4.6 GHz - 2x HD6950@CF - 8 GB CL8 VENGEANCE @ 1866 MHz

Permalänk
Medlem

Allt är bra förutom 3 saker: Att det då och då kommer random krascher, i många fall kommer de också då man minst vill ha dem :/ Kanske skulle du kunna fixa Squadsystemet lite som andra har sagt, + att jag vill ha - 100 poäng i HC om jag gör teamkill, blir skjuten alldeles för mycket när jag springer mot ett fordon, hände ALDRIG i BC2 då alla är galna i sina poäng, nu har de ju inget att förlora, så de små ungarna dödar en, fan!

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolflakes:

1. kan inte skjuta igenom staket
2. små banor
3. banor inte anpassade för 64 spelare
4. långsamma flygplan
5. granatkrig överallt
6. dåligt squadsystem
7. dålig karta
8. otydlig karta
9. komplicerad att byta squad
10. kass fordonsfysik
11. omöjligt att flyga helikopter (blir trackad direkt)
12. 3D-spotting
13. dålig singelplayer
14. bf känslan har försvunnit
15. cod känslan har införts
16. man måste låsa upp sikten till varje vapen
17. man kan låsa upp camo men inte använda den till sitt vapen
18. fordon reparerar sig automatiskt
19. oändligt med ammo hos fordonen
20. dålig fördelning av klasserna
21. för få klasser
22. fordonen kan bara ha ett primary vapen åt gången
23. otroligt kass, överdriven och jobbig ljussättning i spelet
24. ficklampan kan blända en
25. lasern kan blända en
26. siktena blänker på 200 meters avstånd
27. ingen commander i spelet längre
28. inget artilleri
29. ingen UAV
30. ingen supply-drop
31. man kan endast vara fyra stycken i en grupp
32. squadleadern saknar befogenheter att göra mer detaljrika planer
33. nästan alla squads är alltid fulla vilket gör det omöjligt att spela med kompis
34. origin
35. battlelog
36. joina med partys fungerar inte
37. spelet stängs ner om du lämnar servern
38. hela spelet är uppbyggt på att låsa upp saker
39. för enkelt att döda motståndaren (dålig rekyl i vapena) för causal
40. spelet krashar ofta
41. få banor
42. obalanserade banor
43. obalanserade tillval till vapena, exempel IR-siktet
44. man får för mycket poäng för småsaker (för causal)
45. för många levlar (150 st)
46. för små avstånd mellan levlarna (i allafall i början)
47. minorna är för små
48. minorna skadar för mycket
49. man har för många minor
50. engineer har för många raketer
51. spelet är en uppföljare av bad company serien, inte BF2
52. Hardcore mode är snarare en light verision av normal mode
53. spelet är anpassat för konsoler
54. EA samlar information från din dator via origin
55. många onödiga effekter i spelet som stör en som spelare och dessutom är orealistiska
56. man disconnectas från servern utan anledning ibland
57. lagg på de flesta servrarna
58. rush-banorna har de snabbt o simpelt gjort utifrån conquest-banorna och inte anpassat alls
59. spelet på ps3 fryser sig ofta och lagg enligt rapporter
60. går inte kniva en person (ett hugg) när denna ligger ner
61. man kan inte ha en egen server på pc, annars måste man betala
62. går inte att spela med sina vänner på ett smidigt sätt (pc)
63. origin och battle log är inte samma sak vilket innebär att du måste adda dina vänner två gånger
64. origin måste vara igång för att kunna spela spelet
65. fallskärmen utvecklas ibland och ibland inte
66. ingen kö-funktion till servrarna
67. Jag har spelat i 28 timmar och är redan på level 28, skulle inte detta spelet spelas i åratal?
68. man får inga poäng om man sitter i helikoptern och reparerar den
69. vissa fordon kan inte rubba simpla och tunna stål-staket ibland
70. jeepen kan tackla undan pansarvagnen
71. man måste köra coop för att få vissa vapen
72. finns 3-4 vapen hos assault som ser exakt likadana ut
73. Händelseförlopp - "Spela en extremt bra runda, lås upp massa, få massa kills och gå upp i level. Disconnect - inget finns lagrat och du får börja om"
74. flygplanet har damp (bokstavligen tavlat)
75. Enformiga miljöer (paris och mellanöstern)
76. man kan inte hoppa förbi killcamen
77. man kan inte välja vapen förräns efter en stund när man varit död
78. folk använder rpg mot fotsoldater istället för fordon (rpg-krig)
79. ingen spawnprotcetion i baserna
80. svart skärm i en halv sekund innan man blir återupplivad, svårt att se vad som händer vid ögonblicket
81. Commo Rose
82. Hit detection
83. Inga BF2-style banor
84. man blir skjuten EFTER man tagit sig bakom en skyddande vägg.
85. man måste hoppa över skräp som är 5 cm högt
86. dice ljög om att de skulle göra ett spel för pc
87. spelaren reser sig långsamt från marken
88. Det finns inget video-läge för färgblinda.
89. svårt att höra fiendens fotsteg
90. flaggorna är för nära varandra
91. lagg på banan theran highway
92. support-klassen är för dålig, både på avstånd och i närstrid
93. man får för mycket poäng när man revivar någon
94. dåligt system med att välja vapen man måste "klick klick klick klick klick klick..." för att ändra vapen och sikte exempelvis
95. friendly fire = off är default inställningar på servrarna
96. man kan inte skapa flera olika soldater i spelet
97. alla hackers på battlelog
98. sega animationer till och från
99. Tar lång tid att connecta till en server
100. att man inte kan rapportera in fientliga minor som sedan ska visas på mini-mapen.

Dold text

Håller med dig i allt du skriver förutom punkt 92.
Har spelat support på Grand Bazaar och det är larvigt vad enkelt det är, har kört M249 med IRNV.
Jag är inget pro men får ändå uppleva 1vs8-situationer där jag går oskadd ifrån samt larviga stats och K/D ratios.

Permalänk

Fordons fysiken. Jag HATAR när någon kör in i en och man står och juckar på någon sten eller något, och idioten som kör på en bara fortsätter att kötta på. Jag blir hellre krossad & teamkillad av vad det nu är som kör på en än att bli runtknuffad av den extremt dåliga fysiken.... usch!

Visa signatur

|Asus P8P67 PRO REV B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | Noctua NH-U9B SE2 | Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB | 16 GB Corsair XMS3 | Corsair SSD Force Series 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Cooler Master HAF X |

Permalänk

Som sagt så skall de fixa squad-systemet i patchen.

Visa signatur

It's not in the numbers, or in the statistics itself. It's in the method by which the numbers were collected.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joYchez:

Spelet blir tråkigare och tråkigare för varje dag som går. Det var skitkul de två första dagarna, men efter att ljud, bild och känsla hade lagt sig, har jag inte orkat spela mer än en karta i följd på över en vecka nu. Det har mest att göra med att jag ogillar kartorna i spelet, och den allmänt fördummade spelmekaniken. DICE lovade mig en uppföljare till BF2, men ack så lurad jag blev. Istället blev det Bad Company 2 med förbättrad grafik.

Måtte Back to Karkand bli bra nu (har inte mycket hopp efter det jag har sett av Gulf of Oman dock).

Instämmer, jag begriper inte hur de tänkte när de lovar en sån sak men skapar något som skiljer sig enormt. Back to Karkand kanske blir bra men man ska ju egentligen inte behöva köpa limited edition bara för att få som de lovade: nämligen en uppföljare till BF2.

Permalänk

2 saker som stör mig absolut mest

spelare som antingen väntar på fordon eller bara ligger och snipar och som inte går för att vinna

OCH alla dessa DC och krasher man får mitt i spel -.-

Visa signatur

Citera så hittar jag tillbaka :)

Permalänk
Medlem

hehe tål att sägas igen som snipper ska man ligga och skjuta det går ju för fan ut på det..man hjälper ju lagat mycket genom att ta ut fiende på långt håll eller sätta lite skräck i dom så dom håller tillbaks lite sen spotar snipers en stor del som en mortar snubbe eller pilot kan dra nytta av..skulle nog vilja säga att en sniper tillför laget mest av alla klasser. Förstår inte hur ni tänker faktist..skulle en sniper med 12x zoom spinga in i gröten och försöka träffa nått det är inte designat så..i framkant ska engineer och assult vara..en bit bak ska support ligga med bipod sist i ledet ligger snipern.

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 100mbit:

hehe tål att sägas igen som snipper ska man ligga och skjuta det går ju för fan ut på det..man hjälper ju lagat mycket genom att ta ut fiende på långt håll eller sätta lite skräck i dom så dom håller tillbaks lite sen spotar snipers en stor del som en mortar snubbe eller pilot kan dra nytta av..skulle nog vilja säga att en sniper tillför laget mest av alla klasser. Förstår inte hur ni tänker faktist..skulle en sniper med 12x zoom spinga in i gröten och försöka träffa nått det är inte designat så..i framkant ska engineer och assult vara..en bit bak ska support ligga med bipod sist i ledet ligger snipern.

Men tyvärr så är det inte många Recons som spotar fiender.
Dom flesta ligger bara långt bak och gör allt för bra K/D ration.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Stör mig på hur effektiva tanks/apcs+bananariders är. Såfort de tar skada hoppar ett par stycken engineers ut och börjar reparera så det blir med eller mindre omöjligt att plocka fordonet såvida man inte skjuter 3 syncade RPG-skott.

Känns bara löjligt.

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Detta är det sämsta med BF3 http://svt.se/2.22620/1.2589627/natbojkott_mot_nya_svenska_sp...
snart har inga företag någon moral kvar alls eller??

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolflakes:

1. kan inte skjuta igenom staket
2. små banor
3. banor inte anpassade för 64 spelare
4. långsamma flygplan
5. granatkrig överallt
6. dåligt squadsystem
7. dålig karta
8. otydlig karta
9. komplicerad att byta squad
10. kass fordonsfysik
11. omöjligt att flyga helikopter (blir trackad direkt)
12. 3D-spotting
13. dålig singelplayer
14. bf känslan har försvunnit
15. cod känslan har införts
16. man måste låsa upp sikten till varje vapen
17. man kan låsa upp camo men inte använda den till sitt vapen
18. fordon reparerar sig automatiskt
19. oändligt med ammo hos fordonen
20. dålig fördelning av klasserna
21. för få klasser
22. fordonen kan bara ha ett primary vapen åt gången
23. otroligt kass, överdriven och jobbig ljussättning i spelet
24. ficklampan kan blända en
25. lasern kan blända en
26. siktena blänker på 200 meters avstånd
27. ingen commander i spelet längre
28. inget artilleri
29. ingen UAV
30. ingen supply-drop
31. man kan endast vara fyra stycken i en grupp
32. squadleadern saknar befogenheter att göra mer detaljrika planer
33. nästan alla squads är alltid fulla vilket gör det omöjligt att spela med kompis
34. origin
35. battlelog
36. joina med partys fungerar inte
37. spelet stängs ner om du lämnar servern
38. hela spelet är uppbyggt på att låsa upp saker
39. för enkelt att döda motståndaren (dålig rekyl i vapena) för causal
40. spelet krashar ofta
41. få banor
42. obalanserade banor
43. obalanserade tillval till vapena, exempel IR-siktet
44. man får för mycket poäng för småsaker (för causal)
45. för många levlar (150 st)
46. för små avstånd mellan levlarna (i allafall i början)
47. minorna är för små
48. minorna skadar för mycket
49. man har för många minor
50. engineer har för många raketer
51. spelet är en uppföljare av bad company serien, inte BF2
52. Hardcore mode är snarare en light verision av normal mode
53. spelet är anpassat för konsoler
54. EA samlar information från din dator via origin
55. många onödiga effekter i spelet som stör en som spelare och dessutom är orealistiska
56. man disconnectas från servern utan anledning ibland
57. lagg på de flesta servrarna
58. rush-banorna har de snabbt o simpelt gjort utifrån conquest-banorna och inte anpassat alls
59. spelet på ps3 fryser sig ofta och lagg enligt rapporter
60. går inte kniva en person (ett hugg) när denna ligger ner
61. man kan inte ha en egen server på pc, annars måste man betala
62. går inte att spela med sina vänner på ett smidigt sätt (pc)
63. origin och battle log är inte samma sak vilket innebär att du måste adda dina vänner två gånger
64. origin måste vara igång för att kunna spela spelet
65. fallskärmen utvecklas ibland och ibland inte
66. ingen kö-funktion till servrarna
67. Jag har spelat i 28 timmar och är redan på level 28, skulle inte detta spelet spelas i åratal?
68. man får inga poäng om man sitter i helikoptern och reparerar den
69. vissa fordon kan inte rubba simpla och tunna stål-staket ibland
70. jeepen kan tackla undan pansarvagnen
71. man måste köra coop för att få vissa vapen
72. finns 3-4 vapen hos assault som ser exakt likadana ut
73. Händelseförlopp - "Spela en extremt bra runda, lås upp massa, få massa kills och gå upp i level. Disconnect - inget finns lagrat och du får börja om"
74. flygplanet har damp (bokstavligen tavlat)
75. Enformiga miljöer (paris och mellanöstern)
76. man kan inte hoppa förbi killcamen
77. man kan inte välja vapen förräns efter en stund när man varit död
78. folk använder rpg mot fotsoldater istället för fordon (rpg-krig)
79. ingen spawnprotcetion i baserna
80. svart skärm i en halv sekund innan man blir återupplivad, svårt att se vad som händer vid ögonblicket
81. Commo Rose
82. Hit detection
83. Inga BF2-style banor
84. man blir skjuten EFTER man tagit sig bakom en skyddande vägg.
85. man måste hoppa över skräp som är 5 cm högt
86. dice ljög om att de skulle göra ett spel för pc
87. spelaren reser sig långsamt från marken
88. Det finns inget video-läge för färgblinda.
89. svårt att höra fiendens fotsteg
90. flaggorna är för nära varandra
91. lagg på banan theran highway
92. support-klassen är för dålig, både på avstånd och i närstrid
93. man får för mycket poäng när man revivar någon
94. dåligt system med att välja vapen man måste "klick klick klick klick klick klick..." för att ändra vapen och sikte exempelvis
95. friendly fire = off är default inställningar på servrarna
96. man kan inte skapa flera olika soldater i spelet
97. alla hackers på battlelog
98. sega animationer till och från
99. Tar lång tid att connecta till en server
100. att man inte kan rapportera in fientliga minor som sedan ska visas på mini-mapen.

Håller med om allt förutom ett fåtal punkter. BF3 är en stor besvikelse. Har börjat lira BF2 igen som är så mycket bättre än detta konsolskit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnnyGreed:

Har svårt att se att jag kommer spela detta i 5-6 år som jag gjorde med BF2. Stör mig i nuläget på att jag faktiskt inte ser fienderna, 90% av ggr jag dör så är det för att jag fan inte ser folk. Upplever grafiken som mosig och grötig, visst det ser ju fint ut men...

Sedan lider jag fortfarande enormt av att jag upplever responsen i styrningen/kontrollerna som sega? Tycker t.om. att BFBC2 känns betydligt mer responsivt.

Saknar commandern enormt samt att i BF2 kunde man ta ut fiendens artilleri, UAV m.m. Detta gav spelet betydligt fler dimensioner. Kommer på mig själv att jag sitter och irriterar mig av och till på hela fördumningen som denna spelserie verkar lida av.

Håller med till 100%! Älskade BF2, men detta är stundtals rent bedrövligt (om man nu lyckas köra en stund utan crasher). Hade väntat mig något bättre, inte sämre, gör om, gör rätt... Återgår till BF2...

Permalänk

orgin>battlelog>bf3... börjar likna spelarenan.
fattar inte hur folk har fått 3000 marksman häller...

Permalänk
Inaktiv

Stör mig på att inte kunna hosta egen server för att flyga runt på.. Var härligt att leka med bf2.. Annars finns inget att klaga på!

Permalänk
Medlem

1. Att man måste köra spelet via Origin.
2. Att jag inte på ett enkelt sätt kan hitta ett game med min klan.
3. Att jag fastnar i saker på kartorna. Typ trotoarkanter, osynliga föremål m.m.
4. Att man får dåliga spawns. I det värsta fallet har jag inte kunnat spela en hel sekund.
5. Att man inte kan vara fler i en squad och lättare joina sina vänner m.m.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem

BAD LUCK!

Permalänk
Medlem

Alla idioter som ska hålla på och baserape(a) uncaps även fast de har minst hälften av alla flaggor. Vad får de ut av det? En stor internet-penis kanske?

Permalänk
Medlem

Är det någon mer som har tänkt på att en del banor är inte gjorda för flygplan alls, krockar ju med de osynliga väggarna och taken hela tiden. Tycker de borde flytta ut en bra bit utan för gränsen för att lämna slagfältet eller helt enkalt ta bort det. Men för taket så kan de ju ha kvar det kvar, men höja det en bit.

Permalänk

skit buggade spelet har fullständigt tappat lust för den här spelet! hitbox = skit!! 2skott för snipers även med tanken på att jag bara spelar HC,oändlig pansarvagn healing osv osv!!! fuck that mw3 här kommer ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av freak.s2k:

skit buggade spelet har fullständigt tappat lust för den här spelet! hitbox = skit!! 2skott för snipers även med tanken på att jag bara spelar HC,oändlig pansarvagn healing osv osv!!! fuck that mw3 här kommer ja

Tyccker spelet har bra hitbox. sikta lite över på längre avstånd samt hålla framför. ett sniper skott tar 75 i skada, pansar får ju healing när någon lagar dem. Annars händer det inte spec ofta..

Lagt in den nu, så ska testa

Permalänk
Medlem
Skrivet av freak.s2k:

skit buggade spelet har fullständigt tappat lust för den här spelet! hitbox = skit!! 2skott för snipers även med tanken på att jag bara spelar HC,oändlig pansarvagn healing osv osv!!! fuck that mw3 här kommer ja

Think outside the box!

Buggar något, kom över hindret istället för att bara fortsätta som vanligt. Tycker hitboxen fungerar ypperligt när man väl lärt sig hur/var och när man ska skjuta.

Men håller med dig om att pansarvagn + engineers är lite väl OP. Man får bara använda omgivningen för att spränga reparerade engineers

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Avstängd

Origin
Joina via webbläsare...finner inte ord
Kan inte döda ngn med flygplan då jag inte har missiler, anti missiler osv...
När jag flyger helikopter så funkar inte anti missil skiten (X) alltid...
ibland kan jag inte kontrollera fordonet, flyger mot marken random.
Dör när jag hoppar från 1 meters avstånd ibland
Dör plötsligt, står att någon dödar mig, eller suicide HELT RANDOM
Krävs 2st skått i magen från 2 meters håll med den stora starka snipers (Vet ej namnet)
Kan inte skjuta genom t.ex. metallstaket - wtf?

Listan kan göras längre med buggar/saker man retar sig på/random bullshit

Permalänk
Skrivet av freak.s2k:

skit buggade spelet har fullständigt tappat lust för den här spelet! hitbox = skit!! 2skott för snipers även med tanken på att jag bara spelar HC,oändlig pansarvagn healing osv osv!!! fuck that mw3 här kommer ja

Jag oneshottar då folk i både normal och HC-mode med min M98B när jag slänger iväg ett HS på motståndarna! Så jag vet inte riktigt vad du trollar om när du säger att du failar även på HC! L2aim och inse att det här inte är ett MW spel där skotten hamnar PRECIS där du siktar!

Visa signatur

Modekort: ASUS P6T Deluxe V2 CPU: Intel i7 950 @ 4.0 Ghz Gpu: Gigabyte GTX 460 SLI @ 890/1780/2000 Ram: Corsair XMS3 6x2048MB CL9 @ 1600Mhz Nätagg: Corsair AX 850 Chassi: Corsair Obsidian 800D

Ändå, INTE endå | Enda ända | Learn how to use those words, PLEASE!!!