Vad retar ni er mest på i MW3?

Permalänk
Medlem

Att de mjölkar en serie som var så fruktansvärt bra förut. Då menar jag de två första spelen, de var helt fantastiska och något helt nytt. Då var de inte heller gjorda för den skiten som kallas konsol.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dark_angel:

Pimpat för tjejer? nja det vet'e fan!
Själv tjej och blev riktigt besviken över ljud, grafik, musik, röster o vapnena sög! Ok allt.

Själv har jag gått och vänat på att BF och CoD kommer med en kvinlig soldat nån gån! (Som valmöjlighet) ja menar det finns massvis med tjejer i det millitära, ja även i specialgrenarna!

nääe jag säljer min kopia på Tradera, o forsätter med BF3

^
Min nya idol.

F.övr kul att se tjejer på denna annars så mansdominerade sidan

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Jag tycker Totalbiscuit säger som det är...http://www.youtube.com/user/TotalHalibut#p/u/1/4tPNUhtOVLM (WTF is MW3?)

Spelets FOV gör mig illamående och är gjord för konsol, inte pc.

Jag fattar inte ens varför det finns någon konkurrens mellan BF3 och Modern Warfare 3, det är som att jämföra BF3 och Battlefield Heroes.
mw3 ser nästan lika gulligt ut, åtminstone för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

Håller helt med. Enda felen med mw3 är att banorna är mörka, att spelmotorn inte har uppgraderats på flera år, och att det är i princip samma spel som mw2. Vilken skillnad mot bf3! Där handlar det om riktiga missar, som för varma grafikkort som kraschar, för långsamma processorer som inte orkar med firefox och bf3 samtidigt, och då och då för klena nätagg som inte pallar trycket när bf3 belastar både grafikkortet och processorn till max....

Anledningen till att BF3 har ett tiotal problem mer än MW3 är för att:
1: BF3 är nytt (inte MW2 med MW3 namnet)
2: BF3 har 1000 gånger mer kontent = mer saker kan gå fel.

Och för att hålla sig till tråden. Har provat lite MW3 nu under förmiddagen och måste säga att det är inte värt sina 600kr du kan få nästan samma upgrade genom att köpa ett DLC till MW2, Vill dock se hur campaignen fortsätter.

Visa signatur

Citera gärna

ASRock Fatal1ty Z77 | i5 3570K @ 4,4 Ghz - Phanteks PH-TC14PE | 2-Way Sli GTX 680 | 16 Gb Corsair vengeance 1600 MHz | OCZ ZX Series 1250W | SSD - 1x128 GB - 1x256 | 2,7 TB - HDD | Antec P280 | G500 | Qpad MK-80 | G35

Permalänk

Jag har nyss köpt mw3 , sen kommer jag hem installerar det levlar lite sen kollar fb och sen går det att starta men det kommer upp "could not find map" BEHÖVER HJÄLP jag spela på PC

Permalänk
Medlem

Stör mig på att behöva betala 400kr för något som modders skulle kunna åstadkomma med modtools på MW2.

Visa signatur

RX 6950 XT Merc | 5800x3D w/ Peerless Assassin 120 SE | G.Skill 2x16GB CL16 3600@3733MHz | Aorus B550 Elite V2 | Seasonic Focus GX 850w | Fractal Design R4 | AOC CU34G2X 1440p Ultrawide @ 144MHz FreeSync

Permalänk
Medlem

Spelet är så sjukt barnsligt.

Permalänk
Medlem

Har bara kollat en del trailers, de ser ut som de har gjort en kopia på MW2 dock så ska jag inte uttala mig om det ännu egentligen, då jag inte spelat det, ÄN. Sitter på nedladdning hemma nu ATM. Skall testa hur det är innan jag köper det, vilket troligen aldrig kommer att hända. Enligt alla spekulationer om att det är ett utdött spel.

Jag har precis beställt en del uppgraderingar till min dator och ska spela BF3, det spelet innehar en känsla som är helt obeskrivlig, då menar jag grafiken, ljudet från alla vapnen osv.

Visa signatur

Datorer är kul!

Permalänk
Medlem

Började spela MP idag å det är helt värdelöst att man inte kan spela Hardcore förrän man är lvl19
Gav upp på lvl9

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Banorna är tråkiga och känns ostrukturerade men i övrigt så gillar jag spelet

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk
Medlem

Konsollportning! Hatar dock att lira med handkontroll så får bli pc:n. Mapsen är små och väldigt cqb inriktade mot mw1/2 som hade bättre maps. Att det inte krävs headshots för att låsa upp camos längre ser jag också som ett minus på något sätt, drygt att möta en på några få levels med fall camo typ.

Permalänk
Medlem

Inget fel på spelet FÖRUTOM det felet som alltid funnits och som jag och de flesta antagligen stör sig på och det är det OTROLIGT dåliga spawn sättet! Man kan ju inte få långa kill streaks utan att campa för vad man än gör så spawnar det en fiende i r*ven på en hela tiden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vardagsrum:

Om spelet är för mörkt ska man kanske höja ljusstyrkan?

Vem sa nåt om att spelet var mörkt? Mapparna är mörka som en kolpåse i en bunker.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Define C ll RAM: Vengeance CL15 16GB ll Kylare: Noctua ND14 ll Mobo: Asus prime z270-p ll CPU: i5 7600k ll PSU: Supernova G3 650w ll GPU: MSI GTX 1060 6GB Gaming X ll Lagring: Samsung 850 EVO 250GB, Seagate 1TB HDD

Permalänk
Medlem

1 Gå ljudet låter skit äckligt omodernt gillade Black Ops gå och spring ljud bättre, har tröttnat på den klassiska.

2 För lätt att bli upptäckt och för lätt att dö i multiplayer, som det inte var i Mw2 där vart man bra i början fort!

3 No scoope är tillbaka NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! vad är meningen med det? Oj vad coolt om nån skjuter utan att sikta! inte!

4 Lobby rum, visst det vart en vana i Mw2 men sen kom ju Black Ops med egna dedikerade servrar och nu är CoD tillbaka som Mw2! Jag har inte hört om några inte dedikerade servrar i Mw3.

5 Gammal grafik Okej det är skit snyggt men dom gör det bara 10% snyggare, Black Ops la man ju stort märke till hur snyggt det var.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

kan ej ställa in FOV eller fps är väl ändå fps inställningar som funnits sedan tidernas begynnelse.. att det inte finns i ett fps spel av denna typ säger det mesta.. sedan de där jävla ping staplarna funkar ju inte ett skit! har ALLID haft max på den och det laggar sate till och från! vissa games så flyter det på som satan men antar man måste vara host för att kunna spela detta .... sjukt spel 2011 som inte har hälften av inställningar osv som spelen hade för 10år sedan... nej detta var sista spelet i cod serien ! iaf till pc har tänkt testa köpa ett ps3 eller xbox och se om ja kan spela fps men tvivlar ja blir nöjd med det för hal aldrig testat fps på kontoll , men skall be till gud det går... R.I.P Cod serien....

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

det ja stör mig på är alla Noobs som springer runt me akimbo på dessa machine pistols...

Visa signatur

\AMD Phenom II X6 1055T\ASUS Crosshair IV Formula\ATI Radeon HD 6950 unlocked till 6970\Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz\500GB WD Blå + 1Tb WD Green\Chieftec Nitro Series 650W\Fractal design define XL\

Permalänk
Medlem

Ta hem denna så kan ni ändra foven http://www.widescreenfixer.org/

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk

Säljer skiten på internet, men är det bara för mig att avinstallera så funkar det för köparen? Med Steam och konton allt sånt shit!
hmm! Vi få väll'la se

Permalänk
Skrivet av dark_angel:

Säljer skiten på internet, men är det bara för mig att avinstallera så funkar det för köparen? Med Steam och konton allt sånt shit!
hmm! Vi få väll'la se

Thank you for contacting Steam Support.

Unfortunately, used CD Keys (whether resold or given by an individual or a store selling used goods) cannot be activated via Steam.

If you have recently sold this product, please contact the seller to discuss a refund or exchange.

Please see the CD Key Reset Process FAQ if you would like more information:

Title: CD Key Reset Process
URL: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1673-IDGK-...

vilken jävla skit!
det går att sälja snö till eskimåer (teoretiskt iaf) men inte sälja ett begangnat spel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av dark_angel:

Säljer skiten på internet, men är det bara för mig att avinstallera så funkar det för köparen? Med Steam och konton allt sånt shit!
hmm! Vi få väll'la se

Skrivet av dark_angel:

Thank you for contacting Steam Support.

Unfortunately, used CD Keys (whether resold or given by an individual or a store selling used goods) cannot be activated via Steam.

If you have recently sold this product, please contact the seller to discuss a refund or exchange.

Please see the CD Key Reset Process FAQ if you would like more information:

Title: CD Key Reset Process
URL: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=1673-IDGK-...

vilken jävla skit!
det går att sälja snö till eskimåer (teoretiskt iaf) men inte sälja ett begangnat spel!

De är bättre du håller dej till BF3, de går ju att avinstallera å sälja vidare... <--- sarkasm. (skulle du vilja köpa ett begagnat spel? Inte ja iallafall varför lägga ut pengar på ett spel med risken för att nyckeln kan va bannad. Men de är klart de är viktigare å va tuff arg än å tänka logisk. Ännu en bright "registrerad 2011" kommentar).

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Skrivet av snozan:

Ännu en bright "registrerad 2011" kommentar).

dom fanns säkert 2009 också

Permalänk
Snusfri

Jag vill ta en alternativ väg som inte spelet vill, då finns det övermänskliga snipers som dödar en på ett skott.
Det är patetiskt.

Jävla skönt att man inte betalade för spelet.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Spawns, endast.

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk
Medlem

Synd att man behöll akimbo och noobtube. Älskar att lobby är tillbaka.

Visa signatur

2X BenQ 24'' G2420HDBL | Sennheiser pc game 350 | Steelseries Sensei Raw | Steelseries QcK XXL | Microsoft Sidewinder X4

Permalänk
Medlem

Foven..

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White

Permalänk
Medlem

Nu under kvällen har det varit istortsett ospelbart pga alla har börjat använda den där glitchen med silentbomber eller vad den heter. När man väl lyckas hitta en lobby som är fri från den skiten så kommer det in ett as efter någon match, eller mitt i. När man frågar anledningen så är den att dom tycker mw3 suger. Vad fan får glinen ut av att förstöra för oss som faktiskt tycker om spelet i övrigt och försöker ha kul när vi spelar?!

Lär väl vara fixat, eller kanske t.om redan är fixat på krysslådan men antar att det kommer ta några dagar innan vi på pc faktiskt kan njuta av spelet och ha roligt, vilket vi faktiskt betalat cirka 400 kronor för att ha. fourzerotwo skrev på twitter att dom skulle banna folk som utnyttjade glitchar och dyl. Gissar att det bara är spelet dom bannar? Annars borde fanimej Valve pricka in något i avtalet att om man missbrukar ett spel på accountet så ryker allting åt helvete. Grisjävlar, fan vad förbannad man blir!

Annars så är det väl att spawnen är rätt knasig och akimbo, när folk väljer att använda secondary för att det helt enkelt är bättre, ja, då kanske en liten nerf vore på sin plats. Annars underbart spel!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ang3r:

går att ändra med widescreenfixer

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Jag tycker bland annat att sniper är på tok för lätt att plocka kills med dvs "quickscoop".
Vapnen känns även där ganska oballanserade, samt att spawn punkterna är helt åt skogen, även banorna upplever jag som på tok för små jämfört med tidigare cod spel.

Saknar även consolen för ställa in fps, fov osv.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Började spela MP idag å det är helt värdelöst att man inte kan spela Hardcore förrän man är lvl19
Gav upp på lvl9

What? Kan man inte? Värdelöst isåfall då HC S&D heltklart är roligast.

Permalänk
Medlem

HELP!

Måste fråga, om det verkligen är så här eller om det går att ändra. När man ska sikta i mw3 så trycker man ju på höger musknapp. Varför kan man inte få sån där "hold sight" istället för att man måste klicka fram det och sedan klicka bort det. Jag vill som det ska vara som i tvåan att man kan ställa in om du ska behöva hålla inne höger musknapp när du siktar och när du släpper höger musknapp så försvinner siktet. Nu måste man klicka och klicka igen för att det ska gå bort. Någon som har tips?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D AIRFLOW | Moderkort: ASUS Prime Z790-P WIFI | Processor: Intel Core i7 13 700k 3.4 GHz | Processorkylare: Arctic Liquid Freezer II 280 A-RGB | RAM: DDR5 Corsair Vengeance 32 GB 5600 MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 Gaming OC - 16 GB | Nätaggregat: NZXT GOLD C 1000 W | Hårddisk | WD Black SN850X 2 TB Gen 4