Hjälp mig vinna en tävling!

Permalänk
Medlem

Hjälp mig vinna en tävling!

Hej, är på ett lan och vi ska ha tävling på försten upp till lvl20 i WoW. Vad är snabbast? Grinda eller questa. Har fullt hierloom, så jag 1 shottar typ mobsen.
Tävlingen handlar om 1 års gc och diablo III.
Tänkte köra Belf och questa, men är detta verkligen snabbast med tanke på att jag nästan 1 shottar mobsen.

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem

Jag kan inte garantera att detta är sant men det är en kvalificerad gissning. Eftersom du har full heriloom tror jag det går snabbast att bara grinda som en dåre. Nästan alla snabblevelingsvideos man har sett handlar ju om att på något sätt grinda mobs i en högre level! Så ta och kuta direkt till ett område med typ lvl 3-5 mobs och börjar slakta. Är det för svårt går du ner lite och är det för lätt går du upp lite. Det handlar om att få en bra xprate per tidsenhet helt enkelt! Lycka till (:

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem

Hur gick det i tävlingen och vad blev vinnartiden?

Permalänk
Master of Overkill

Snabbaste är hunter troll bara så du vet

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk

what velander sa.

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Annars går ju warlock ganska snabbt också(sätta dots på 3-4 mobs samtidigt)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Ni behöver nog inte ge honom tips längre, tävlingen var för 1½ vecka sen.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Skrivet av klemze:

Hej, är på ett lan och vi ska ha tävling på försten upp till lvl20 i WoW. Vad är snabbast? Grinda eller questa. Har fullt hierloom, så jag 1 shottar typ mobsen.
Tävlingen handlar om 1 års gc och diablo III.
Tänkte köra Belf och questa, men är detta verkligen snabbast med tanke på att jag nästan 1 shottar mobsen.

Hur gick det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

Hur gick det?

Kom 3a Killarna som kom tvåa var Tauren hunters och blev skjutsade av sina kompisar med rafmountet, visste inte att man fick göra så... Men först var jag av alla som inte fuskade, och tillochmed först av nästan alla som fuskade också :D!

Visa signatur

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Permalänk
Medlem

Måste låna tråden lite, funkar fortfarande det där när man är i party med tex en lvl 85a pala och går in i en instance låtar han ta all aggro, sen gör han en AOE(kommer inte ihåg vad den heter) och bubblar den låg lvlade och sen hoppar ut ur instancen så att låg lvlade karaktären får all XP när gubbarna dör?

Permalänk
Skrivet av BesteN:

Måste låna tråden lite, funkar fortfarande det där när man är i party med tex en lvl 85a pala och går in i en instance låtar han ta all aggro, sen gör han en AOE(kommer inte ihåg vad den heter) och bubblar den låg lvlade och sen hoppar ut ur instancen så att låg lvlade karaktären får all XP när gubbarna dör?

Har du fullt med heirlooms kan alla klasser sologrinda mobs i rfc om man är level 13ish och horde. för alliance är det lite klurigare, men i rfc får du 750xp/ mob på level 13, så du levlar ganska snabbt

Visa signatur

8086k @ 5GHZ | 1080ti | Asus PG279Q | MG279Q

Permalänk
Medlem

Går nog snabbast att ta dom quester nära ditt område där du grindar mobs och då få lite bonusxp.