Permalänk
Medlem

BF 3 launch problem

Hej,

Har precis installerat BF 3. Ordnat med konto på Origin.
Fixat nya drivrutiner från nVidia. osv.

Men spelet vill verkligen inte starta. Det stannar på "Initializing" oavsett spelsätt (multiplayer, campaign osv).

Under tiden får jag även upp en annan ruta som jag kliar mig över. Känner någon till vad detta kan va?

Tack!

EDIT: problem löst - se nedan.

Permalänk
Medlem

Jag kör både IE8 och Firefox. IE8 visar inte ens Initializing rutan =

Permalänk
Medlem

ta hem ie9?

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem

Ingen som har upplevt samma, eller har en aning om vad det kan vara? :/

Permalänk
Medlem

Uppdatera directX.

Permalänk

Har du installerat de senaste drivrutinerna?
Har du prövat byta webbläsare? Pröva Safari, Google Chrome, + Opera.

Permalänk
Medlem

Det framgår ingenstans vad du kör med för OS, men det krävs Vista eller senare då det kräver minst DX10. Annars har jag inte den blekaste om vad problemet kan vara =/

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X // Corsair iCue H150i RGB PRO XT // G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB (2x16GB) 3600Mhz CL16 // ASUS GeForce RTX 3080 12GB TUF GAMING OC // Asus Tuf Gaming x570 Plus // PSU: Corsair RM750W v2 // Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic // Keyboard: Corsair K70 RGB MK2 Low Profile // Mouse: Corsair Dark Core RGB with the MM1000 QI mousepad // Display 1: Dell S3422DWG // Display 2: Gigabyte G32QC QHD //

Permalänk
Medlem

Hej,

Har nu kommit fram till vad problemet var.
Grafikkortet var trasigt, då allt fungerar klockrent med mitt nya GPU samt nätagg.

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

du säger trasigt kort?...då lär du fått problem i andra spel oxå dvs? annars har det ju med att spelet inte stödjer kortet typ..

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...