Permalänk
Avstängd

Vilken mobil? 2500-3500kr

Hej, har nu tänkt att köpa en ny mobil (smartphone) och undrar vad är det mest prisvärda? Jag surfar mycket och lite spel då & då
Har kollat på samsung galaxy s2....

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av LeetBoy27:

Hej, har nu tänkt att köpa en ny mobil (smartphone) och undrar vad är det mest prisvärda? Jag surfar mycket och lite spel då & då
Har kollat på samsung galaxy s2....

Men Galaxy S2 är väl över din budget ???
SE Arc/Arc S eller Samsung Galaxy S plus

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kent:

Men Galaxy S2 är väl över din budget ???
SE Arc/Arc S eller Samsung Galaxy S plus

Kan nog få en ny oöppnad begangnad...för 3500.

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeetBoy27:

Kan nog få en ny oöppnad begangnad...för 3500.

då är det ingen tvekan längre... S2an är fortfarande bästa mobilen på marknaden (förutom iphone 4s som s2an fortfarande flyter bättre än enligt dom tester jag har sätt i allafall)

sen beror det hela på vad du använder den till.. lyssnar du mkt på musik så skulle jag försöka hitta en begagnad sensation xl/xe.. förmodligen extremt svårt att hitta men helt klart värt det om du är en musik älskare..

men s2an är enligt mig om du får den för 3500 oslagbar och skulle aldrig någonsin göra mig av med min egna s2a ^^

Visa signatur

here we go!