Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Tja,köpte nyss g700.. men förstår inte riktigt. På komplett.se ser jag ingenstans man kan kolla sina beställningar och har inte fått nått mail heller att jag köpt ?? någon som vet hur man kan bekräfta att man verkligen lagt en order ?

Man ska få ett mejl, annars kan du logga in på ditt konto, där ser du din orderhistorik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyriak:

Man ska få ett mejl, annars kan du logga in på ditt konto, där ser du din orderhistorik.

Tack någon som vet hur det funkar också , alltså jag tog så att jag betalar 28 feb.. jag är 17 nu men 28 feb så kommer jag att vara 18
hur funkar det får man e faktura hem bara den 28 feb eller hur funkar det..

Permalänk
Medlem

Ni fixerar er för mycket på om frakten är gratis eller inte.
För mig är det totalpriset som gäller.
Sen får de bolla med frakten hur de vill.

Logitech G19 299+89 frakt = 308kr.

OSLAGBART.

Permalänk
Skrivet av SUMITOMO:

Ni fixerar er för mycket på om frakten är gratis eller inte.
För mig är det totalpriset som gäller.
Sen får de bolla med frakten hur de vill.

Logitech G19 299+89 frakt = 308kr.

OSLAGBART.

Dina matte skills är oslagbara

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Tja,köpte nyss g700.. men förstår inte riktigt. På komplett.se ser jag ingenstans man kan kolla sina beställningar och har inte fått nått mail heller att jag köpt ?? någon som vet hur man kan bekräfta att man verkligen lagt en order ?

Hittade inte det heller först men efter några minuter fick jag ett mail med orderbekräftelse. Hittade det då även på kontot på komplett.

Kunde inte låta bli att beställa ett g19 när det var så billigt... dålig karaktär antar jag.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av OnlyCasanova:

Dina matte skills är oslagbara

Haha minst sagt!

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Dina matte skills är oslagbara

ja ni ser vad billigt det är.

Permalänk
Medlem

Logitech G700 299+89 frakt = 388kr.

Skulle aldrig tagit snapsen.

Permalänk
Medlem

När tror ni jag har g700an i handen ? beställde precis

Permalänk
Skrivet av add9400:

När tror ni jag har g700an i handen ? beställde precis

Måndag eftermiddag/kväll.

Visa signatur

"He was a soldier of Rome. Honour him."

Chassi: NZXT H2 Svart Mobo: Gigabyte GA-Z68AP-D3 CPU: i5 2500K Heatsink: Xigmatek Gaia Fans: ZM-F3/Sickle Flow RAM: Corsair Vengeance 8 GB GPU: Gigabyte GTX 560Ti OC PSU: FSP 650W 80+ Gold SSD: Crucial M4 64 GB

Permalänk
Medlem

Jaha det va de barnbidraget de då..... Beställde iaf ett g19 kunde inte stå emot.

Visa signatur

1: i5 3570k @4.2ghz---1070TI---ASRock extreme4---Noctua NH-U12A---Fractal Design R3---Be quiet L8 630w---Intel 330 180gb---Seagate/Samsung HDD 1tb---Asus Xonar DX---Corsair 16GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Permalänk
Medlem

Okok så fort alltså! tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

När tror ni jag har g700an i handen ? beställde precis

Tisdag.

Permalänk
Medlem

Tack för rea-tipset! Blev en Harmony 600 för ynka 300 spänn inkl. frakt. Kanoners eftersom jag ändå gått och funderat på att skaffa en multifjärr!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edwaard:

Tack för rea-tipset! Blev en Harmony 600 för ynka 300 spänn inkl. frakt. Kanoners eftersom jag ändå gått och funderat på att skaffa en multifjärr!

Kör med min HArmony 700 nu för tillfället, och jag är supernöjd

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Tusan också!
skulle beställla ett G19 vid kl 22.00 och givetvis var den borta/slut i lager

Permalänk

de va precis att jag han dra iväg en beställning på ett innan dem tog slut

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k 4,6 MHz | MODERKORT:Asus maximus v formula| GPU: XFX Radeon HD 6870 1GB edition - Sapphire Radeon HD 6870 1GB | PSU: corsair AX850 80+ | CHASSI: cooler master II| RAM: corsair xms3 12GB | OS: Windows 7 64 bit

Permalänk

Logitech Wireless Gaming Mouse G700 : Gör att jag kan ge bort en M705 trådlös i juklapp
Corsair Flash Voyager 16GB : Behövde ett större usb-minne än 4gb.
Logitech G19 Gaming Tangentbord : Okej, lite onödigt, men jag gillar mitt gamla G11, får även ett bra trådlöst tangentbord över till tv-datorn.
TP-kabel en 5m och en 7m. Det jag verkligen behövde!

Totalsumma med frakt 1414kr

Totalsumma billigaste idag på prisjakt utan frakt 1933kr

Det känns iaf som att man fick mycket för pengarna. Det enda jag saknade i mitt paket är en 5m hdmi-kabel, de va svindyra på komplett

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zyriak:

Köpte både ett G19 och G700, behövde speciellt en ny mus!

Hos Inet kostar dom 1490 respektive 799, vad fasen spelar det för någon roll om frakten är fri och man får en pingvingstång då? Förstår inte logiken...man måste ju räkna ihop det totala priset.

Så tänker inte alla.
Fri frakt, sen handlar de på och får sin 3kr pingvinstång.

Permalänk
Medlem

Frakten är ett skämt

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Skrivet av XrOo:

Frakten är ett skämt

100 kr frakt är väl inte så mycket när det är 600kr billigare? (Mitt paket)

Permalänk
Medlem

Tummen upp för inet som kör ett G19 för 699kr och fri frakt..

Nu hinner jag beställa, skönt

Permalänk
Skrivet av TNordmark:

Tummen upp för inet som kör ett G19 för 699kr och fri frakt..

Nu hinner jag beställa, skönt

Haha tänkte precis pma dig, jag kom på att de va nån i tråden som missa kompletts erbjudande!

Nice att du hann nu;)

Permalänk
Skrivet av TNordmark:

Tummen upp för inet som kör ett G19 för 699kr och fri frakt..

Nu hinner jag beställa, skönt

1490kr för mig?

Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hobbydiktatorn:

1490kr för mig?

https://www.inet.se/artikel/6606272/logitech-g19-gaming-keybo...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hobbydiktatorn:

1490kr för mig?

Funkar bara via annonslänken från Sweclockers, inget vanliga kunder kan se utan bara vi

http://www.inet.se/kampanj/arets-datorbutik

Permalänk

fan va dum man va som beställde ett för 850 från komplett 2 dagar tidigare bara
aja som sagt de heter ju pappa betala så de skiter man ju i

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k 4,6 MHz | MODERKORT:Asus maximus v formula| GPU: XFX Radeon HD 6870 1GB edition - Sapphire Radeon HD 6870 1GB | PSU: corsair AX850 80+ | CHASSI: cooler master II| RAM: corsair xms3 12GB | OS: Windows 7 64 bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Funkar bara via annonslänken från Sweclockers, inget vanliga kunder kan se utan bara vi

http://www.inet.se/kampanj/arets-datorbutik

Scrollar man ner under "Kampanjer" så syns dom ihop med alla andra kampanjer som Inet har...

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av mp5sd:

Scrollar man ner under "Kampanjer" så syns dom ihop med alla andra kampanjer som Inet har...

Var du tvungen att sabba allt Kände mig värsta VIP ju

Visa signatur

En dator

Permalänk
Skrivet av söderström123:

fan va dum man va som beställde ett för 850 från komplett 2 dagar tidigare bara
aja som sagt de heter ju pappa betala så de skiter man ju i

det går ju att avbeställa sen så gör inte jag det för att jag bara sparar 42kr för jag kör postförskott för att morsan skall ge mig det i julklapp (hihi känner mig som 8 år igen hahaha) alltså om ni inte förstår hon skall gå och betala det och hon gillar inte "visa" och liknande elektroniska lösningar så då är det post förskott som gäller.

btw man tackar trådskaparen för länken då jag annars hade missat den

Visa signatur

pc 1: i7 4770k ----- 6970 cf (unlockat sapphire hd 6950 och ett msi lightning hd 6970) ----- 8gb ram 1333mhz ----- gigabyte g1.sniper z87 ----- corsair tx 650 -------- coolermaster hyper 212+ -------- samsung 2233rz
pc 2(bärbar): cpu i3 2310m ---- gpu intel hd 3000 ---- ram 4gb drr3 1333mhz ---- hdd 250gb ---- skärm 13tum tn 1366x768 :(