Fredagspanelen 26: Intel Ivy Bridge, Geforce GTX 560 Ti 448 och veckans pryl

Permalänk
Melding Plague

Fredagspanelen 26: Intel Ivy Bridge, Geforce GTX 560 Ti 448 och veckans pryl

Det är fredag och hög tid för ett nytt avsnitt av SweClockers fredagspanel. Jonas och Emil disktuterar de hetaste ämnen och tar upp nyheter som Ivy Bridge, Geforce GTX 560 Ti 448 samt experiment med spökskärmar. Dessutom återkommer veckans pryl.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Äntligen... Laddat med popcorn å cola.

Visa signatur

Computers make it easier to do a lot of things, but most of the things they make it easier to do don't need to be done. -Andy Rooney

Permalänk
Medlem

gölleplöttigt

Visa signatur

________________________________________________________________________________________________
Chassi: Antec 1200 | Nätagg: Corsair AX1200w | Moderkort: ASUS Rampage III Extreme | Processor: i7-960 @4,1 | Grafikkort: Asus GTX580 DCII | Ram: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 6gb |HDD: Intel® SSD 510 Series 120GB

Permalänk
Medlem

Vad hände med att den skulle bli kortare?

Permalänk
Medlem

Trevligt blir att se när jag kommer till hotellet =>

Visa signatur

Meshilicious, Amd 7950X3D, Asus X670E-I ,96 GB DDR5 6000,RTX4090 FE, Crucial 4TB Pcie5 m.2 / Corsiar Pcie4 4TB, Samsung 57" G9

Permalänk
Medlem

fan va nice fredag panael med en bit kladdkaka och gädde på top

Permalänk
Medlem

Ni har räddat min kväll!

Visa signatur

Stationär dator: Ja. Stor skärm: Ja. Nöjd: Är man någonsin det?

Permalänk
Avstängd

sweclockers, korta ner fredagspanelen, hmm?

Permalänk
Medlem

Ostbågar och troca!

Permalänk
Medlem

Fan... Helt glömt bort att det var idag... Får springa ner på ICA o köpa något gott

Permalänk

Trevligt som allt!

Permalänk
Medlem

Härligt! Öl, chips och Sweclockers fredagspanel är de tre musketörerna.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av chainzaw:

sweclockers, korta ner fredagspanelen, hmm?

Varför det? Detta är ju klockrent, du behöver ju inte kolla på allt på samma gång.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Avstängd

Om fredagspanelen kunde dö ut. Ge oss en summering istället.
Ser dock ingen vettig anledning för fredagspanelerna. Slöseri med tid, när alla nyheter ni talar om redan finns på första sidan på Sweclockers (ni uppdaterar väl kanske 5 gånger om dagen?) Och krävs ju att man tittar på första sidan för att komma åt den videon (då kan man likagärna snabb scrolla och se om man hittar något intressant istället gör att genomlida en video) eller om man går genom youtube.

Och stör mig på era video recensioner, man ser mer av Jonas (eller vad han nu heter) än själva produkten.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SeF.Typh00n:

Varför det? Detta är ju klockrent, du behöver ju inte kolla på allt på samma gång.

Han menade nog att dom talade om att korta ner fredagspanelen i det förra avsnittet:)

Visa signatur

Stationära: Fractal Design - Arc # Intel core i5 2500k # Asus p8p67 # Corsair Vengeance 2*2Gb # Asus 6870 dc # Corsair HX 650W # Förberedd för ssd(Coming soon.................in Arc)
Bärbara: skärm 17". Cpu: 1,9Ghz intel certino. Gpu: Nvidia 6100. Hdd: 80Gb
Modda det som går och det som inte kan moddas ska moddas lite till

Permalänk
Medlem

Jag tycker Jonas ser sömnig ut?

Har han spelat Skyrim eller?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av schitzo:

Om fredagspanelen kunde dö ut. Ge oss en summering istället.
Ser dock ingen vettig anledning för fredagspanelerna. Slöseri med tid, när alla nyheter ni talar om redan finns på första sidan på Sweclockers (ni uppdaterar väl kanske 5 gånger om dagen?) Och krävs ju att man tittar på första sidan för att komma åt den videon (då kan man likagärna snabb scrolla och se om man hittar något intressant istället gör att genomlida en video) eller om man går genom youtube.

Och stör mig på era video recensioner, man ser mer av Jonas (eller vad han nu heter) än själva produkten.

Sluta kom hit och skriv negativa kommentarer, video'n är för dom som vill se som tillexempel jag och många andra här som uppskattar det.
Jag uppskattar att höra vad jonas och emil har att säga om allt inom tekniken.

Permalänk
Medlem

Skulle inte fredagspanelen bli kortare nu när läsarbreven har sina egna videor Emil Nu är det i alla fall fredag

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av schitzo:

Om fredagspanelen kunde dö ut. Ge oss en summering istället.
Ser dock ingen vettig anledning för fredagspanelerna. Slöseri med tid, när alla nyheter ni talar om redan finns på första sidan på Sweclockers (ni uppdaterar väl kanske 5 gånger om dagen?) Och krävs ju att man tittar på första sidan för att komma åt den videon (då kan man likagärna snabb scrolla och se om man hittar något intressant istället gör att genomlida en video) eller om man går genom youtube.

Och stör mig på era video recensioner, man ser mer av Jonas (eller vad han nu heter) än själva produkten.

Jag gillar fredagspanelen, och gillar även alla videorecensioner jag sett hittills. Dessutom så är det ganska känt att fredagspanelen är en väldigt omtyckt grej bland de flesta medlemmar iaf. Tack för din åsikt, ta nu och börja ignorera alla paneler och videor från sweclockers så blir alla nöjda och glada.

Permalänk
Medlem

Ännu en bra fredagspanel! Tummen up. Detta kom perfekt på fredag kvällen. fick lust att peta i Doom 3 igen. Och ja rätt tjänster till rätt priser så kommer de användas.

Permalänk
Medlem

stabilt jobbat Jonas och Emil, ingen riktig fredag utan panelen.

Permalänk
Avstängd

SLUTA klaga på längden, längden har ingen betydelse

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av joshoa:

SLUTA klaga på längden, längden har ingen betydelse

Ingen klagan, bara en notis

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

=)

<333333 f-panelen

testa med metro 2033=)?

Visa signatur

*
*
*
*
*

Permalänk
Medlem

Var jag den enda som efter 20 sekunder in tänkte "fan, nu har dem varit på glöggen igen?"

Visa signatur

Intel Core i9 9900K@ 5,2Ghz (Noctua NH-D15) | Asus ROG Maximus Xi Hero Z390 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666Mhz | MSI GeForce RTX 3080 10GB GAMING X TRIO | EVGA Supernova G2 750W |

Permalänk

Längre desto bättre OM innehåll räcker till, hellre djupgående än bara ta huvudrubrikerna som det skulle bli med kortare panel

Fortsätt i samma stil, grymt jobbat

Visa signatur

MAIN OS: W10PRO 64-bit, CPU: Intel 4790k @4,0GHz, CPU-kylare: Noctua NH-U9B SE2, GPU: ASUS DCII OC GTX 670, RAM: 32GB Kingston 1866MhZ, BRÄDA: ASUS Z97-A, SKÄRM: Benq BL2400PT + Samsung Syncmaster 940BW, LÅDA: Corsair 550D
LAPTOP ASUS 1215N | TV LG 55UF850V | NAS WD EX2 8TB | MOBIL YotaPhone 2 & Samsung Galaxy A3 | PLATTA Lenovo Yoga Tab 3 Pro & Linx7 32GB
KAMERA Canon 760D

Permalänk
Medlem

Härlig fredagspanel. Ingen snö i sthlm än vilket är sjukt tråkigt när julen närmar sig.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD