Permalänk
Medlem
Skrivet av FåtöljStrategen:

Hej!

För processorn AMD Phenom II X4 960T (HD96ZTWFGRBOX) så anger ni hastigheten till 3,4 Mhz i produktrubriken:
http://www.inet.se/produkt/5308696/amd-phenom-ii-x4-960t-3-4ghz-black-edition

Rätt ska vara 3,0 Mhz oklockat.

Det är nog lika mycket fel ska du se.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vi har kollat på ett av våra demoexemplar i butik och där var det Elan Tech-plattan. Det går tyvärr inte att kolla om alla som vi har i lager har samma och kan därför inte garantera att du kommer få just denna touchpaden om du beställer.

Tackar. Var ju inne själv i dag i och med att jag hade vägarna förbi och så det samma på demoexet. Får hoppas på det bästa antar jag!

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk

ta hem 120mm Air Penetrator i fler färg varianter

hej

kan inte ni ta hem Air Penetrator 120mm i fler färg varianter tex röd, blå, grön, vit ? och då menar jag LED. jag tror det skulle uppskattas av många

Permalänk
Medlem

Hej!

Någon annan Sweclockare får likväl svara på min fråga.
Jag undra nämligen hur man utnyttjar "Gratis frakt under 500:- för Sweclockare".

Tack!
MVH

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Medlem

Tack tack! Hur hittar man till sidan ovan? (Till framtida bruk)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iouakim:

Tack tack! Hur hittar man till sidan ovan? (Till framtida bruk)

Länken kommer ju att finnas här om ingen raderar den.
Sedan finns den överallt i forumet.
Och efter första köpet så finns den i orderhistoriken på ''Min Sida'' när du loggar in på Inet.
Bara att lägga till i din kundvagn.

Visa signatur

AMD_PERAs Dator Galleri
Jag har försöker att hitta bra delar billigt: AMD, ASUS, MSI, Fractal Design, Corsair, Zalman, Noctua, Kingston, Seasonic, WesternDigital, Sapphire mfl.
Skitbra -sa Bill, Brakskit -sa Bull...
Det blir nog bra när det blir färdigt...Nu slipper jag intel, när RYZEN har kommit...

Permalänk
Avstängd

Vill bara tacka hur ni löste support ärendet på mitt lilla itx kort.
Ni ändrade er direkt och provade igen.
Nu har jag ett nytt på väg.

Klockren support!

Stort tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Brinnande intresse för datorkomponenter, trevligt bemötande och social kompetens är det vi värdesätter högre än t ex betyg och utbildningar!

Vi letar just nu efter ny personal! Läs mer här: http://www.inet.se/artikel/inet-soker-personal

Hejsan Inet!
Alltid lika trevligt att prata med er!
Jag själv gillar er idé att man anställer en person efter h'n kompetens och inte om personen har pluggat KTH tre år, som vissa människor gör men har inget intresse för IT generellt sett. Jag är väldigt intresserad av att jobba på Inet.se av någon anledning, det är ett jobb som jag får möta jämlika men även oerfarna som gör besök på Sveavägen där ni har er butik i Stockholm.

Jag vill inte söka nu dessvärre eftersom jag har redan en fasttjänst men jag vill göra något där mitt intresse verkligen kan kombineras med arbetslivet. Framtiden får utgöra om jag blir lycklig att arbeta oss er en vacker dag

Mvh /tQAZ

Permalänk
Inet
Skrivet av Batman:

Grattis till årets nätbutik Inet. Det är ni verkligen värda
En fråga, har ni nån fyndavdelning eller liknande med produkter som lämnats tillbaka, agerat som demoex osv? liknande som några av era konkurrenter har

Fyndhörnan har vi och ligger i vår butik på Ringön, Göteborg!

Skrivet av FåtöljStrategen:

Hej!

För processorn AMD Phenom II X4 960T (HD96ZTWFGRBOX) så anger ni hastigheten till 3,4 Ghz i produktrubriken:
http://www.inet.se/produkt/5308696/amd-phenom-ii-x4-960t-3-4ghz-black-edition

Rätt ska vara 3,0 Ghz oklockat.

Fixat nu! Tack!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Hej Inet !

Det här är visserligen relaterat till mitt supportärende, men ändå av generell karaktär och en fråga om hur garantin hos er fungerar :
Är det tillåtet att sänka klockfrekvensen lite på ett grafikkort köpt av er för att se om det blir stabilare, eller sabbar man då garantin ?

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Tjo i stugan Inet.

Kommer ni ta in Cosmos II ?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1027084

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Undra ifall man beställer 1 produkt som är i lager och lägger fraktfritt i kundvagnen också
prioriterar nu det mindre då eftersom det ser ut som den inte är i lager?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jachxz:

Undra ifall man beställer 1 produkt som är i lager och lägger fraktfritt i kundvagnen också
prioriterar nu det mindre då eftersom det ser ut som den inte är i lager?

Nej, statusen är alltid beställningsvara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Nej, statusen är alltid beställningsvara.

dumma mej:(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Tjo i stugan Inet.

Kommer ni ta in Cosmos II ?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1027084

Haha shit, när kom den här upp egentligen? Har följt Cooler Masters forumtråd om chassit och dom har ännu inte släppt nåt releasedatum, troligen är bäl detta felaktigt. Detta ska följas och ska absolut köpas när det släpps

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Haha shit, när kom den här upp egentligen? Har följt Cooler Masters forumtråd om chassit och dom har ännu inte släppt nåt releasedatum, troligen är bäl detta felaktigt. Detta ska följas och ska absolut köpas när det släpps

SweC hade en artikel i juli, men sen har man glömt av det.
http://www.sweclockers.com/nyhet/14239-cooler-master-cosmos-i...

blev påmind idag, så det blir ett inköp av chassit.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

Hej Inet!

Jag undrar om ni kan montera ihop mina delar fastän jag redan har de hemma. Jag har köpt alla delar till en dator men har ändrat mig, jag känner att jag ej har kunskapen att bygga ihop den själv och vågar ej chansa då det rör sig om ganska mycket pengar om något går snett. Så jag tänkte att jag kanske kunde åka till ert lager eller nån av era butiker med delarna så kan ni bygga ihop den.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

Hej inet!
Säljer ni presentkort? jag hittar inget om det och frugan är på mig om vad jag önskar mig i jul ;D.

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Hej Inet!

Jag undrar om ni kan montera ihop mina delar fastän jag redan har de hemma. Jag har köpt alla delar till en dator men har ändrat mig, jag känner att jag ej har kunskapen att bygga ihop den själv och vågar ej chansa då det rör sig om ganska mycket pengar om något går snett. Så jag tänkte att jag kanske kunde åka till ert lager eller nån av era butiker med delarna så kan ni bygga ihop den.

Skriv vart du bor istället så kan säkert någon här på Sweclockers hjälpa dig.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Tjena Inet!

Hur ser det ut med lev.datum/pre.datum på Samsung SSD 830-Series 256GB Desktop?
http://www.inet.se/produkt/4303995/samsung-ssd-830-series-256...

Konkurrenter verkar ha obekräftad leverans runt 15:e dec. Är det möjligt att eran försenade leverans kommer där någonstans också? (Nu råkar ni inte vara billigast men vad gör man inte för pingvin-stänger och framför allt fungerande produkter!)

MVH

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk
Hedersmedlem

*Inlägg flyttade/raderade*

Denna forumdel får inte användas för enskilda supportärenden, kontakta istället den berörda butikens support direkt. Tack!

Permalänk
Ljusskygg

Inet.. min kära kära inet.. när ska ni inskaffa http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=646715 ? (HIS Radeon HD 6950 2GB GDDR5)
Skulle gärna villja att ni skaffade den

Visa signatur
Permalänk

Vill bara säga att Streacom chassina ni tagin in ser jätteläckra ut! Hoppas ni fortsätter sälja dom ett bra tag framöver.

Har en fråga angående Streacom F7C. Kan man köra ett vanligt ATX nätagg i den eller måste man köpa Streacom egna picopsu som ni säljer?

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Har ni några planer på att ta in Asus P9X79 WS?

Permalänk

När får ni in Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1866Mhz DOMINATOR Quad Channel ? erat art.nr: 5315215

Visa signatur

| Lenovo E531 |

Permalänk
Medlem

Hej Inet, ville bara säga att ni borde fixa filtreringen på eran hemsida. För går man in på en produkt och sedan går bakåt måste man trycka på filtrera igen för att komma tillbaka till sin lista.

Permalänk
Medlem

Har länge funderat på att bygga en htpc, mne har ni snubblat över en färdigbyggd som fyller alla mina behov. Har ni några tankar på att ta in den, ni har ju andra ur Zotacs sortiment.

http://www.zotac.com/index.php?page=shop.product_details&flyp...

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk
Medlem

Ett förslag som kanske har tagits upp tidigare är att Inet borde ha en egen app för Android och IOS, vore jättesmidigt att kunna använda mobilen för att lägga en snabb beställning eller helt enkelt bara checka utbudet.

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Ett förslag som kanske har tagits upp tidigare är att Inet borde ha en egen app för Android och IOS, vore jättesmidigt att kunna använda mobilen för att lägga en snabb beställning eller helt enkelt bara checka utbudet.

Instämmer, har jag funderat länge på
Kan CDON kan Inet, minst dubbelt så bra

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840