Beta invites sweclockers.

Permalänk
Medlem

Beta invites sweclockers.

Exakt vilka här inne har fått en invite till betan? Vore jävligt intressant då vid detta läget under SC2ruschen så hade iprincip alla jag kände beta. Jag hade själv 3 st. Nu har varken jag eller mina kompisar sett röken av en enda beta invite.

Permalänk
Medlem

jag gissar på ingen alls

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

jag gissar på ingen alls

Det var fruktansvärt vad dåligt med invites blizz har skickat ut.

Permalänk
Medlem

Dom har väl skickat ut massor men är det inte mest till usa och asien eller..

Permalänk
Medlem

ingen som vet hur många de skickat ut men det är nog inte mer än ett par tusen max

Permalänk
Medlem

Vissa har fått inbjudan till Diablo III utan att fått något mejl - så logga in på era battle.net konton så kanske ni haft tur.

Källa

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDiddler:

Det var fruktansvärt vad dåligt med invites blizz har skickat ut.

Var glad att du inte har fått någon, spelet är fruktansvärt i beta stadiet.

Bättre att vänta till full-release. T.ex Battlefield 3 betan förstörde mina förväntningar helt om spelet

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem
Skrivet av 13ers3rk:

Var glad att du inte har fått någon, spelet är fruktansvärt i beta stadiet.

Bättre att vänta till full-release. T.ex Battlefield 3 betan förstörde mina förväntningar helt om spelet

Du har en nyckel? Jag vill endast ha en för att kunna välja karaktär direkt när retail kommer.

Permalänk
Skrivet av TheDiddler:

Du har en nyckel? Jag vill endast ha en för att kunna välja karaktär direkt när retail kommer.

Hur menar du nu och varför??

Visa signatur

Corsair 650D | ASUS Corsshair V Formula | AMD FX-8150 "Bulldozer" @ 4,0 GHz | Corsair H100 + 4 Corsair SP High Performance 120mm | MSI GTX 580 Lightning extreme Twin Frozr III | 8GB Corsair Dominator 1600MHz | Corsair AX 850W | Corsair Force 3 series 120gb | 2x OCZ - Agility 3 12gb | Benq G2750 | Benq G2420HD | Corsair K90 | Mionix Naos 5000

CITERA FÖR SVAR!!!

Permalänk
Skrivet av TheDiddler:

Du har en nyckel? Jag vill endast ha en för att kunna välja karaktär direkt när retail kommer.

Verkar vara helt konstigt? Jag menar, det är ju inte som att de olika karaktärerna tar slut precis

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag är sugen på betan, är bara någon timmes gameplay. Sen så testar dom bar infrastrukturen på servern, där av begränsade nycklar.

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghosten88:

Verkar vara helt konstigt? Jag menar, det är ju inte som att de olika karaktärerna tar slut precis

Nej nej nej. För att jag skall slippa beslutsångesten som kommer finnas vid retail!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Osterberg1985:

Hur menar du nu och varför??

Jag vill inte ha beslutsångest när retail kommer!

Permalänk
Medlem

Oj, jag hade tydligen väldigt tur med min invite då! Jag har varit i betan sedan den 4 october och det är grymt välpolerat för att vara en beta. Vilket inte är konstigt då det är Blizzard vi snackar om. Det som har ändrats och testats mest under min tid med betan är stats på olika färdigheter, usability-relaterade saker såsom att experimentera med olika sorters tooltips för att förbättra upplevelsen för nya spelare samt det förmodligen mest kontroversiella i hela spelet, Auction House.

Om någon har några funderingar kring spelet så är det bara att fråga!

Visa signatur

Falsus.278, Zerg

Permalänk
Skrivet av Angellus:

Oj, jag hade tydligen väldigt tur med min invite då! Jag har varit i betan sedan den 4 october och det är grymt välpolerat för att vara en beta. Vilket inte är konstigt då det är Blizzard vi snackar om. Det som har ändrats och testats mest under min tid med betan är stats på olika färdigheter, usability-relaterade saker såsom att experimentera med olika sorters tooltips för att förbättra upplevelsen för nya spelare samt det förmodligen mest kontroversiella i hela spelet, Auction House.

Om någon har några funderingar kring spelet så är det bara att fråga!

Har de nya "förenklade" tool-tipsen patchats in än. Om ja, skulle man kunna få ett exempel på hur de ser ut?

Permalänk
Skrivet av TheDiddler:

Jag vill inte ha beslutsångest när retail kommer!

Aha, ja det kan klart bli lite beslutångest. Men ett tips är att gå in på Diablo 3's hemsida och kolla upp de olika klasserna och deras olika abillities mm. Det kan göra det lättare att välja karaktär när det väl släpps ut till handeln. Annars får du göra som bl.a jag kommer att göra, dra igenom spelet med alla de olika karaktärerna

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Känner ingen som fått invite :\

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghosten88:

Aha, ja det kan klart bli lite beslutångest. Men ett tips är att gå in på Diablo 3's hemsida och kolla upp de olika klasserna och deras olika abillities mm. Det kan göra det lättare att välja karaktär när det väl släpps ut till handeln. Annars får du göra som bl.a jag kommer att göra, dra igenom spelet med alla de olika karaktärerna

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har redan läst allt som går att läsa, bor på diablofans.com varje dag. Det lutar åt demon hunter till att börja med, men ofta är det så att det känns annorlunda när man väl får pilla ingame med klasserna.

Permalänk
Medlem

Har en kompis som fick en för längesedan. Han har skickat vidare till mig bland annat och jag räknar med att jag får den sent denna veckan eller eventuellt nästa vecka. Återkommer då, är det något speciellt du undrar?

Edit: Han målar mycket och har en blogg (http://alexanderconcept.blogspot.com/).
Han har även snackat med folk från blizzard som uppskattar det han håller på med därav att han har fått en beta invite så tidigt.

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Skrivet av Vixorn:

Har en kompis som fick en för längesedan. Han har skickat vidare till mig bland annat och jag räknar med att jag får den sent denna veckan eller eventuellt nästa vecka. Återkommer då, är det något speciellt du undrar?

Edit: Han målar mycket och har en blogg (http://alexanderconcept.blogspot.com/).
Han har även snackat med folk från blizzard som uppskattar det han håller på med därav att han har fått en beta invite så tidigt.

Mycket duktig må jag säga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Angellus:

Oj, jag hade tydligen väldigt tur med min invite då! Jag har varit i betan sedan den 4 october och det är grymt välpolerat för att vara en beta. Vilket inte är konstigt då det är Blizzard vi snackar om. Det som har ändrats och testats mest under min tid med betan är stats på olika färdigheter, usability-relaterade saker såsom att experimentera med olika sorters tooltips för att förbättra upplevelsen för nya spelare samt det förmodligen mest kontroversiella i hela spelet, Auction House.

Om någon har några funderingar kring spelet så är det bara att fråga!

vad har du för datorkomponenter?
vad har du för upplösning samt inställningar?
skulle du kunna kolla med fraps vad du får för fps när du kör 4 players när det händer mkt på skärmen?

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem

kommer det vara lätt att "butcha" en karraktär genom att sätta poäng på fel saker i början när man inte har nån koll på vilka skills osv som är värda att uppgradera?

Visa signatur

I7 920 | Corsair H50 | ASUS P6T WS PROFESSIONAL |12GB (6x2048MB) 1600MHz XMS3 | Sapphire Radeon HD6950 2xDVI 2GB | 80gb intel 25x SSD| Fractal Design Refine R5 | Corsair tx650w

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDiddler:

Jag vill inte ha beslutsångest när retail kommer!

Är ju inte så att du är "körd" bara för att du råkar välja "fel" klass första gången du spelar.
Om du är lika taggad som en annan kommer du säkert köra alla klasser till level 60 iaf.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har , men inte spelat på typ 1 månad. Man tröttnar när det är 1timmes gameplay typ hehe

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

Jag har , men inte spelat på typ 1 månad. Man tröttnar när det är 1timmes gameplay typ hehe

Japp, jag spelade för typ två månader sen och har inte spelat sen dess. Saknar det inte..

Visa signatur

AMD 7700X (EK 240mm AIO) | ROG Strix B650E-F Gaming | Gigabyte RX 6800 XT 16GB OC | Kingston Fury 32GB DDR5 5600mhz | Kingston Fury Renegade M2 2TB | Alienware AW2723DF 280hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reap:

Är ju inte så att du är "körd" bara för att du råkar välja "fel" klass första gången du spelar.
Om du är lika taggad som en annan kommer du säkert köra alla klasser till level 60 iaf.

Vet du vad beslutsångest innebär?

Permalänk
Skrivet av TheDiddler:

Vet du vad beslutsångest innebär?

Även om du inte kommer att ha beslutsångest vid release så kommer du ha beslutsångest under beta..

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem
Skrivet av EnNickeMan:

Även om du inte kommer att ha beslutsångest vid release så kommer du ha beslutsångest under beta..

Det var det som var tanken ;>

Permalänk
Skrivet av TheDiddler:

Det var det som var tanken ;>

Men jag förstår inte vad skillnaden är, antingen besluts ångest nu, eller senare, det spelar ju ingen roll what so ever? Inte för mig i alla fall.

Typ som att välja mellan extra saltat eller mellan bregott nu, eller imorgon?

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk

Är mer att det hade varit skönt att ha en uppfattning om de olika klasserna innan man börjar, jag kommer tex köra tillsammans med en eller två polare från start och då är det tråkigt om man inser att man valde fel klass 2 timmar in i spelet och måste börja om eftersom teamet splittras, tillfälligt i alla fall..
Som i mitt fall, jag tycker Munken ser väldigt lockande ut när man läser om den och kollar igenom skills mm, men jag är lite orolig att jag inte kommer gilla spelstilen..