Nyårsspecial med Jonas och Emil

Permalänk

Stiligt!

Permalänk
Avstängd

Jo att Gott nytt år Sweclockers

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Riktigt bra sammanfattning av året! Bloopersen var höjdpunkten i videon, kul att ni bjuder på er själva!
En annan sak som jag gillade var att ni flyttade runt kameran så man fick se andra delar av kontoret!

Så Gott Nytt År på er och alla på SweClockers!

Visa signatur

Stationär: EVGA X299 Micro | Intel Core i7 7740X | GeForce GTX 1060 6GB | Kingston HyperX 16GB 2666 MHz | WD Blue 3D NAND SSD 500GB
Tillbehör: 3 x LG 21,5" | Corsair Vengeance K65 | Deathadder | Astro A40
Bärbart: MacBook Pro 13" -10 | iPad 2 16Gb

.: Citera för svar :.

Permalänk

Stort tack! det där gjorde ni bra

Visa signatur

Corsair 750D, iNTEL 6950X@4Ghz, Corsair H110iGTX, Corsair 64GB 2133mhz, Asus Rampage V Edition 10 , Optane 480gb, MSI 4070 , ASUS XG-C100C, 1tb Intel ssd something =)

Permalänk
Discokungen

Fantastiskt, som vanligt! Fortsätt med det! Sen har borde Emil lära sig leva med det mekaniska knapprandet, det är framtiden! Och kör gärna långa avsnitt, det är svårt att hitta tid till det och så men det är det verkligen värt när man sätter sig och glor på det! Tack och gott nytt år med er! <3

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Trevligt men världens största elektronikmässa är väl fortfarande Cebit och inte CES som Jonas sa?

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Calle2003:

Trevligt men världens största elektronikmässa är väl fortfarande Cebit och inte CES som Jonas sa?

Nja, tekniskt sett är CES konsumentorienterat medan Cebit inkluderar alla delar av IT-branschen (mer än elektronik). Lite äpplen och päron, om än överlappande områden.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Gott nytt år!

Garvade somfan när Jonas failade på bitfenix outlaw recensionen

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk

Roligt med bloopers! pausa på 0.39:16

Visa signatur

Corsair Obsidian 650D | Corsair AX850W | Asus Sabertooth Z77 | Intel core i7 3770k | Corsair H100i | Asus Geforce GTX 680 DirectCU II | Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz | Samsung 840 evo 240gb | Samsung 830 128GB 2st | Seagate Barracuda Green 2TB

Permalänk
Avstängd

gott nytt år och godfortsättning. ser fram emot fler tester nu i januari

ps: erat lager hade inte suttit helt fel

Visa signatur

Intel i7 3930k , Asus p9x79-pro, 16gb ram, Evga Gtx 780, Samsung 840 250gb ssd, 2tb hdd,
benq XL2420t 120hz skärm , Qpad mk80 tagentbord, Steelseries sensei raw mus,
,corsair hx850w , 800d chassi

Permalänk
Medlem

Bra video, mycket trevligt.

Det verkar som att ni har fixat focusproblemet med kameran, bra gjort.
Det gjorde stor skillnad jämfört med julvideon.

Som Nagel säger så knäpper man inte nedersta knappen, aja baja Emil.

Gott nytt år alla!

Visa signatur

Shuttle SN95G5v2 | Opteron 175 | G.SKILL 2GBZX 2-3-2-5 | Geforce 7800GS | Raptor 74Gb | SpinPoint F1 1TB | X-Fi Xtrem Gamer | Sennheiser HD-555 | ViewSonic VP191b

Min vattenkylda Shuttle

Permalänk

Emil sa att någon hade lagt ut en bild här i forumet där det vara massa 7970 kort från asus i en butik. Någon som har länk till det inlägget/bilden ?

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

Och Emil! Man knäpper aldrig båda knapparna!

Exakt vad jag tänkte på endast.
Kostymer är sydda så att man inte knäpper alla knappar. Ser inge bra ut.
En knapp eller inga(alternativt 2 knappar på en 3 knapps kostym)
Lämna understa öppen eller så dras de åt.

Kan även meddela att känner en som aldrig anställt en person som knäppt alla knappar på anställningsintervjun

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Bloopers!
Så jävlar bra!
Gott nytt år!!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nice att ni visar bloopers, dem var riktigt underhållande:D

Men knäpp för guds skull aldrig nedersta knappen på kavajen, tänk på kung Edvard VII och hans mage!

Permalänk
Medlem

HAHA, jag tror att jag dog av skratt vid bloopersarna, aja mycket trevligt inslag såhär inpå nyårskvällen. GOTT NYTT ÅR ALLA!!! se till att inte snåla med champagnen.

Visa signatur

Amd Phenom II 965 BE (3,8Ghz)| 3*2048Corsair XMS3 | GTX 560TI | Asus M4N75td
HTPC/Server - Amd 6000+, l asus M2N-E sli l l 3*1024CorsairDDR2 l 8400gs 512 mb
|q6600@ 3.2 Ghz 3*Corsair DDR2 800mhz HD3870 |
MacbookPro 2010 i7+HT

Permalänk
Inaktiv

Kul att ni leverera idag!
Mobil sajten är årets pryl!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tack för ett bra slut på 2011!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk

Välkommen hit till oss på ....Satpung

Permalänk
Relik 📜

Fantastiskt att ni alltid lyckas hitta något att haka upp er på, ber givetvis så mycket om ursäkt för kavajen! Hade fullt upp med.. att spela in filmen, och tänkte inte på det.

Gott nytt år på er, vi ses 2012!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Riktigt kul att ni tog er tid att göra detta, det ska ni ha cred för

Visa signatur

Något får det väl stå :)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av emilakered:

Fantastiskt att ni alltid lyckas hitta något att haka upp er på, ber givetvis så mycket om ursäkt för kavajen! Hade fullt upp med.. att spela in filmen, och tänkte inte på det.

Gott nytt år per er, vi ses 2012!

Skickades från m.sweclockers.com

Gott nytt år på er redaktionen!:):D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

hahahaha, jonas som inte kan säga miditower gjorde fan mitt nyår, här ligger jag sjuk hemma utan nyårsfirande och skrattar så tårarna sprutar, haha herrejösses, tack grabbar för era bloopers, de gjorde mitt nyår!!:)
Gott nytt år på er!

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Trevligt! Gott nytt år!

Skrivet av Nagel:

Och Emil! Man knäpper aldrig båda knapparna!

Tänkte också på det

Permalänk
Medlem

Stiliga ni är grabbar! Riktigt roligt att ni tog med bloopersen!
Hälsar er alla ett gott nytt år!

//The 3rM

Permalänk
Hedersmedlem

"Det vill säga när jag ska ge mitt slutgiltiga...... bajs till toaletten"

Permalänk

Haha, alla bloopers var skitroliga. Av någon anledning så tyckte jag "Vafan är det som låter?" var riktigt rolig, typ Sagan om de bannlysta-humor på den.

Skål & gott nytt år Sweclockers.

Visa signatur

📟 AMD Ryzen 9 7900X | Asus ROG STRIX X670E-A | 32 GiB Corsair Vengeance DDR5 | Noctua NH-D15 | GeForce RTX 3060 Ti | Samsung SSD 980 Pro 1 TB + 2 TB WD Black 7200 RPM | LG 27" UltraGear 27GP850 | Fractal Design Define R4 | Corsair RM1000x | Varmilo VEA88 Moonlight V2 (Cherry MX Brown) | Mionix Naos Pro

🎧 Sennheiser HD 650 | Topping E30 II DAC | Topping L30 II AMP | 🎤 Shure SM58 | MXL 770 | MOTU M4

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Fantastiskt att ni alltid lyckas hitta något att haka upp er på, ber givetvis så mycket om ursäkt för kavajen! Hade fullt upp med.. att spela in filmen, och tänkte inte på det.

Gott nytt år på er, vi ses 2012!

Skickades från m.sweclockers.com

Ögon som en falk

Helt klart var "Behind The Scenes" (bloopers) videosnuttarna bäst!
37:10-37:35 helt klart "Best Blooper Of The Year" xD

Fan vilket skönt jobb ni har ! , får man komma på besök någon dag?
edit: Det blir ett par svordommar per dag ser jag

Permalänk
Avstängd

Awesome.. Hinner inte med det där nu, blir perfekt till middagen imån!

Permalänk
Medlem

Det här är den härligaste tiden på SweClockers-Året.

Jag förstår deras bloopers!

Själv har man gjort något fel, och gjort bort mig, i flera filmer. xD

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil