Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Skrivet av Eadcruzher:

Verkligen? Har använt mitt nu ~1 år och har inte haft några problem med varken lacken eller tangenter som fastnar. Kanske dåligt exemplar du fick?

Vet inte vad de va men jag hade höga tankar om det och såg verkligen fram emot de och sen när de kom hem hann jag ha de 1 kväll knappt innan de började kännas fel samt krångla. Förutom dessa problem kändes de trögt och segt. Inget bra bord i mina ögon alls. Mycket överskattat.

Ska testa qpad tror jag med röda brytare istället då de inte ska vara lika tröga som svarta.

Roligt när mellanslag fastnar och man spelar bf3 och all ammo atr slut för man skjuter konstant

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av ericsundell2:

Vet inte vad de va men jag hade höga tankar om det och såg verkligen fram emot de och sen när de kom hem hann jag ha de 1 kväll knappt innan de började kännas fel samt krångla. Förutom dessa problem kändes de trögt och segt. Inget bra bord i mina ögon alls. Mycket överskattat.

Ska testa qpad tror jag med röda brytare istället då de inte ska vara lika tröga som svarta.

Roligt när mellanslag fastnar och man spelar bf3 och all ammo atr slut för man skjuter konstant

Skjuter med mellanslag? Ursäkta, men wtf?
(Inget ont om det, men blev bara lite nyfiiken )

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Skjuter med mellanslag? Ursäkta, men wtf?
(Inget ont om det, men blev bara lite nyfiiken )

+1 måste vara väldigt svårt

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Skrivet av THEBADGUY:

Skjuter med mellanslag? Ursäkta, men wtf?
(Inget ont om det, men blev bara lite nyfiiken )

Skrivet av MasteraCe:

+1 måste vara väldigt svårt

Med flygplanen etc Inte med FP view hahaha!

Hur som helst är de jobbigt när kulsprutan på planet fastnar och man skjuter tills den överhettar jobbigt.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Hedersmedlem

Minst sagt nöjd.

Permalänk
Skrivet av ericsundell2:

Hade 6gv2 och skönt är det dock fastnade mellanslag och lacken är av dålig kvalite så bytte in det. Inte alls bra med mellanslag så tänk på det.

Jag sitter på mitt nu, underbart och inga av problemen du beskriver. Troligtvis måndagsex. (megusta)

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Jag sitter på mitt nu, underbart och inga av problemen du beskriver. Troligtvis måndagsex. (megusta)

Myckt möjligt men jag blev rädd att de inte var då jag inte är ensam med det problemet så. Sitter just nu och funderar på vilket annat jag ska välja.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Skrivet av ericsundell2:

Myckt möjligt men jag blev rädd att de inte var då jag inte är ensam med det problemet så. Sitter just nu och funderar på vilket annat jag ska välja.

RMA/DOA.

Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Skrivet av Markthegreat:

Funderar på köpa ett med röda switches istället. Måste bara testa de innan. hmm Qpad 50

Man kan alltid få måndags exemplar men man vet inte om de är just ett måndags ex eller om de är flera de är fel på så bättre att välja de säkra före de osäkra.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Hedersmedlem

Detta är ingen diskussionstråd om tangentbord.
Var så vänliga och sluta med den offtopic diskussionen eller ta den via PM istället annars rensar jag

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Markthegreat:

Har du det? Hur känns det?

Kände för första gången på mekaniskt idag. Skrev in artikelnummer i en databas hela dagen, och det var ett IBM-bord som var sjukt najs. Längtar till 6G v2.'an kommer

Har haft mitt i över ett år problem fritt
Bästa tangentbordet jag haft

Permalänk
Medlem

Nytt år, Ny dator på G. Visst Ivy Bridge dyker snart upp men vafan, en i7 2600K klarar man sig jävligt länge på. Vita lådan innheåller en USB 3.0 uppgradering till mitt Obsidian 800D chassi.

I februari blir det två 2GB stickor med RAM till, noctua och ett 7970.

Permalänk
Avstängd

Mycket nöjd med denna handsfree.:) Jag gav 290:- för denna. På andra ställen kostar den runt 800:-

http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview...

Den har bra tal och standbytid vilket jag ser som ett STORT plus då denna MacEnkrona pratar mycket i telefonen.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anton_mjor:

Är man orolig om sånt ska man nog inte skriva ut sitt namn och ort på ett forum heller
Man ska nog inte köra bilen i trafiken med orginalplåtar heller för den delen....... Eller ha ett telefonnummer.
Eller vara med i folkbokföringen....

Lite kul det där: "Förr" så skrev folk brev med varandra och bytte adresser hej vilt.:) Idag så har det helt plötsligt blivit "farligt" att ge ut sin adress.:O Tycker folk överdriver lite. Eller är det för att de vill känna sig viktiga?:O

Jag har t.e.x. en adress från en forumkollega...vad hände? Bomhot? Ha sex med hans mamma? Hembesök för att sno hans bil?;) Kan ni tänka er, det enda som hände var att jag skrev ner adressen utifall behovet skulle uppstå i framtiden att köpa och sälja datordelar mellan varandra.:) Vet knappt vart jag har lagt adressen.:P (Men så hanterar jag människors adresser på löpande band - så en adress mer eller mindre - så jag tillhör väl den delen av befolkningen som ser adressen för vad den är: ett kommunikationsmedium.:)

(Jag tror inte kriminella scanar av internet för att se om de kan hitta en bil med ett registreringsnummer för att sedan åka hem och sno den.:D Eller är det bara jag?;)).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ballistic:

ÅH!!!
Fan jag väntar på den där telefonen som en galning... att den ska komma in här i stan, vilket den aldrig gör

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ny/Oanvänd

Köpte även 9an och 10an på PSN.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Skrivet av MacEnkronan:

Mycket nöjd med denna handsfree.:) Jag gav 290:- för denna. På andra ställen kostar den runt 800:-

http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview...

Den har bra tal och standbytid vilket jag ser som ett STORT plus då denna MacEnkrona pratar mycket i telefonen.:)

Vart får du 800:- ifrån?

300:- på billigaste stället..
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=550834

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Köpte mig lite power
Dynoport Big Volume pipa

Visa signatur

Gammal Imac||Något nyare HP z420 workstation

Permalänk
Medlem

Köpte mig en LG IPS226V!

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av safarisoya:

Vart får du 800:- ifrån?

300:- på billigaste stället..
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=550834

Jag fick priset från The Phonehouse när jag gick och kollade den så kallade REA:n i mellandagarna. Det var detta faktum som fick mig att börja titta efter andra alternativ och det var så jag stötte på denna handsfree.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Lite prylar denna vecka!

Macbook Air 13.3" - Billigt på Elgigantens mellandagsrea - 9790kr, 1000kr bättre än hos Äpplet själv med studentrabatt.

samt

Dags för mina Siberia att gå i pension och dessa ta över. Ganska stor skillnad dessutom!

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Visa signatur

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Markthegreat:

En snusdosa vad fräck jag e...

Coolt, var köpte du den!?....

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Medlem

Några tröjor från shirtstore

Visa signatur

Fractal define XL R2, Asus maximus VII hero, core i7 4790K, Corsair Dominator Platinum 16GB, Asus 680 DC2T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

snusdosor är knappast vad som efterfrågas i tråden...

Inte för att vara dryg men Emil B har själv skrivit att det kan handla om saker som t.ex juicepaket i första inlägget :).

On topic:

Köpte mig en RB Gripper 210 lbs.

Lite kvar men det skall vi nog ordna :D. Det var dessutom jobbigt att fota samtidigt :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fr1dd:

Inte för att vara dryg men Emil B har själv skrivit att det kan handla om saker som t.ex juicepaket i första inlägget :).

On topic:

Köpte mig en RB Gripper 210 lbs.

Lite kvar men det skall vi nog ordna :D. Det var dessutom jobbigt att fota samtidigt :).

Är dessa likvärdiga med captains of crush? i storlek osv.?

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Lite homogen golvmatta som ersättare till ritytan av mitt gamla ritbordsköp

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Vet inte varför, men detta är en av de trådar jag följer med mest intresse, är det egentligen så intressant att se vad andra skaffar för grejjer?

Ja tydligen

Har insett att man kanske ska bidra med nåt själv också så here goes...

Jag och frugan köpte oss en sån här i "bröllopspresent"? En Marantz SR6006

Och har man en sån, så kan man ju inte ha kvar Audio Pro "Black diamond" serien, utan vi tog och köpte oss dessa istället, System Audio Aura 50

Kompletterade med Aura 10 AV som center

Och Aura 10 som surround
Här är även R2, C3PO, Han Solo, Chewbacca, Luke Skywalker och Obi-Wan Kenobi nya

Och här är Darth Vader och Stormtroopern nya

Sen tänkte vi att man kanske skulle ha 7.0 istället för 5.1 som vi hade förut, så då blev det Aura 1 i taket också

Ett Logitech Dinovo Edge att styra HTPC:n med kanske?

Sist men inte minst, en Sheldon Cooper att ställa på projektorn

Just ja, en ny kamera vart det på mellandagsrean också, inte för att den var på rea, men ändå
En Sony DSC-WX9

Glömde visst :D
Visa signatur

"Gräset är alltid vitare på vintern"