Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Edit Ng stor filer osv, vi använde diverse download managers så man kunde ta pauser

Ja, hade inte alla GetRight på modemtiden?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg när CS var i något beta stadie och man fick ladda ner det med sitt underbara 56k modem från US Robotics, tog halva natten och självklart kunde jag inte sova medans den höll på att ladda ned. Installerade spelet och började spela den tid jag hade kvar av min vecka som jag fick använda internet. Pingen var ju skön när jag spelade CS, ca 180 om jag minns rätt.
Vi hade den vanliga abonnemanget med halva priset efter 18 och vid helger, så jag hade bara en viss tid per vecka(ca 8 timmar eller om den var lägre) som jag fick använda internet.
Och att ladda ned en låt tog ca 5 minuter, vilket innebär att ett helt album brukade ta över en timme att ladda ned.

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem
Skrivet av SimRacer:

Kommer ihåg när CS var i något beta stadie och man fick ladda ner det med sitt underbara 56k modem från US Robotics, tog halva natten och självklart kunde jag inte sova medans den höll på att ladda ned. Installerade spelet och började spela den tid jag hade kvar av min vecka som jag fick använda internet. Pingen var ju skön när jag spelade CS, ca 180 om jag minns rätt.
Vi hade den vanliga abonnemanget med halva priset efter 18 och vid helger, så jag hade bara en viss tid per vecka(ca 8 timmar eller om den var lägre) som jag fick använda internet.
Och att ladda ned en låt tog ca 5 minuter, vilket innebär att ett helt album brukade ta över en timme att ladda ned.

Skulle nog spela endast på LAN om jag hade en såndär ping då man körde genom nätet

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Internet med betoning på "net".

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com