Komplett.se suger... Läs om varför...

Permalänk
Hedersmedlem

synd att du har känt dig dåligt bemött!

men du ska tänka att innan Jul samt under mellandagsreor så är många företag pressade på att pressa ner priser etc och därav har väldigt många köp & återköp under dessa tider samt reperationstider kan bli längre.

sen så blir information felaktiga på REA annonser särskilt under & innan stora högtider därav kan du få en annan produkt som inte motsvarar den du köpt (tryckfel, skrivfel).

och pixelfel förekommer framförallt från fabrik och är inget komplett kan garantera att den är felfri från pixelfel.

att det finns någon/några rötägg till personal på ett företag får man räkna med då det generellt gäller alla stora företag! och för att du har känt dig dåligt bemött betyder inte att alla blir det då komplett har mer en 1 anställd.

ja, jag tycker 1 månad är en okej väntetid under högtider så som Jul då det är trots allt är sveriges största och mest firande högtid.

inte för att jag står någons sida varken komplett eller trådskaparens sida men denna info som jag delat med mig här gäller i stort sett alla större företag och inte bara elektronikföretag!

om inte trådskaparen känner sig nöjd med varan så kan han göra återköp och välja en annan återförsäljare men att köpa en produkt från en annan återförsäljare betyder inte att man automatiskt blir bättre bemött där då det säkerligen finns någon som har haft en dålig dag eller helt enkelt vaknat på fel sida och på så sett är otrevlig mot respektive kund.

hoppas dock innerligt att allt sluter sig gott mellan trådskapare samt återförsäljare och att eventuellt trådskaparen får en annan uppfattning om komplett och i fortsättningen blir bättre bemött.

Over & Out!

Visa signatur

MODERKORT: ASRock Z68 Extreme4 | CPU: Intel Core i5 2500K | CPU Kylare: Noctua NH-D14 | RAM: Corsair 16GB 1600Mhz Vengeance |
GPU: GTX 580 1536MB X2 SLI | PSU: Corsair TX 850W 80+ Bronze M | Chassi: Fractal Define Arc | Skärm: LG IPS Panel
Guide: Hur man gör rent i sin dator.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

När påstår TS att det handlar om en apple produkt? Håll er till topic tack.

Generellt, så kan samtliga ta och tänka lite på hur ni argumenterar och kom ihåg §1 i forumsreglerna. Ingen blir glad om vi måste in och rensa. Höj tonen ett par snäpp?

I inlägg nummer 14.
Och lite roligt åt en sådanhär tråd måste man ju få ha
Jag menar även om det tveklöst begåtts ett fel om TS nu fått fel produkt och komplett är långt ifrån perfekta, så finns det ju faktiskt en elefant i rummet så att säga.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dr.Mabuse:

Eftersom läsförståelse är vår tids nya folksjukdom som i kombination med er attitydsinkontinens gör att saker och ting lätt spårar ur så tänkte jag upplysa er om att majoriteten av inläggen handlar om TS omogna beteende och hantering i ärendet. Att sakligheten dessutom får stå tillbaka för känslosamma utfall brukar i många fall bero på att man inte vill lägga alla korten på bordet - vilket jag tror de flesta instinktivt känner när de läser denna tråd - som kanske ställer hela problematiken i en helt annan dager. Det är inte första gången SweC utnyttjas i förtalskampanjer som påtryckningsmedel när det egentligen saknas grund. Flera forumrävar brukar dock i bästa flashbackanda genomskåda dessa försökt. Nu säger jag inte att så är fallet här, utan se det som en förklaring till de kritiska inläggen. Nu är TS kanske helt enkelt bara total socialt inkompetent?

Så nej, folks försvarar inte komplett. TS får faktisk mycket konstruktiv kritik för hur han bör agera för att få hjälp med sitt ärende. Frågan är om han förmår inse det.

Jaha.. Av alla inlägg jag läste lät han bara upprörd då detta hänt, hade jag också varit. Som du menar ska han sitta och gulla med komplett och vara jätte glad? Dom har ju behandlat han dåligt då hans iMac är förstörd och är helt fel iMac och dom verkar inte ens ha bett om ursäkt, så varför ska ni tracka på denna kille? Ingen hade blivit glad av detta eller hur?

Permalänk

Bilden med inkomplett och den krossade glaset var ju riktigt fyndigt!

Är det TS som gjort den? I så fall riktigt snyggt!

Visa signatur

Every take-off is optional. Every landing is mandatory.

Permalänk
Medlem
Skrivet av baxee:

Jaha.. Av alla inlägg jag läste lät han bara upprörd då detta hänt, hade jag också varit. Som du menar ska han sitta och gulla med komplett och vara jätte glad? Dom har ju behandlat han dåligt då hans iMac är förstörd och är helt fel iMac och dom verkar inte ens ha bett om ursäkt, så varför ska ni tracka på denna kille? Ingen hade blivit glad av detta eller hur?

Jag tror alla förstår att han inte är särskilt glad. Och jag tror inte heller att någon tycker han bör vara det. Men så sur som TS verkar vara över åtgärdstiderna, speciellt över jul och nyårsveckorna, finner i alla fall jag helt orimligt. Allt detta hade ju dessutom kunnat avhjälpas genom att han bara konstaterat "fel produkt, ge mig rätt" istället för att dra svängen med reklamation och att produkten dessutom var defekt.

Så jag tror väl det som det reageras på är att här har vi någon som är väldigt negativ mot komplett, ett företag som många av oss har bra erfarenhet av, där grunden till det negativa verkar grunda sig i otålighet och oförmåga att acceptera samma spelregler som resten av oss också får leva med. Det är klart det kommer bli en del mothugg av det. För räknar man bort de saker som TS själv kan, och kunde, påverka så finns det bara en negativ sak kvar om komplett och det är att de leverade fel vara. Och en sådan miss om än inte rolig när det händer är knappast grund för den mängden agg som TS verkar hysa mot komplett.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av baxee:

Jaha.. Av alla inlägg jag läste lät han bara upprörd då detta hänt, hade jag också varit. Som du menar ska han sitta och gulla med komplett och vara jätte glad?

Det räcker att vara saklig och bemöta andra som du själv vill bli bemött. Gulla och vara glad är valfritt.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dr.Mabuse:

Det räcker att vara saklig och bemöta andra som du själv vill bli bemött. Gulla och vara glad är valfritt.

De där snacket kan du ta någon annanstans. Han har inte hackat på er som ni gjort på honom

Permalänk
Medlem

Jag är mycket nöjd med Komplett och litar på att de ställer tillrätta eventuella misstag.

Min dator i sign köptes från Komplett och var tyvärr trasig vid leverans. Jag returnerade den till dem med en så saklig beskrivning och trevlig beskrivning på problemet som möjligt: På ett usb-minne hade jag lagt in en textfil som i detalj beskrev problemet + ett filmklipp på hur datorn betedde sig.

När jag hämtade den hade de bytt ut moderkortet till en dyrare modell, snabbare minnen plus satt i en cpu-kylare (jag var dumsnål och beställde en X6:a med stockkylaren...)...

På usb minnet var mina filer rensade och ett nytt textdokument var inlagt där det stod:

"Tack för den bifogade hjälpen!
Detta hjälpte oss mycket i felsökningen av er dator.

Jag tycker att alla kunder borde göra som du och bifoga bra information om felet.
För din insats får du en guldstjärna och en ny processorkylare

Mvh The Repairman"

Vad mer kan man begära av ett företag

Mvh

Tobias

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk

Hehe. Roligt att du skaffar medlemskap på sweclockers bara för att berätta att du hatar komplett

Permalänk
Medlem
Skrivet av LastForever:

Hallå, köpte för första gången från Komplett.se, lyckades få en produkt som var trasig. Okey inga problem eller jo förstås det är aldrig roligt men sådant händer. Reklamera och lämnar tillbaka den samma dag som jag hämtat den, detta var före jul och ville givetvis ha en ny produkt så fort som möjligt och om det inte var möjligt så ville jag att de skulle kreditera mig... Hahaha vad jag bedrog mig, inte till dags datum 12/1 har jag lyckats få ett besked om huruvida jag krediteras. Vid kontakt med deras kundtjänst så säger du vi måste kontrollera produkten först... Jaha hur lång tid tar det? Det vet de inte får jag till svar... Haha vilka jävla bolag... Det visade sig att det även var fel processor i den produkten jag beställde och att den kostade typ 5000 kronor mer på Komplett.se än på MediaMarkt så jag vart duktigt lurad... Vill varna alla för Komplett.se försäljningvillkor och servicevilja.... Du kommer att hamna i clinch med Komplett p.g.a. deras försäljningvillkor... Är du dessutom företagare som handlar, då är du i princip rättslös... Ingen returrätt ingen garanti (typ)

http://www.noplata.se/inkomplett.jpg

Hade strul med komplett för några år sen. Har inte beställt något dyrt från dom efter det. Tänk på att bra service är något man betalar för.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

tvivlar på att du köpt en IMAC 27" på komplett som visat I7 som processor sen har de skickat en med I5 .

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Skrivet av LastForever:

Spännande... Om du läst vad som stod skulle förstå... På mitt kvitto står I7 processor, produkten som jag fick var en I5 processor... Om produkten varit av rätt sort så hade det självklart inte vart någon problem... Ha en trevlig dag!

Det är ju rätt dumt av dig att säga att de tagit 5000 spänn för mycket för CPUn om du själv menar att de råkat skicka fel processor...

Förstår inte riktigt vad som är det hemska de gjort, de har råkat skicka ut fel dator, som det dessutom var fel på, men inte för att det spelar någon större roll, du lämnar tillbaka den strax innan jul och blir förvånad att det går långsamt att undersöka den under mellandagarna?

"får beskedet att de inte har datorn hos sig ännu och därför inte kan lämna något besked... Jag lämnade in den hos dem, samma ställe i Stockholm som jag hämtat den...?" Ehm...stället du pratar om är deras pick-up-point, där sköts ingen service, och det är ingen butik, det är snarare som ett postkontor, när du beställer någonting så skickas det dit och du kan hämta det där, desamma gäller ju när du ska skicka tillbaka någonting, och självklart tar det tid om den skickas dagarna innan jul.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av LastForever:

Hallå, köpte för första gången från Komplett.se, lyckades få en produkt som var trasig. Okey inga problem eller jo förstås det är aldrig roligt men sådant händer. Reklamera och lämnar tillbaka den samma dag som jag hämtat den, detta var före jul och ville givetvis ha en ny produkt så fort som möjligt och om det inte var möjligt så ville jag att de skulle kreditera mig... Hahaha vad jag bedrog mig, inte till dags datum 12/1 har jag lyckats få ett besked om huruvida jag krediteras. Vid kontakt med deras kundtjänst så säger du vi måste kontrollera produkten först... Jaha hur lång tid tar det? Det vet de inte får jag till svar... Haha vilka jävla bolag... Det visade sig att det även var fel processor i den produkten jag beställde och att den kostade typ 5000 kronor mer på Komplett.se än på MediaMarkt så jag vart duktigt lurad... Vill varna alla för Komplett.se försäljningvillkor och servicevilja.... Du kommer att hamna i clinch med Komplett p.g.a. deras försäljningvillkor... Är du dessutom företagare som handlar, då är du i princip rättslös... Ingen returrätt ingen garanti (typ)

http://www.noplata.se/inkomplett.jpg

DS. Inte läst hela tråden.

Men allvarligt grabben, du köpte en produkt just innan Jul, finns inte ett företag i hela detta land (antagande) som har full arbetsstyrka på plats from 23/12-3/1 (risk att hela V1 i efterföljande år även är glest med folk).

Sen kan det vara så (Komplett är inte fabrikör av produkterna), antar igen, men ponera dom rimligtvis enbart kan testa funktion, finner dom inget fel och inte har test utrustning för gå djupare, får dom skicka detta till fabrikatören, där kan inte Komplett veta/garantera hur lång tid det tar (även om dom skulle ha kontrakt).

Sen att bli krediterad, det i sig, med bankerna, tar flera dagar.

PS.
Jobbigt läsa allt fler inlägg här på SWcl. som inte har nåt konstruktivt med sej (även om det skulle vara i negativt anseende).....

§1.2
Visa signatur

GamingPC:Antec Sonata/Samsung 24"/MS SidewinderX4/SteelseriesCata+Razer Imperator 4G/Gigabyte GA-P55A-UD3/i5-760/Noctua NH-C12P SE14/Corsair1600Mhz4GBCas8/Seasonic M12 700W/Zotac GTX580/CorsairForce3+WDCaviarBlack1TB HTPC:Silverstone SST-LC20B/KeySonic Mini/GigaByte P35-DS4/Q6600 2.4GHz/NorthQ 4775-400/Gainward GT520
SSD Laptop:MACAir13"

Permalänk
Medlem

Lol. Europeisk marknadsföring börjar likna amerikanskt politik med smutskasting. Nåja, alla drar nu och handlar hos Media Markt istället för Komplett? Skämt o sido...

Synnerligen udda inlägg utan substans. Börja om, förklara lite tydligare. Annars blir det bara en trolltråd.

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?

Permalänk
Medlem

TS vet inte hur en reklamation går till i praktiken. Komplett har inget med ärendet och göra, det ända dom gör är att sända den till apple. Så jag förstår inte varför du grinar så mycket och kastar skit på komplett?

§1.2
Visa signatur

[EVGA P55 FTW] [i5 750 @ 4.2GHZ] [HyperX @1680 16GB 9-9-9-24] [HD6970 Xfire 1010/1475] [AX1200] [Samsung 830 256GB] [Lian-Li A71FB] [XSPC RX480, Cooltek Maxistream 360, Laing D5, Dtek Fuzion V1, Maze4 + Maze5]
Projektlogg Prestanda HTPC

Permalänk
Medlem

Eftersom det är fel på produkten som TS beskriver så kan inte komplett bara byta produkten rakt av (även om de skickat fel produkt från första början) utan måste först konstatera felet som TS rapporterat, kan vara ett handhavande fel från TS-sida och om det är det så kommer TS inte få produkten utbytt.

Dessutom gjorde TS fel som lämna in produkten hos Pick Up butiken som inte har något att göra med kompletts returärenden (felanmälan), det är ytterligare en faktor som gör att detta kommer ta längre tid än vad det normalt sätt skulle tagit.

Känns som det ligger en hund begraven här enligt min egna 10 åriga forum erfarenhet.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem

håller med. dessutom suger deras "kategorier" på hemsidan. omöjligt att bläddra fram det man vill ha...

Permalänk
Medlem
Skrivet av baxee:

De där snacket kan du ta någon annanstans. Han har inte hackat på er som ni gjort på honom

Vilket snack? Att man uppnår bästa resultat genom att behandla sina medmänniskor med respekt och att vara saklig i sin framställan? Jag tror nog att de flesta som jobbar eller har jobbat inom serviceyrket håller med mig om att man är mindre benägen att hjälpa någon som tror att han är universums mittpunkt.
Sen kan man ju undrar om förstår vad jag skriver eftersom det är andra gången du tillskriver mig åsikter och uttalande som jag inte gjort.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dr.Mabuse:

Vilket snack? Att man uppnår bästa resultat genom att behandla sina medmänniskor med respekt och att vara saklig i sin framställan? Jag tror nog att de flesta som jobbar eller har jobbat inom serviceyrket håller med mig om att man är mindre benägen att hjälpa någon som tror att han är universums mittpunkt.
Sen kan man ju undrar om förstår vad jag skriver eftersom det är andra gången du tillskriver mig åsikter och uttalande som jag inte gjort.

Ditt jävla predik tal, "Möt folk som du Själv vill bli bemött!"
Sen vad jag har läst av han har han inte varit spec otrevlig mot någon, i dom första sidorna vad jag sett, utan ni hackar direkt på honom om han har bevis på att dom gjort fel och massa saker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Memento mori:

Bilden med inkomplett och den krossade glaset var ju riktigt fyndigt!
http://www.noplata.se/inkomplett.jpg

Är det TS som gjort den? I så fall riktigt snyggt!

Jag gillar den med! Sitter själv i ett RMA ärende med Corsair som också dratt ut på tiden plus att man fått betala en retur till holland som inte var så billig. Det är alltid tråkigt när man hamnar i sådana här situationer, men det kanske är lite att ta i när man mer eller mindre vill att ett helt forum skall dissa ett företag. För det är ju egentligen det här som tråden handlar om eller? Varför annars lägga upp ett sådant inlägg om det inte va för att få stöd/medhåll.

Jag personligen kan även tycka att det är lite hårt att börja kasta skit på trådskrivaren. Han har ju inte gjort personliga angrepp mot någon i sitt först inlägg utan snarare uttryckt sitt missnöje mot ett företag. Om ni andra inte håller med så är det en sak, men tråden har ju mer eller mindre ballat ur.

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av baxee:

Ditt jävla predik tal, "Möt folk som du Själv vill bli bemött!"
Sen vad jag har läst av han har han inte varit spec otrevlig mot någon, i dom första sidorna vad jag sett, utan ni hackar direkt på honom om han har bevis på att dom gjort fel och massa saker.

Har han inte rätt då? Om komplett försöker förklara för honom att det kan ta tid så lackar han och smutskastar dem på internet, är det snyggt skött? Det ger ju en indikation på vad han hållt för ton gentemot Komplett.
Har kikat lite och själva datorn är en specialkonfig som komplett köpt av Apple, dvs inget som ingår i deras ordinarie sortiment. Det är sällsynt men kan helt klart hända att Apple råkar slänga i fel processor. I detta fall måste ju Komplett i sin tur reklamera produkten till Apple, och de är inte de lättaste eller snabbaste att ha att göra med. Måhända kan de insistera på att få ta tillbaks produkten till en auktoriserad Apple-verkstad och "laga" produkten, dvs fixa pixelfelet och byta processor. I detta fall ska Komplett ju vänta in Apple's besked och åtgärd innan de kan ta beslut om huruvida kund ska få tillbaks pengarna eller bli tvungen att behålla produkten. Observera att eftersom det är en specialkonfig så kan kund vara utan ångerrätt, då det handlar om B2B-försäljning och ingen vanlig konsumentorder, då är reglerna helt annorlunda.

Jobbar själv som inbound hos en större distributör, att ta emot samtal från företagskunder om allt möjligt är min vardag. Det finns de som är jättetrevliga, och så finns det de som tror att de är störst och att universum kretsar kring dem, de kan vara otrevliga som bara den men ändå med en sån där jobbigt överlägsen ton, typ avsluta samtalet med "Ha en bra dag.. :)" på ett uppkäftigt sätt.
Tror inte jag behöver gå in i detalj på vem jag helst hjälper snabbt då?

Samt att även vi distar kan hålla med om att kommunikation inte är Apples starka sida, de gör lite som de själva vill.

Att som företagare gå ut och smutskasta andra företag offentligt är inte snyggt.

Visa signatur

CPU: Intel i5-4670K MB: Asus Maximus VI Gene RAM: Patriot Viper3 16GB 2133MHz CL11 GPU: Zotac GeForce GTX 780 PSU: Corsair AX860 Chassi: Silverstone Temjin TJ08-E Kylning: Corsair H80i Lagring: 1x Samsung 840 Pro 256GB, 2x Seagate Barracuda 3TB (döda efter 3,5 år), 1x Seagate Firecuda 2TB, 1x Seagate Barracuda 2TB

Permalänk
Medlem

Du borde la förstå att om du fått fel produkt ska du skicka in den för att få rätt vara och inte skicka in den på lagning

EDIT: Var kanske lite hård mot killen så tog bort bilden!

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem

Känns som ren smutskastning, alltid när man har något klagomål bör man på ett sakligt sätt redovisa vad som är fel och lägga upp fakta istället för att som du gjorde bara häva ur dig smörja.

Som flera har påpekat så har Apples produkter en väldigt speciellt servicehantering, har lämnat in en mass macar via företaget och det kan ta flera veckor innan man ens får besked vad som är fel.

Dessutom var det här under jul och nyår vilket gör att det tar längre tid.

Visst är det trist när det händer men att skrika och bete sig illa hjälper inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dr.Mabuse:

Vilket snack? Att man uppnår bästa resultat genom att behandla sina medmänniskor med respekt och att vara saklig i sin framställan? Jag tror nog att de flesta som jobbar eller har jobbat inom serviceyrket håller med mig om att man är mindre benägen att hjälpa någon som tror att han är universums mittpunkt.
Sen kan man ju undrar om förstår vad jag skriver eftersom det är andra gången du tillskriver mig åsikter och uttalande som jag inte gjort.

Suck vissa förstår inte detta Dr.Mabuse, men jag håller med dig, vill bli bemöt på ett trevligt sett än otrevligt

Visa signatur

Cpu: Intel i7 7700k @5.15 ghz. Gpu:Asus Strix Gtx 1080Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av baxee:

Ditt jävla predik tal, "Möt folk som du Själv vill bli bemött!"
Sen vad jag har läst av han har han inte varit spec otrevlig mot någon, i dom första sidorna vad jag sett, utan ni hackar direkt på honom om han har bevis på att dom gjort fel och massa saker.

Det är inte mitt fel att du inte klarar av att begrunda och förstå innebörden av det man skriver och diktar upp en egen version. Jag tackar för mig.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av samforshort:

Surt att köpa den mest oprisvärda produkten på internet och så är den trasig.

Hahaha, it's funny cuz it's tru!

Troligtvis är TS ett troll. Precis reggat konto och det första som postas är det här.

Komplett har troligtvis fått skicka datorn till Apple som själva måste felsöka datorn. Därav den långa väntetiden.

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dr.Mabuse:

Väx upp snorunge. Det är inte mitt fel att du inte klarar av att begrunda och förstå innebörden av det man skriver och diktar upp en egen version. Jag tackar för mig.

Haha, kanske borde göra det, sen borde du besöka en terapi eller något, försök bli lite gladare av dig, känns som du är lite sorgsen/emo av dig..
Som du skriver har du inte blivit behandlad bra, och kolla bara din sign..

Permalänk
Medlem

Hela tråden är full av idioti och massa omogna off-topic inlägg, en dator är så prisvärd som man gör den.
Vissa vill inte ha en stor skärm på en plats, en stor låda under border och stora högtalare på skrivbordet som tar upp plats.

Även detta off-topic, men kan folk inte förstå att man prioriterar olika kan man lika gärna hålla käften

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av baxee:

Haha, kanske borde göra det, sen borde du besöka en terapi eller något, försök bli lite gladare av dig, känns som du är lite sorgsen/emo av dig..
Som du skriver har du inte blivit behandlad bra, och kolla bara din sign..

Det roliga är att du beter dig lika omoget som ts

Visa signatur

Cpu: Intel i7 7700k @5.15 ghz. Gpu:Asus Strix Gtx 1080Ti

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Aceor:

Det roliga är att du beter dig lika omoget som ts

Så kan du definiera det om det får dig lycklig.

Det roliga är att du/ni hade inte varit lika coola mot honom IRL