Dagens patch (31/1-12)

Permalänk
Medlem

Dagens patch (31/1-12)

Tjena, undrar om någon kan klistra in patchnotes.
Sitter på jobbet och kommer ej åt swtor sidan, eller någon annan spelrelaterad sidan heller för den delen.

Tack
/Runsy

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Medlem

det gör ingen annan heller då deras web är nerstängd när de patchar

Permalänk
Medlem

Syftade mer på att dom låst så gott som alla sidor här på jobbet, kommer åt sweclockers och sundsvalls tidning, det är typ allt, aftonbladet är låst den med.

Jasså sidan är nere den med, står inget på torhead.com eller så ?

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Medlem

De håller på med något " SWTOR.com is currently unavailable while we perform scheduled maintenance. Please check back again soon!"

Dock Patchen som kom 1/28/12 är detta "Improved service to reduce the number of player disconnections to the character selection screen."

Visa signatur

If I Only Could See

Permalänk
Medlem

Ah ok, nyfiken på om det är Operative nerfen etc som kommer idag, eller om det är en "mindre" patch med lite buggfixar osv.

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Medlem

Kan ju bara hoppas på att den kommer med idag. Rätt tröttsamt att komma ur deras stun med 30% HP kvar...

Permalänk
Medlem

jag e också galet trött på operatives, men jag har börjat slakta Sorceres som ingenting nu med min Merc, Electro bolt Fusion missile spamma Tracer missile död haha^^

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)

Permalänk
Medlem

Spelade själv en operative till 50, fixade lite gear, men ledsnade snabbt på den, var lite för tråkig spelstil.
Bytte till sorc, som blev 43, ledsnat på den med.
Nu är det Juggarnaut som gäller !

Visa signatur

ASUS PRIME X570-P - Ryzen 3600x - Gigabyte 5700xt gaming OC - 16gb G.skill 3200MHz CL 16

Permalänk
Medlem

Det här är vad vi får i dag.

Citat:

Star Wars: The Old Republic - 1.1.1 Patch Notes

Note: The Public Test Server patch notes will be provided in English. The final release notes will be provided in English, French, and German when the content is moved to live servers.

Classes and Combat

General

Fixed a bug that could cause the Global Cooldown to appear as if it has been cancelled when it is actually still in effect, resulting in a feeling of unresponsiveness to input.
Corrected an issue that could cause an ability icon to appear usable but be unresponsive to clicks or keypresses for several seconds.
Players revived by other players, including by in-combat revival abilities, now revive with 25% of maximum health.

Jedi Knight

Guardian

Freezing Force: Now correctly lasts 9 seconds (up from 6 seconds).

Jedi Consular

Sage

Mental Alacrity: Now correctly costs no Force to activate.
Salvation: No longer heals targets twice on application. It now correctly heals all affected targets once when applied.

Smuggler

Scoundrel

Flechette Round: Now provides 30% armor penetration while active.
K.O.: This ability now knocks the target down for 1.5 seconds.
Shoot First: The damage output of this ability has been decreased by approximately 20% to control burst damage and because it was enabling significantly faster than intended kills in PvP.

Imperial Agent

Operative

Acid Blade: Now provides 30% armor penetration while active.
Jarring Strike: This ability now knocks the target down for 1.5 seconds.
Hidden Strike: The damage output of this ability has been decreased by approximately 20% to control burst damage and because it was enabling significantly faster than intended kills in PvP.

Bounty Hunter

Mercenary

Sweeping Blasters can now be made free with Thermal Sensor Override.

Powertech

Oil Slick now correctly costs no heat to activate.

Flashpoints and Operations

Flashpoints

Directive 7

Bulwark’s Area of Effect cone abilities now properly fire in the direction Bulwark is facing.
Some of Bulwark’s abilities were incorrectly susceptible to interruption. Bulwark is now immune to interrupts.

The False Emperor

Fixed a conversation that could cause the cinematic with Arkis Wode to function incorrectly.

The Foundry

Fixed an issue that could prevent the final fight in this Flashpoint from beginning after the cinematic.
The final boss can no longer become stuck in an invulnerable state; there was still a small window where this could occur.

The Red Reaper

Lord Kherus now grants less experience.
Some of Lord Kherus’s abilities have had their damage values adjusted to be more in line with the level of the Flashpoint.
Players now enter into melee range with Lord Kherus in order to stop him from throwing crates.

Operations

Eternity Vault

Players no longer randomly die in this Operation after being in Gharj’s lava.

Karagga’s Palace

Foreman Crusher’s enrage now includes a movement speed increase, allowing him to catch players who attempt to run.
Fixed an issue that prevented the Materials Disposal Unit’s main control station from becoming useable again after the Operation Group is defeated by the G4-B3 Heavy Fabricator on 16-man Hard Mode.
Fixed an issue that prevented the G4-B3 Heavy Fabricator from deploying the correct number of Proximity Pulse Mines and Security Stun Drones during combat.
Karagga no longer snaps up above portions of the walls during combat.
The damage from G4-B3 Heavy Fabricator's sticky pulse grenade will scale appropriately for the selected Operation difficulty level. Updated 1/25
Karagga no longer fires his Unstable Energy twice in a row. Updated 1/25
Taking the shuttle after defeating Karagga no longer transports players to the incorrect hangar. Updated 1/25
Walls that were missing in Karagga’s Palace are now in place. Updated 1/25

Bug Fixes

General

Fixed an issue that prevented some players in Operations Groups from receiving credit for the missions “[WEEKLY] Deadly Operations,” “[WEEKLY] Galactic Operations,” and “Journey to the Belsavis Depths.” The entire Operations Group now receives credit when the objective is completed.

Items

Bug Fixes

Comparative tooltips for researched items no longer have their stats reversed.

Missions and NPCs

Missions

Imperial

Number One with a Bullet: Corrected an issue that prevented Bounty Hunters from leaving The Founder.
The Eagle’s Nest: The Assassin’s Fortress mission is now correctly a prerequisite for this mission.
The Mandalorian Killer: Thendys Noori no longer continues to heal Kellian Jarro after she has surrendered.
Declaration of War: The mission will now progress as intended when players interact with their ship’s holoterminal. Updated 1/25
Reallocation: The final mission conversation will now begin as intended when players interact with their ship’s holoterminal. Updated 1/25

Republic

Death Spiral: Fixed an issue that prevented Jedi Knights who completed the Commander Rayfel encounter from using the shuttle back to Belsavis Orbital Station.

NPCs

Bug Fixes

Kintan Behemoths no longer occasionally walk on top of trees when in combat. Updated 1/25

PvP

Warzones

Fixed an issue that could prevent players from receiving mission rewards for completing Warzones.

Space Combat

General

Added two daily mission commendations to the high-level space dailies Operation Ascendant Pride (Imperial) and Operation New Eclipse (Republic).

UI

General

Attempting to loot an item in a group when the Master Looter is off-planet now generates an error message.

Bug Fixes

The leader of an Operations Group will no longer receive an incorrect message informing them that their companion has been dismissed.

Miscellaneous Bug Fixes

Special items related to different editions of the game have been re-sent if they were deleted by the mail system prior to being claimed.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

Glad att dom inte har fixat shockfrozen water i pvp zones. Alltid kul att få 2.5kheal,5k heal och 75k healing medals i warzones....som Sith Marauder. Snittar 8-10medals per match eller mer. Nästan lvl 60valor nu

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Känns inte som de fixat någonting
"Fixed an issue that could prevent players from receiving mission rewards for completing Warzones."
Fungerar då inte.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AzeeM:

Känns inte som de fixat någonting
"Fixed an issue that could prevent players from receiving mission rewards for completing Warzones."
Fungerar då inte.

Nej, och den gör mig galen, försöker köra weekly, har vunnigt 14 gånger men bara 8 har registrerat. menar, hur kul är det och ha 8/9 och spela runt 10 matcher och lyckats vinna 2st och får inte reward för dom. blir gaaaaalen

Permalänk
Medlem
Skrivet av AzeeM:

Känns inte som de fixat någonting
"Fixed an issue that could prevent players from receiving mission rewards for completing Warzones."
Fungerar då inte.

Pinsamt. Den buggen har funnits i flera månader.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Pinsamt. Den buggen har funnits i flera månader.

Fattar inte att detta inte [visat sig i] åtgärdats vid intern/betatesting. Det finns många små buggar som jag kan leva med att de kanske inte drar i på en gång eftersom man kan leva med dom. Men denna är riktigt retlig. Jag har ibland fått skippa daily eftersom efter 5 vinster har jag bara 2 registrerade och har inte tid att spela mer...

Sen finns det en del saker som inte är buggar men som borde ändras ändå (tänker bl a på dig crew skill pop-up)

Men i stort en trevlig spelupplevelse i min bok.

*EDIT första meningen

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Känd bugg. Ta bort den ur "tracked quests" så funkar det.

Permalänk
Jubileumsmästare
Skrivet av redruM:

Känd bugg. Ta bort den ur "tracked quests" så funkar det.

Vet du om det är samma sak med weekly operations?

Permalänk
Medlem
Skrivet av redruM:

Känd bugg. Ta bort den ur "tracked quests" så funkar det.

Allvar?! Är det en "officiell" work-around? Hur som, om det funkar, stort tack!

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem

Lol fixxar de inte weapon tokens buggen denna veckan heller z.z

Visa signatur

Citera gärna

ASRock Fatal1ty Z77 | i5 3570K @ 4,4 Ghz - Phanteks PH-TC14PE | 2-Way Sli GTX 680 | 16 Gb Corsair vengeance 1600 MHz | OCZ ZX Series 1250W | SSD - 1x128 GB - 1x256 | 2,7 TB - HDD | Antec P280 | G500 | Qpad MK-80 | G35

Permalänk

hmm.. Märkligt...

Citat:

General

Added two daily mission commendations to the high-level space dailies Operation Ascendant Pride (Imperial) and Operation New Eclipse (Republic).

Denna är ju inte ny alls, har ju kunnat spela denna i flera veckor. Eller har jag fel?

Visa signatur

When it comes to matters of the heart, always follow your dick.

Permalänk
Medlem
Skrivet av icehawk77:

hmm.. Märkligt...

Denna är ju inte ny alls, har ju kunnat spela denna i flera veckor. Eller har jag fel?

De menar kanske inte att uppdraget är nytt utan att du får två fler commendations för att klara dom?

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawHead:

Allvar?! Är det en "officiell" work-around? Hur som, om det funkar, stort tack!

Hej!

Alla jag spelar med har i alla fall kommit fram till att det funkar för dom.
Vet inte om det är en officiell work-around sry =/

Permalänk
Skrivet av RawHead:

De menar kanske inte att uppdraget är nytt utan att du får två fler commendations för att klara dom?

2 mer commendations? Det suger ju i så fall. Det stod inget om det i patch noten heller, utan att det var NYA space missions.. :S

Visa signatur

When it comes to matters of the heart, always follow your dick.

Permalänk
Medlem
Skrivet av redruM:

Hej!

Alla jag spelar med har i alla fall kommit fram till att det funkar för dom.
Vet inte om det är en officiell work-around sry =/

Ja det verkar funka bra för mig med, bara att hålla tummarna för att det verkligen gör det.

Skrivet av icehawk77:

2 mer commendations? Det suger ju i så fall. Det stod inget om det i patch noten heller, utan att det var NYA space missions.. :S

Tja, den texten du citerade säger ju precis det, att de lagt till två daily commendations för de nämnda uppdragen? Så vad du menar med patch noten vet jag inte, jag antog att det var det du citerade?

"Added two daily mission commendations to the high-level space dailies Operation Ascendant Pride (Imperial) and Operation New Eclipse (Republic)."

Visa signatur

The truth lies in the eyes of the Be(er)holder

http://www.howdoeshomeopathywork.com/

Permalänk
Skrivet av RawHead:

Ja det verkar funka bra för mig med, bara att hålla tummarna för att det verkligen gör det.

Tja, den texten du citerade säger ju precis det, att de lagt till två daily commendations för de nämnda uppdragen? Så vad du menar med patch noten vet jag inte, jag antog att det var det du citerade?

"Added two daily mission commendations to the high-level space dailies Operation Ascendant Pride (Imperial) and Operation New Eclipse (Republic)."

Det gjorde det ju. bra att man läser igenom sina egna inlägg då haha. Då har jag läst lite galen från början då.. men men.. Ha en god helg iaf

Visa signatur

When it comes to matters of the heart, always follow your dick.

Permalänk
Medlem

Ingen fukkin operative nerf wtf :S..haha^^

Visa signatur

NZXT Phantom Full-T | nVidia GeForce GTX590 675| 1350 | 3700MB | Antec Kuhler H20 620 |
XFX 850W Core - PSU P1-850S-NLB9 | Intel Core I7 2600K 3.4GHz(4.6GHz - 1.36v) | Asus Sabertooth P67 - Sandy Bridge
Kingston HyperX 16GB DDR3 1600MHz | Seagate 1000GB 7200RPM 32MB | OCZ Solid Series 3 120GB - 500 MB/550 MB/sek (SSD)